Civic sattım

3 aracta cift kavramali sanzimana sahip ve bana göre sorun çıkartacak bir yapıya sahip ,bunun dışında 3 aracta segmentinde iyi araçlar. Focusun arka koltuk yapısı dolayisiyla biraz dar olabilir.Hyundainin servisi fena değildi,simdi nasıl bilmiyorum.Octavia da boş pakette hiç bir şey yok.Focus alırdım ama manuel.
 
Focustaki çift kavrama PowerShift 2016 yılında revizyona girdi, eğer otomatik focus alacaksanız 2016 model ve üzeri bakın. Ayrıca bu kasa focuslarda 1.5tdci 120beygir motoru seçin. Ablamda manueli var fb7 den inip focusa binince bana güzel gelen yönleri torku sağlamlık hissi ve direksiyon tepkileri, ama içi daha dar ve basık hissettiriyor daha konforsuz geliyor. Ayrıca trendx alırsanız çok boş. Civicteki digital klimayı yağmur far sensörünü çok ararsınız.
 
Hocam ben olsam Octavia'yı tercih ederdim. Ancak DSG'nin canlı bomba olduğu ihtimalini unutmamak kaydıyla. Her an sıkıntı çıkarabileceği gibi min 4-5 bin liralık masraf çıkarır. Onun haricinde Elantra kütük gibi araba. Gerek iç kalite gerek dış kalite olarak şahsi fikrim sınıfın çok çok altında. Focus ise herkesin bildiği gibi yol tutan bir araç. Diğer iki seçeneğe göre iç kalite Elantra ile aşağı yukarı aynı ancak biraz daha iyi, iç hacim konusunda diğer iki seçeneğin altında. Octavia ise WV kalitesine yakın bir araç. Sürüş keyfi olsun iç kalite olsun iç hacim ve bagaj konusu olsun sizi asla üzmez. Tek üzebileceği nokta şanzıman masrafı olur onu da karşılarım diyorsanız düşünmeden alın derim.
Eyvallah hocam bnde o tarafa kayıyorum yani fb7 civicten inince elantra nın civicten farkı yok bence focusta titanyum bi nebze iyidir oktavia ın bakımları hep serviste olmuş doğrumuyum bilmiyorum ama bu demek oluyo ki iyi niyet garantisi devam ediyor herhangi bi dsg sıkıntısında işçilik fiyatına değişim yapılacak

G3421 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Focustaki çift kavrama PowerShift 2016 yılında revizyona girdi, eğer otomatik focus alacaksanız 2016 model ve üzeri bakın. Ayrıca bu kasa focuslarda 1.5tdci 120beygir motoru seçin. Ablamda manueli var fb7 den inip focusa binince bana güzel gelen yönleri torku sağlamlık hissi ve direksiyon tepkileri, ama içi daha dar ve basık hissettiriyor daha konforsuz geliyor. Ayrıca trendx alırsanız çok boş. Civicteki digital klimayı yağmur far sensörünü çok ararsınız.
Focus 2015 120 bg 1.5 dizel otomatik powershift şanzumanı ıslak şanzuman iyi diyorlar ama tam bilmiyorum

G3421 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Eyvallah hocam bnde o tarafa kayıyorum yani fb7 civicten inince elantra nın civicten farkı yok bence focusta titanyum bi nebze iyidir oktavia ın bakımları hep serviste olmuş doğrumuyum bilmiyorum ama bu demek oluyo ki iyi niyet garantisi devam ediyor herhangi bi dsg sıkıntısında işçilik fiyatına değişim yapılacak

G3421 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam iyi niyet garantisi konusunda Honda kadar çözüm odaklı davranmıyor Doğuş grubu bilginiz olsun. Şikayet var sitesinden konuyla ilgili bilgi edinebilirsiniz.
 
Sen Bi fc5 civic al keyfini sür kardeşim.

O dediğin araçlara kafa yoruyorsan manuel olanı al.

Dizel ve otomatik .

Yeryüzünde en çok sorun çıkaran ikili hele çift kavrama dsg edc vs ise sorunların nirvanasi.

Tabii ki seçim senin.
 
98 1.6 ies 2002 vtec 1 2012 fb7 son aracımdı 3 civicten sonra civic macerama son veriyorum ben razıydımşimdi dostlar yeni bir araç alacağım siz değerli arkadaşların fikrine ihtiyacım var 3 araç arasında kaldım.
1. 2016 optimal oktavia 1.6 dsg otomatik
2.2015 1.5 tcdi titanyum focus otomatik
3. 2016 crdi elite elantra
3 araçta dizel otomatik fiyatlarıda aynı sadece km olarak focus 30bin asağı
Lütfen istediğiniz sekilde yorum yazın artıları eksileri

G3421 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
İyi bakımlı olmak kaydıyla bence Focus, en azından dizellerde şanzımanı yağlı tip çift kavrama, bakımları zamanında yapılmışsa 150bin km.lere kadar pek sorun çıkartmıyor diye biliyorum.
 
270k da PowerShift şanzımanı ellenmemiş araç gördüm. Bu çift kavramalılar biraz şans ama birazda kullanım tarzına göre değişiyor dayanıklılığı. Çift kavramalı şanzıman alacak olsam birinci tercihim vag grubu olurdu çünkü sistem hem çok iyi çalışıyor hemde piyasada artık anlayanı çok.
 
2016 değil de 2018 Octavia ile 2 hafta önce Ankara - İstanbul ve İstanbul - Kayseri yaptım. Total 4bin km 1 haftada yaptım. Şirket aracı 210bin TL'ye maloldu diyebilirim Optimal - 115hp, 50bin km'de. Aracın izolasyonu, konforu ve genişliği gayet iyi. Ben 2.0L Passattan geçiş yaptığım için performans olarak zayıf gelse de turbo dizel araçlar size atmosferikten sonra atik gelecektir dsg ile. Yakıtı ekonomik kasarsanız uzun yolda 4-4.5lt'ler kolayca görülüyor.

DSG sorunu olarak 2011 Passat'ın dsg 248bin km'ye kadar sıkıntısız geldi. Ancak hemen hemen her viteste titreme yapıyor ani gazlamalarda. Dişliler tutmuyor sanki. Arıza vereceğini düşündüğümüzden elden çıkardık.

Elantra izolasyon olarak kötü bir araç. Performans olarak tatmin edici. Focus'u anlatmış arkadaşlar zaten donanım olarak da iyi ancak ferah iç hacim ve geniş bagaj isterseniz Octavia oldukça tatmin edici.
 
Son düzenleme:
benim önceliğim konfor, dolayısıyla octavia derdim. focus un içi dar ama yol tutuş ta 1 numara. powershift şanzımanların problemli olduğunu duymuştum. genelde 60 bin de şikayetler başlıyor. (volvo s60 araştırdığımda araç sahipleri oldukça şikayetçiydi) elantra nin ses yalıtımı iyi değil. civic ler gibi yol sesi alıyor, dizellerde belki motor sesi yol sesini perdeleyebilir.
sorunsuzluk önceliğin ise elantra derim.

MI 6X cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst