Otomatik şanzıman filtre değişimi

Zorpet’in bir alt sokağında kaizen oto/bekir usta var. İsterseniz servisten yağınızı alıp öyle gidin. Honda için motul yağ kullanıyor. Yağı 3 litre olarak mı değiştirmeyi düşünüyorsunuz yoksa makineyle tamamını mı ?


06 HONDA 2234

Tamamını değiştirmeyi düşünüyorum ama Terakki bu şekilde yapmıyor sanırım. Telefonda 400 tl civarı fiyat verdiler şanzıman yağı değişimi için. Bu fiyata yapacakları 3 litredir tabiki.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Tamamını değiştirmeyi düşünüyorum ama Terakki bu şekilde yapmıyor sanırım. Telefonda 400 tl civarı fiyat verdiler şanzıman yağı değişimi için. Bu fiyata yapacakları 3 litredir tabiki.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Evet 3 litre için. Gidin bi bekir ustayla görüşün isterseniz hem fikir alırsınız hemde içinize sinmezse kaçmaya bahaneniz olur , ben servisten alıp gitmiştim yağı. Filtreleri de kendim götürdüm. 4 litre motul motor yağı + tüm işçilik 200 tl vermiştim.


06 HONDA 2234
 
Evet 3 litre için. Gidin bi bekir ustayla görüşün isterseniz hem fikir alırsınız hemde içinize sinmezse kaçmaya bahaneniz olur , ben servisten alıp gitmiştim yağı. Filtreleri de kendim götürdüm. 4 litre motul motor yağı + tüm işçilik 200 tl vermiştim.


06 HONDA 2234

Evet iyiymiş haftaya gideyim. Aracım 2015 fb7 104 bin km de. Alalı çok olmadığından ne yapıldı ne edildi bilmiyorum bu yüzden kendim yaptırmak istiyorum ama yetkili servis - özel servis arasındayım. Manisa da yapan varsa özel servis tercih edebilirim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bende 60k ve 80k şanzıman yağı değişti yetkili serviste bu filtreden bahsedilmedi faturada filanda yazmıyor. Acaba kirlilik durumuna göre bilgi verip mii değiştiriyorlar yoksa standart yağ değiştiriken onuda mı değiştiriyorlar faturada herhangibir ibare göremedim çünkü ikisinde de..?
Normalde 2 yağ değiminde bir değişmesi gerekiypr. Siz neden 20 bin km arayla değişim yaptınız erken olmus yıl dolmadıysa eger
 
Evet iyiymiş haftaya gideyim. Aracım 2015 fb7 104 bin km de. Alalı çok olmadığından ne yapıldı ne edildi bilmiyorum bu yüzden kendim yaptırmak istiyorum ama yetkili servis - özel servis arasındayım. Manisa da yapan varsa özel servis tercih edebilirim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam grupta gecen paylastım genel bakım yaptım aldıgım malzemelr ve fiyatları yazıyor. Kendiniz alıp yagı herhangibir ustada değiştirtin değişimi cok basit
 
Zorpet’in bir alt sokağında kaizen oto/bekir usta var. İsterseniz servisten yağınızı alıp öyle gidin. Honda için motul yağ kullanıyor. Yağı 3 litre olarak mı değiştirmeyi düşünüyorsunuz yoksa makineyle tamamını mı ?


06 HONDA 2234
Bildiğim kadarı ile konvertorun içinde kalan 2 lt yi boşaltma şnsımız yok o yuzden ilk bakım 60 bin km sonraki ler 40 bine düşüyor içinde süreli eski yag kalıyor cunku
 
Bildiğim kadarı ile konvertorun içinde kalan 2 lt yi boşaltma şnsımız yok o yuzden ilk bakım 60 bin km sonraki ler 40 bine düşüyor içinde süreli eski yag kalıyor cunku

Yağ soğutucuya giriş sökülüp makineye bağlanıyor , makineden çıkış yağ soğutucu girişine , şanzıman yağı tapası açılıp 3 litre boşaltılıp üstten 3 litre eklendikten sonra tapa kapatılıp araç çalıştırılıyor ve vites D konuma alınıp hareket veriliyor. Şanzıman ve konvertör içerisindeki yağ dolaşıma başlıyor. Üstten koyulan 3 litre yağ konvertöre , konvertördeki pis yağ soğutucuya gitmek istiyor, soğutucu girişini makineye bağladığımız için pis yağ makineye-makinedeki temiz yağ da soğutucuya yani sisteme veriliyor. Ne zaman ki soğutucuya(makineye bağlı olduğu için görebiliyoruz) temiz yağ gelmeye başlıyor işlem tamamlanmış oluyor. İnternette bununla ilgili videolar mevcut, özellikle yurtdışı servislerde sıklıkla yapılan işlem bu. Bizdeki alttan tapayı aç üstten doldur olayı sanki yağ değişimi değil de boca etmek gibi bişey oluyor.


06 HONDA 2234
 
Yağ soğutucuya giriş sökülüp makineye bağlanıyor , makineden çıkış yağ soğutucu girişine , şanzıman yağı tapası açılıp 3 litre boşaltılıp üstten 3 litre eklendikten sonra tapa kapatılıp araç çalıştırılıyor ve vites D konuma alınıp hareket veriliyor. Şanzıman ve konvertör içerisindeki yağ dolaşıma başlıyor. Üstten koyulan 3 litre yağ konvertöre , konvertördeki pis yağ soğutucuya gitmek istiyor, soğutucu girişini makineye bağladığımız için pis yağ makineye-makinedeki temiz yağ da soğutucuya yani sisteme veriliyor. Ne zaman ki soğutucuya(makineye bağlı olduğu için görebiliyoruz) temiz yağ gelmeye başlıyor işlem tamamlanmış oluyor. İnternette bununla ilgili videolar mevcut, özellikle yurtdışı servislerde sıklıkla yapılan işlem bu. Bizdeki alttan tapayı aç üstten doldur olayı sanki yağ değişimi değil de boca etmek gibi bişey oluyor.


06 HONDA 2234
FC5 ve FK7 modellerinde şanzıman yağ soğutucu sol ön çamurluğun içinde mi? yağmurlu havalarda oradaki ızgara ıslanınca epey bir buhar çıkıyor:) Birde bu modellerde şanzıman yağı filtresi varmı?
 
Geri
Üst