Executive dizel otomatik aldım acil bir sorum var

Evet ama bu filtre isi kafama takildi
Ozellikle 15.000 tl olmasi

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Vallaha kardeşim o her dizel arabada risk marka fark etmez yani.. yanlış anlaşılmasın ben o arkadaşın yaşadığı durumu istisna olarak tutuyorum 10 bin km de bir yola çıkış aracı 15 20 dk 3.500 4 bin devirde sürüp partikül filitesinin içinde ki kurumları yakan insanlar var sırf tıkanmasın diye bence bu bile dizelden uzak durmaya yeter benzinli her zaman daha iyidir temiz yakır temiz motor


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
 
Vallaha kardeşim o her dizel arabada risk marka fark etmez yani.. yanlış anlaşılmasın ben o arkadaşın yaşadığı durumu istisna olarak tutuyorum 10 bin km de bir yola çıkış aracı 15 20 dk 3.500 4 bin devirde sürüp partikül filitesinin içinde ki kurumları yakan insanlar var sırf tıkanmasın diye bence bu bile dizelden uzak durmaya yeter benzinli her zaman daha iyidir temiz yakır temiz motor


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
Kesinlikle katiliyorum

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Mesela şirketler filo'dan kiraladıkları dizel araçları maxsimum 3 sene kullanırlar sonra geri verip sıfırını alırlar çünkü 3 senede 120 bini aşar ve sorunlar başlar turbodur enjektördür dpfdir


"Yüksek devir bandında yaşamaktır HONDA"
Hondada bu neden erken basladi

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Evet ama bu filtre isi kafama takildi
Ozellikle 15.000 tl olmasi

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Hocam bu DPF sorunu yeni nesil tüm araçlarda olan bir sorun... Honda'ya özgü bir durum değil... Eğer ki günde 10km'den az yol yapıyorsanız, dizel araç almanız önerilmez. Ama satıcılar bunu size söylemezler...
 
Hocam bu DPF sorunu yeni nesil tüm araçlarda olan bir sorun... Honda'ya özgü bir durum değil... Eğer ki günde 10km'den az yol yapıyorsanız, dizel araç almanız önerilmez. Ama satıcılar bunu size söylemezler...
Iste benimde kizdigim olay bu
Satarken soylememeleri

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Iste benimde kizdigim olay bu
Satarken soylememeleri

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Neyse forum sayesinde artık biliyorsunuz :) Ben 10 yıldır dizel araç kullanıyorum ve DPF ile hiç sorun yaşamadım. Aracımı günde 30-50km arası kullanıyorum. Vites değiştirme göstergelerine de uyuyorum. Zaman zaman dur kalk trafiğine giriyorum ama girmemek için genellikle çevre yollarını tercih ediyorum. Bu yüzden çok şükür DPF sorunu oluşmadı. DPF'in en büyük düşmanı dur kalk trafiğidir bilginiz olsun... Zira DPF bu dur kalklarda ısınmaz ve içinde hapsolan kurumlar yüksek ısıya ulaşamadığı için yanmaz... işte zamanla da DPF tıkanır... 10 bin km'de tıkanabileceği gibi, ilk 1000 km'de bile tıkanabilir... bilginize...
 
Neyse forum sayesinde artık biliyorsunuz :) Ben 10 yıldır dizel araç kullanıyorum ve DPF ile hiç sorun yaşamadım. Aracımı günde 30-50km arası kullanıyorum. Vites değiştirme göstergelerine de uyuyorum. Zaman zaman dur kalk trafiğine giriyorum ama girmemek için genellikle çevre yollarını tercih ediyorum. Bu yüzden çok şükür DPF sorunu oluşmadı. DPF'in en büyük düşmanı dur kalk trafiğidir bilginiz olsun... Zira DPF bu dur kalklarda ısınmaz ve içinde hapsolan kurumlar yüksek ısıya ulaşamadığı için yanmaz... işte zamanla da DPF tıkanır... 10 bin km'de tıkanabileceği gibi, ilk 1000 km'de bile tıkanabilir... bilginize...
Vermis oldugunuz bilgiler icin tesekkur ederim

SM-G800H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst