Civic FK7 Fk7 sport plus ilk izlenimlerim

Benim de ekrana sürekli toz giriyor . İlk sene ekranı söktüler, açtılar temizlediler. İkinci sene garantiden değiştirelim dedim genel merkez talebimizi reddetti.
Ayıp ettiler.
Navigasyon ekranına toz girdi onu değiştiler, koltuk ses yapıyordu indirme kaldırma kısmı sıkıntılıydı onu değiştiler, koltuk ısıtma iz yaptı kumaş değişti, sağ arka bilyadan ses geliyordu değişti, ön sensör yağmurda ötüyordu o değişecek onay geldi servise gidemedim daha :) usulünce konuştuğunuzda servisin tutumu ona göre değişiyor tabi bakımları yaptırmak da etken bu kararda.

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Benim de ön park sensörü yağmurlu havada ötüyor, Kasım da mutluhan a bakıma gideceğim, eğer bu problemi söylersem acaba ön tamponu bu parçayı değiştirmek için sökerlerde yerine takarlarken rezil ederler diye korkuyorum. Ne yapsam kararsızım. Bu şekilde kullansam acaba 7-8 sene sonra komple bozulur mu?
 
Hakikaten saçmalamışlar bence sorun var demek ki erkanda neyi reddettiler anlamadım @Duman efendi

Hocam zaten sensörde sorun yok panjur değişiyor tasarım yada yerleşim hatası var. Zamanla sensörün bozulacağını sanmıyorum. Söküp takarken ne yapacakları belli olmayabilir :) @erenuzel41
 
Navigasyon ekranına toz girdi onu değiştiler, koltuk ses yapıyordu indirme kaldırma kısmı sıkıntılıydı onu değiştiler, koltuk ısıtma iz yaptı kumaş değişti, sağ arka bilyadan ses geliyordu değişti, ön sensör yağmurda ötüyordu o değişecek onay geldi servise gidemedim daha :) usulünce konuştuğunuzda servisin tutumu ona göre değişiyor tabi bakımları yaptırmak da etken bu kararda.

Bu yağmurda sensörün ötmesi en kötü durum, sanırım da kronik bir konu, siz hangi servise götürüyorsunuz aracı? Ben o konuda onay vermezler diye düşündüğümden hiç harekete geçmedim...
 
Hocam bülten yayınlandı hangi servis olduğu önemli değil. Siz görüşün hatta olduğu zaman araca video çekin sıkıntı olmaz.
 
Bultenden kastınız nedir ? Anlatırken bari servise bilerek anlatalim:)
Honda Türkiye servislere şunu yapın bunu uygulayın diye bülten yayınlıyor ona göre işlem uyguluyor servis. Uygulama rehberi, çözüm yöntemi gibi bir şey.
 
Arkadaşlar merhaba;
Bugün Honda servisine gittim ve ön park sensorlerinin yağmurda ötmesinin sıkıntı yarttığını ve kapattığım zaman açmayı unuttuğumu söyledim.
Forum sitelerinde Bülten yayınlandığını ve panjurun değiştiğini okuduğumu söyledim.
Aracımın fotolarını çektiler ve Panjur dedikleri yer neresi ise sıkıntı olmadığını ( kaza v.b.) söylediler ve işleme başladılar.
Panjur değişince tekrar böyle bir sıkıntı olmayacağını söyledir.
Değişim yapılınca ( PArk sensörü Hatası Konusu altında) tekrar yazarım.
 
Navigasyon ekranına toz girdi onu değiştiler, koltuk ses yapıyordu indirme kaldırma kısmı sıkıntılıydı onu değiştiler, koltuk ısıtma iz yaptı kumaş değişti, sağ arka bilyadan ses geliyordu değişti, ön sensör yağmurda ötüyordu o değişecek onay geldi servise gidemedim daha :) usulünce konuştuğunuzda servisin tutumu ona göre değişiyor tabi bakımları yaptırmak da etken bu kararda.

Koltuk yükseltme alçaltma, şuan düzgün çalışıyor mu ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst