NGK bujiler hk

Ben bir tanıdık vasıtası ile direkt distiribitörden almıştım.Eğer böyle bir şey yapabilirsen biraz daha uygun fiyata alma şansın var.Forumda da bu konuda bir başlık açmıştım.orjinal ve sahteler arasındaki farklar hakkında.

Sent from my LG-H815 using CivicTR Forum mobile app
 
O zaman fazla para verip servisten almak en mantıklı hale geliyor. Çünkü NGK bujilerinin orjinal ve sahteliği arasındaki farkı çözmek kolay değil anladığım kadarıyla . Yorumlarınız için teşekkürler

https://www.ngkntk.com/tr/destek/nerede-satilir/
Buradan sana yakin saticisi varmi diye bi bak.
Youtube da fake ngk yada sahte ngk yazarak farkliliklarina bakabilirsin. Serviste bu saticilardan aliyor bujiyi distrubutor olduklarini sanmiyorum.
Bu arada sitede iridium icin kullanim km belirtmemisler ama ngk lpg laserline icin 60000 km omur ile sunulmaktadir diye not dusmusler yani iridium 40000km de degismesi dogru olabilir belki.

iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arabamin bakimlarini kendim yaparım, otomotiv sektöründeyim. Arkadaşlar motor konusu şakaya gelmez. Bujiler ateşleme bobini ile birlikte degistirilmeli, ateşleme bobinini sadece 10 luk lokma tutar bir tanesini. Tavsiyem servise gitmeyin ama yedek parça konusunda özellikle motor konusunda en güvenilir yetkili servistir oradan alın. Fakat serviste araba bile yikatmayin. Bir sıkıntı olursa parcayi degistirirsiniz. Bakın kar ettim derken zarar edersiniz ucuza kaçmayin mekanik ve motor aksamlarinda. Eco modelinin bujileri daha iyi kullanma kılavuzunda her şey yazıyor dikkatli incelemelisiniz. Hondanin parçaları pahalı biliyorum ama orijinal parcanin yerini hiç bir şey tutmaz tampon klipsinin tanesini geçen as 18.5 ₺ den 5 tane aldım. Bujinin tanesi ucuzmus gene 140 ₺ plastik parça yanında düşünürsek..

GM 5 Plus d cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
FB7 nin kullanım kitapçığı nin ilgili kısmını ekliyorum. Benim bujiler LPG bujisi 6 yıl 70 bin oldu bir sorun yok, ben 100binde değişecek diye biliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20181129_210600756_HDR.jpg
    IMG_20181129_210600756_HDR.jpg
    3 MB · Görüntüleme: 31
Ugur bey fotoğraf için teşekkürler. Araç titriyo benzinde bile yapıyor bunu aklıma gelen ilk buji oldu


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bujilerin ve bobinlerin dirençlerini ölçtürün öyle görsel olarak anlaşılmaz. Eğer ateşleme kaynaklı bir arıza varsa da motor arıza lambası yakar misfire olarak yada pending olarak bekletir yakmaz. Torque ile arıza kontrolü yaptırırken gösteriyor. Ona göre ilgili silindirin bobinini ve bujisini kontrol ettirin. Ngk ve denso ikisi de çok kaliteli ama yabancı bir sitede(japon) densonun daha performanslı olduğu ngk nın ise daha uzun ömürlü olduğu yazıyodu.
 
Ar
Orjinal NGK al.Bosh la falan uğraşma.İkinci olarak benim yaşadığım bir problem buji gövdesinde çatlama oldu.Bunun sebebini çözemediler.En sonunda bujilerin gövdesini ısı ve elektriğe karşı yalıtkan kaliteli bantla sardık ve düzeldi. NGK larda benzinde buji ömrü 100 bin km dir fakat lpg ile kullanınca muhtemelen daha kısa sürede değişmesi gerekir.Piyasada çok fazla sahte ngk var dikkat et.

Sent from my LG-H815 using CivicTR Forum mobile app
Araç fakir karışımda olduğu için fazla ısı kaynaklı çatlama olabilir mi? Yakıt trimleri nasıl?
 
Ar

Araç fakir karışımda olduğu için fazla ısı kaynaklı çatlama olabilir mi? Yakıt trimleri nasıl?
Sadece 1. gözde çatlama oluyordu.Sebebini bir türlü anlayamadılar.Bir kaç servislede görüştüm onlarda net bir cevap veremediler.Böyle bir arıza ile şimdiye kadar görmedik dediler.Yakıt karışımı ile ilgili herhangibir ölçüm yapmadılar.Hala da merak ediyorum neden çatlar ve hep aynı gözdeki buji.Şunu da belirtmeliyim lpg yi ben taktırdım.Atiker grand obd2.Lpg kitiyle alakalı bir durum olabilir mi acaba

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bujilerin ve bobinlerin dirençlerini ölçtürün öyle görsel olarak anlaşılmaz. Eğer ateşleme kaynaklı bir arıza varsa da motor arıza lambası yakar misfire olarak yada pending olarak bekletir yakmaz. Torque ile arıza kontrolü yaptırırken gösteriyor. Ona göre ilgili silindirin bobinini ve bujisini kontrol ettirin. Ngk ve denso ikisi de çok kaliteli ama yabancı bir sitede(japon) densonun daha performanslı olduğu ngk nın ise daha uzun ömürlü olduğu yazıyodu.

Bu ölçümü nerede yaptırmak lazım hocam


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Sadece 1. gözde çatlama oluyordu.Sebebini bir türlü anlayamadılar.Bir kaç servislede görüştüm onlarda net bir cevap veremediler.Böyle bir arıza ile şimdiye kadar görmedik dediler.Yakıt karışımı ile ilgili herhangibir ölçüm yapmadılar.Hala da merak ediyorum neden çatlar ve hep aynı gözdeki buji.Şunu da belirtmeliyim lpg yi ben taktırdım.Atiker grand obd2.Lpg kitiyle alakalı bir durum olabilir mi acaba

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aslında honda Türkiyeye bi sormak lazım kimse çözüm bulamadıysa. Ne kadar ilgilenirler bilemem ama çatlama olayı diyince ilk aklıma ısınma geldi benim. Lpg takılmadan önce de yapıyo muydu?
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Geri
Üst