Fd6 Bazı Sorunlar...

Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Aracınız
Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bir kaç sorunum var aracım 2010 model otomatik civic.
1. Sorunum aracım ilk marşta 0.5 devire geliyor yaklaşık 1 saniye dinleniyor sonrasında 1.5 devire çıkıyor yani tık diye almıyor ve motorda normalden fazla gürültülü çalışıyor direksiyonda hafif titreme oluyor önceki aracım manuel honda civicti aynı kasaydı o daha stabil marş alıyordu ve ilk marşta bu kadar yüksek seste çalışmıyordu yağ bakım zamanı henüz gelmedi kaliteli yağ ve filitrelerle olay çözülür mü bilemiyorum.
2. Sorunum ise vitesin p r n d konumlarında sorun yaşıyor gibiyim sanki özellikle ilk marşta motor devri rolanti devrine inene kadar beklerim sonrasında o den r ye alırken biraz zor geçiyor gibi hafif güç uygulamak gerekiyor ve p r n d geçişlerinde devir saatinde hafif oynama oluyor araçta hafif sarsıntı oluyor km 118 binde bujileri ve subap ayarını daha yeni yaptırdım. Saygılar.
 
Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bir kaç sorunum var aracım 2010 model otomatik civic.
1. Sorunum aracım ilk marşta 0.5 devire geliyor yaklaşık 1 saniye dinleniyor sonrasında 1.5 devire çıkıyor yani tık diye almıyor ve motorda normalden fazla gürültülü çalışıyor direksiyonda hafif titreme oluyor önceki aracım manuel honda civicti aynı kasaydı o daha stabil marş alıyordu ve ilk marşta bu kadar yüksek seste çalışmıyordu yağ bakım zamanı henüz gelmedi kaliteli yağ ve filitrelerle olay çözülür mü bilemiyorum.
2. Sorunum ise vitesin p r n d konumlarında sorun yaşıyor gibiyim sanki özellikle ilk marşta motor devri rolanti devrine inene kadar beklerim sonrasında o den r ye alırken biraz zor geçiyor gibi hafif güç uygulamak gerekiyor ve p r n d geçişlerinde devir saatinde hafif oynama oluyor araçta hafif sarsıntı oluyor km 118 binde bujileri ve subap ayarını daha yeni yaptırdım. Saygılar.
Hocam merhaba, araç lpg li mi?

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Fd6 Bazı Sorunlar...

Bence subap ayarı doğru yapılmamış olabilir, bendeki fd6ya iki kere subap ayarı yapıldı becerememişler, gittim serviste yaptım normale döndü araç nihayetinde. aracın rolantideki motor sesini de çekip koyarsanız daha mantıklı yorum yapabiliriz.
 
Merhaba, sanziman yagini degistirmenize ek olarak, ben araci stop ederken son hareketi N konumunda yapip el frenini cekerek yuku sanzimandan aliyorum ve hersey bittikten sonra son isim P konumuna almak oluyor. Calistirirken de yine once N konumuna alip calistiriyorum. Ozellikle P’ den cikisi zor oluyorsa park halinde sanzimana yuk bindigi icin olabilir.
 
Geri
Üst