Civic FC5 Dizelci arkadaslar buraya

Dün fark ettim hava baya sıcaktı. Motoru çalıştırdıktan sonra klimayı açtım klima yüksek devirde çalışmaya başladı dışarıdaki fan 2-3 saniyelik aralıklarla çalışıp duruyordu. Üstüne 350 km yol yaptım ve belirli aralıklarla durup benzinlikte fanı dinledim aynı şekilde devam etti bu durum herkeste var mı. Sorunlu ise servise götüreceğim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Merhaba,
Radyatör fanından bahsediyorsunuz anladığım kadarıyla?
Bu tip araçlarda genelde 2 hızlı fanlar kullanılıyor. Söylediğiniz de bunu destekliyor.
1. Hızda genelde fan zor duyulur fakat 2. Hızda duyulabiliyor. Muhtemelen siz de 1 - 2 arasındaki geçişi farkettiniz. Klima açıkken fanın çalışmama ihtimali yok zaten.
Fakat 2. Hıza geçişini 2 data türü belirliyor; motor suyu sıcaklığı ve klima kompresör basıncı. Bunların kombinasyonu neticesinde, sizde ihtiyaç dalgalı olmuş herhalde. Hız geçişi problem olmaz. Eğer sürekli hızlı çalışıyorsa, o zaman fana baktırmanız gerekir, o zaman yüksek hıza geçmesini engelleyen direnç arıza yapmıştır.
Ama sizde sorun var gibi durmuyor


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Dün fark ettim hava baya sıcaktı. Motoru çalıştırdıktan sonra klimayı açtım klima yüksek devirde çalışmaya başladı dışarıdaki fan 2-3 saniyelik aralıklarla çalışıp duruyordu. Üstüne 350 km yol yaptım ve belirli aralıklarla durup benzinlikte fanı dinledim aynı şekilde devam etti bu durum herkeste var mı. Sorunlu ise servise götüreceğim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bende dizel exe var bayramda hava sıcaktı 200 km yol yaptım trafiksiz biraz gazlayarak 140-160 arası çoğunlukla, varış noktasına geldiğimde aracın fanının çalıştığını fark ettim fan kapanana kadar aracın başından ayrılmadım 2-3 dk çalıştı sonra kapattı kendini
 
Bende dizel exe var bayramda hava sıcaktı 200 km yol yaptım trafiksiz biraz gazlayarak 140-160 arası çoğunlukla, varış noktasına geldiğimde aracın fanının çalıştığını fark ettim fan kapanana kadar aracın başından ayrılmadım 2-3 dk çalıştı sonra kapattı kendini

Fanım kesikli kesikli çalışıyordu. Arkadaşlar normal dediler ama ben daha önce hiç o şekilde fan sesi hiçbir arabamda duymamıştım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bende dizel exe var bayramda hava sıcaktı 200 km yol yaptım trafiksiz biraz gazlayarak 140-160 arası çoğunlukla, varış noktasına geldiğimde aracın fanının çalıştığını fark ettim fan kapanana kadar aracın başından ayrılmadım 2-3 dk çalıştı sonra kapattı kendini

Merak ediyorsanız sizdeki de normal. Fan ve varsa elektrikli pompa’lar üre enjektörünü, turboyu ve/veya egzozu soğutmak için araba durduktan sonra 10dk’ya kadar çalışmaya devam edebiliyor.




iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Elm 327 tarzı bir obd Bluetooth aparatı alıp ,cep telefonuna torque pro indirip , Bluetooth ile bağlantı sağlarsanız, yağ sıcaklığı da dahil olmak üzere bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bluetooth ile Android bağlanır.
Wifi özellikli olur ise hem Android hem de İos için kullanılabilir.

Faaliyet ayn-ı lezzettir.
 
Ben depoyu fullediğimde şimdiye kadar hiç 900-1000 km lik gider değeri göremedim malesef ekranda. Hep 600 küsür gider gösteriyor şehir içi kullanıyorum daha sık ve 600 ü şimdiye kadar görmedim. Benim araba niye böyle yakıyor anlayamadım bir türlü..

LG-H850 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Sen yine iyisin ben daha 500 ü göremedim 9 litre altına düşmem imkansız gibi burdaki değerleri görünce sorun mu var diye canım sıkılıyor
 
Geri
Üst