DIY: FC5 Executive ayak sensörü ile otomatik bagaj açma

Ne kadar zamandır kullanıyorsunuz? Bagajda kasma, esneme falan yaptı mı? Memnun musunuz? Ben piston ile yay arasında kararsız kaldım.
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bende piston ve yay arasında kalmıştım. Ama yay tercih ettim. Piston için delik delik gerekiyor.90 model bir araçta olsa aracın saç akşamında delik delmekten yana değilim. Bu sebeple yay tercih ettim. Memnunum kasma filan görmedim sadece bagaj kapağı kapalıyken eskisine nazaran hafif aralık arttı. Bunu piston takanlarda da gördüm. Hangisini takarsanız takın kasma oluyor yani. Onun haricinde bir problemle karşılaşmadım.
 
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bende piston ve yay arasında kalmıştım. Ama yay tercih ettim. Piston için delik delik gerekiyor.90 model bir araçta olsa aracın saç akşamında delik delmekten yana değilim. Bu sebeple yay tercih ettim. Memnunum kasma filan görmedim sadece bagaj kapağı kapalıyken eskisine nazaran hafif aralık arttı. Bunu piston takanlarda da gördüm. Hangisini takarsanız takın kasma oluyor yani. Onun haricinde bir problemle karşılaşmadım.
Sabırla cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Sağolun.
 
Anladım teşekkür ederi
Sensör etki alanı kısıtlı çok fazla bir mesafeden aktif olmuyor zaten.metal vb. Malzemeleride algılamıyor. Mesela deneme yaptığımda ayağımı normal okuttugumda bagajı açıyor. Ama ayakkabıyı boşken tutup okutturmaya çalıştığımda okumuyor.ayriyetten siz geri geri yanasirken kaldırıma da denk gelse kontak açık olduğu için yine bagajı açmıyor. Sensorun devreye girebilmesi için: ayağınızı okutup geri çekmeniz gerekiyor. Yani ayağınızı okuttunuzda değilde geri çektiğinizde aktif oluyor aslında.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bende piston ve yay arasında kalmıştım. Ama yay tercih ettim. Piston için delik delik gerekiyor.90 model bir araçta olsa aracın saç akşamında delik delmekten yana değilim. Bu sebeple yay tercih ettim. Memnunum kasma filan görmedim sadece bagaj kapağı kapalıyken eskisine nazaran hafif aralık arttı. Bunu piston takanlarda da gördüm. Hangisini takarsanız takın kasma oluyor yani. Onun haricinde bir problemle karşılaşmadım.
Bende de tek yay var ve yayın takılı olduğu tarafta bagaj kapağı ile kaporta aksamı arasında sol tarafa göre daha fazla boşluk var. Ama dikkat edilmezse belli olmuyor. Yayın sağladığı rahatlığa değer diye düşünüyorum ?
 
Bende de tek yay var ve yayın takılı olduğu tarafta bagaj kapağı ile kaporta aksamı arasında sol tarafa göre daha fazla boşluk var. Ama dikkat edilmezse belli olmuyor. Yayın sağladığı rahatlığa değer diye düşünüyorum ?
Evet aynen öyle oluyor dikkatli bakilmazsa belli olmuyor. Malum kaporta biraz ince olunca esnetmesi kolay oluyor ?.
 
@Fsevim81 hocam elinize sağlık çok güzel olmuş güle güle kullanın. Aklıma şu soru geldi. Sensöre takılan soket araç dışında kalıyor. Yeşil kablo sanırım bagaj açma tetik kablosu harici bir akü ile yeşil kabloya +12v aracın şasesine de - verilir ise bagaj kapağı açılabilir mi? Güvenlik açısından sorun olmasın?

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
@Fsevim81 hocam elinize sağlık çok güzel olmuş güle güle kullanın. Aklıma şu soru geldi. Sensöre takılan soket araç dışında kalıyor. Yeşil kablo sanırım bagaj açma tetik kablosu harici bir akü ile yeşil kabloya +12v aracın şasesine de - verilir ise bagaj kapağı açılabilir mi? Güvenlik açısından sorun olmasın?

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Sağolun hocam teşekkür ederim. Dışardan istedikleri kadar bahsettiğiniz şekilde enerji verip deneyebilirler. Anahtar olmadığı için bagaj kapağı açılmaz. Yani ha bahsettiğiniz şekilde enerji verilmiş ha bagajdaki orjinal bagaj açma tuşuna basılmış birşey farketmiyor. Anahtar algılama mesafesinde olmadığı için araç bagajı hiç bir şekilde açmaz?
 
Geri
Üst