ilk ve yeni HONDA kullanıcısı

Eco düğmesi lpgli olmayan modellerde de var. O tuşun log ile hicbir alakası yoktur. O sadece motoru tasarruflu moda alır. Benim anlamadığım eco aracı lpgsiz nasıl alıyorsunuz. Eco alıyorsanız zaten araç lpglidir. Lpgsiz aracı da lpgli diye satamazlar heralde.
Eco olanlar lpg uyumlu geliyor, lpg sonradan serviste takılıyor.
 
Ben aracı alırken eco olsun ama lpgyi şimdilik taktırmasam olur mu diye sormuş ve olamayacağı yanıtını almıştım.
 
Arkadaslar econ tusunu tamamen yanlis biliyorsunuz
Lpg ile alakasi yok
Econ olmayan civice sanki lpg takilmiyormu
Neyse econ tusu
Arabayi daha sakin bir surus moduna getiren tustur
Yani econ ile bir kedi
Econsuz bir panter edasina burunur araba econ budur sayin arkadaslarim
 
Eco civic fabrika çıkışlı lpg hazırlıklı civic demek.

Econ tasarruf amaçlı kullanılan yazılımsal bir özellik, econ tuşu hepsinde var, aşağıdaki resim ;)
[MENTION=1456]balanar[/MENTION] Aramıza hoş geldiniz, aracınız şimdiden hyırlı olsun, keyifli forumlar.

yeni-civic-sedan-teknoloji.jpg
 
Econ ne işe yarar keşke o buton yerine bi start stop koysalardi.
Yikamaci silerken yanlışlıkla basılan samimiyetsiz bir tuştan öteye geçemez gözümde.
 
merhabalar,

"econ" tuşunu biliyorum bilgilendirme yaptılar, internetten de araştırmıştım.

ana bayiden sıfır alınacak, lpg takılı verecekler zaten.

benim merak ettiğim internette satış fiyatlarına bakınca aşağıdaki gibi yazıyor.
- 1.6 Elegance (Otomatik) : 71,940 tl
-1.6 Elegance Eco (Otomatik) : 72,880 tl + lpg

ben "eco" olan modelini lpg takılı olarak alıyorum. ama duyduğuma göre ruhsatta model kısmında "eco" yazmıyormuş.

bayinin kandıracağını zannetmiyorum ama yinede kafam karıştı,

bu arada aracı test sürüşüne çıkmadan aldık :) çok mu acele ettik anlamadım :):)

içine bindik döşemesini tipini çok beğendik.
bu arabanında kötü olacağını düşünmedim.
 
kötü olmaz zaten merak etmede, bizim bir akrabada 2014 makyajlı civic premıum vardı ve içine bindiğimde bana kullanılan malzeme cok kalıtesız gelmıstı.
göğüs plastiği, kapıların plastıklerı- sert malzeme kullanılmıstı hep. teybın dugmeleri büyük ve estetik yok, bazı yerler tam oturmamıs ucları kalkık duruyordu açıkcası benı cezbetmedi nedense.
binde bir dandık basit üretim olmus o da bızımkıne mı denk gelmıs anlamadım ama iç malzeme olarak pek hosuma gıtmedı ama dış görünüş olarak ideal bir araç.
sıkılacagınza sanmam, canınızıda sıkmaz merak etmeyın :) kökeni JAPON olduktan sonra :D
 
içine bindik aracın, navigasyonlu, dvd li büyük bir ekranlıydı, görüntü olarak süperdi, bir mercedes bmw gibi yumusak plastik değildi ön konsol sanırım, tam hatırlamıyorum açıkcası, bakalım alınca net incelerim :)

bayi klasik olarak ekstra aksesuar satmak istiyor, bana hiç bir şeyi ısrarla önermedi, olması gereken de o zaten, ses yalıtımı yapabiliriz dediler 2 bin tl demişti ilk ağzında çıkan rakam. sıfır ses garantisi dedi ama gerek yok dedim. sonuçta yolda gittiğimizi anlamak lazım, içeride öyle abzurt ses almıyordur sanırım, herşey için artık çok geç ama keşke deneme sürüşü yapaydım :(
 
Ruhsatta eco yazmıyor diye bu paranoyayı bende yaşamıştım. Fakat servise gidince, motordaki lpg bağlantılarına bakınca eco olduğunu anlıyorlar ayrıca Honda sistemine eco diye kayıt ediliyor. 72,880-71,940=940 TL farkı ve eco ile eco olmayanların farkını fotolarda anlatılanlar içindir. Bu arada 2013 de bu fark 680 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Aracınız şimdiden hayırlı olsun.002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg
 
Aracı alıp sonradan 300-500 liraya yapılan yalıtımlarda var.
2000 cok ucuk bir rakam olmuş acıkcası ama ses konusunda abartı olmaz.
Es7 de cok fazla yol ve motor sesi vardı.
Fd6 kullanıyorum şimdi ideal limitleri ses durumu.
Fb7 de ise biraz daha iyidir illa ki.
Bu arada araç ne zaman gelecek
 
Geri
Üst