Spontane gelişen bazı kapışmalar

1.6 atmosferik motor ise bence 1.6 turbodizelle çok iyi rekabet edebilmiş, FD6-FB7 otomatik bu şekilde devam edemezdi çünkü 170den sonra şanzıman oranları yüzünden 4. vitese geçince ani devir kaybı aracın hızlanmasını çok kesiyor, FC5te ise CVTnin devri sürekli 6000 üstünde tutması yüksek hızda gücünü korumasını sağlıyor. CVT şanzımanı normalde sevmem ama 1.6 motorla klasik tip 5 ileri şanzımandan çok daha uyumlu çalışıyor.

@h.k_Ahmed hocam eğer hızlanma istiyorsan Civiclerde manuel gerçekten keyifli oluyor :) hem şanzımandan dolayı tekere giden güç kaybın pek yok, hemde manuelin vites oranları otomatiğe göre çok daha motorla ayarlanmış, senin araç motor gücü daha zayıf gözükmesine rağmen FD6-FB7 otomatiklerin hepsini zorlanmadan geçer :D Tabi benzer durum FD6-FB7 kasa manuel Civiclerde de mevcut, manuel Civicler otomatikleri fark ata ata geçiyor :)
Genelde üst hızlarda geçiyor video o yüzden turbo dizelin tork avantajı çokta işe yaramamış :) Beygir güçleri de hemen hemen yakın birbirine, audi muhtemelen biraz daha hafiftir onun avantajı ve rüzgar tüneline girdiği için arkadan rahat takip edebiliyor.
 
Audi de 110 HP olmasına rağmen iyi iş çıkarmış DSG sayesinde belki o da aktarımdaki güç kaybının azlığından. Bir ara rampa aşağı 220'ye dayanıyorlar kesiciye vs. girmemesi iyi Honda'nın da.
 
Evet cvt şanzıman alt kasa civiclerden daha iyi gidiyor diye deneyenlerden duymuştum.
Dizellerin gücü kısa devir aralığında oluyor. Onu ancak çok vites ile telafi edebilirsin.
Manuele gelince. Fd6 neysede Fb7'nin vites aralığı çok uzun. Es7'de ise 4 ileri kısa çok iyi güç alabiliyorsun. Ama 5. viteste güç bitiyor. Şöyle kısa aralıklı 7 ileri manuel şanzıman olacak gidişat çok daha farklı olurdu. Uzun yolda hep fazla vites aramışlığım vardır. :)
Hocam bi de FB7 daha ekonomik olsun amaçlı ayarlandığından gaz pedalından ayağınızı azıcık kaldırsanız direk vites büyütüyor ? Özellikle yokuş yukarı kalkışta anlık gazdan ayağı çekerseniz araç 3.vitese geçip bir anda yığılıp kalıyor ve işin kötüsü pedala dibine kadar basmazsanız vites küçültmemekte direniyor, savaşıyor. Allah’tan F1 pedalshift ile müdahale var ama aracı tanımayan birinin o koşullarda saç baş yolacağına eminim :)
Galiba bu yüzden pedalbox tarzı parçalar kullananlar aracın kullanımını çok daha sevmeye başlıyorlar.
 
6200-6300 devir bandında 125 hp güç geliyor.araç o devir bandına çıkmayı çok seviyor. Cvt sanzıman orada kalmayı seviyor. Bunlar birbirini severken ayağımı hafif gazdan çekiyorum yinede araba o devirlerde kalıyor. Yani diyor ki ben böyle iyiyim çekme gazdan ayağını. Honda enteresan araba

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Akşam saat biraz ilerleyince eve dönerken yol oldukça boştu. Işıklara gelince önümde yanyana Fluence ve Troc vardı. Onlar da boş yolu bulunca drag yapmaya karar vermişler, ben de kameraman gibi arkalarındaydım. :) D modunda yarım gazla kalkmama rağmen birkaç boy gerilerinde kaldım. Dip gaz yapsam veya S modunda kalksam çok rahat geçerdim gibime geldi. Siz ne dersiniz?
 
Akşam saat biraz ilerleyince eve dönerken yol oldukça boştu. Işıklara gelince önümde yanyana Fluence ve Troc vardı. Onlar da boş yolu bulunca drag yapmaya karar vermişler, ben de kameraman gibi arkalarındaydım. :) D modunda yarım gazla kalkmama rağmen birkaç boy gerilerinde kaldım. Dip gaz yapsam veya S modunda kalksam çok rahat geçerdim gibime geldi. Siz ne dersiniz?
Hocam sizin kullandığınız araç nedir?
Diğer araçlar dizel olmalı. Hp, tork ve şanzıman güç eğrisini bilmelisiniz.
Arkadan yürümek daha avantajlıdır.
 
Son düzenleme:
Hocam sizin kullandığınız araç nedir?
Diğer araçlar dizel olmalı. Hp, tork ve şanzıman eğrisini bilmelisiniz.
Arkadan yürümek daha avantajlıdır.
2011 FD6 otomatik hocam. Bu arada akünün performans ve tüketimle bir alakası var mı? Oksitlenen kutup başlarını temizlettiğimden beri menzil uzadı, araba da biraz canlandı gibi?
 
2011 FD6 otomatik hocam. Bu arada akünün performans ve tüketimle bir alakası var mı? Oksitlenen kutup başlarını temizlettiğimden beri menzil uzadı, araba da biraz canlandı gibi?
Akü araç ilk çalışmada vazife alır. Sonra Alternatör bu vazifeye devam eder. Sürüş esnasında bir etkisi olmamalı. Hissettiğiniz Psikolojik de olabilir.
 
Geri
Üst