yeni nesil dizellerin hepsinde turbo var.Crv modelinde cift turbo var.Civic de tek turbo ve kucuk dur. Dolasiyla beygir ve tork degeri dusukdur.Tabii ki yazilimin etkiside var.
MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
yeni nesil dizellerin hepsinde turbo var.Crv modelinde cift turbo var.Civic de tek turbo ve kucuk dur. Dolasiyla beygir ve tork degeri dusukdur.Tabii ki yazilimin etkiside var.
yeni nesil dizellerin hepsinde turbo var.Crv modelinde cift turbo var.Civic de tek turbo ve kucuk dur. Dolasiyla beygir ve tork degeri dusukdur.Tabii ki yazilimin etkiside var.
MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Honda crv deki cift turbo olsaydi ve bg 160 bg olarak ciksaydi o zaman siz civic i gorurdunuz.Ben turbo yok diye biliyordum teşekkürler bilgi için.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Her zaman değil ama arada yapıyor. Çok anormal bir durum değil gibi bana göreArkadaşlar aracı bügün teslim aldım dizel aracım şunu fark ettim kontağı kapatıp motoru stop ettirdiğimizde biraz sarsıntılı kapatıyor kendini motor sizde de böylemi acaba
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Her zaman değil ama arada yapıyor. Çok anormal bir durum değil gibi bana göre
SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Arkadaşlar eski City'mdeki olay Civic te de olmaya basladi.Özellikle ıslak zeminde gaza ani yüklendiğimde ön tekerler pat pat pat diye sarsinti yapiyor.Bu durumda anti patinaj sistemi devreye girmesi gerekmiyor mu?Lastiklerden olabilir mi kis lastigi olmadigi icin?
LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.