Tünele Girince Multimedya Bozuluyor vs.

Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Arkadaşlar,
Honda USA e mail attım bakalım sonuç çıkacak mı? Bakalım ne cevap dönecekler USA Honda dan
Diğer arabalarda bu alarm msg çıksa da , kapat opsiyonu vs ile kapatılabiliyor.

Konu ile ilgili maalesef ilerleme kaydedemedim. Servis menüde de bir opsiyon bulamadım. Sadece Trafik sinyali frekansını test amaçlı bir arayüz bulabildim ki bunun hiçbir faydası yok bize
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Arkadaşlar,
Honda USA e mail attım bakalım sonuç çıkacak mı? Bakalım ne cevap dönecekler USA Honda dan
Diğer arabalarda bu alarm msg çıksa da , kapat opsiyonu vs ile kapatılabiliyor.

Konu ile ilgili maalesef ilerleme kaydedemedim. Servis menüde de bir opsiyon bulamadım. Sadece Trafik sinyali frekansını test amaçlı bir arayüz bulabildim ki bunun hiçbir faydası yok bize
USA , Honda TR ye sorun demiş, halbuki bu global bir konu, ingilterede de yabancı sitelerde bu şikayet var
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
119
Tepki puanı
36
Yaş
54
Konum
manisa
Dün tünelden geçerken TA özelliğini kapattım ve fm moduna geçtiğimde herhangi bir sorun yaşamadım. Tünelin ortasında USB moduna geçtiğimde her zamanki gibi cihaz kitlendi.

SM-G935F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Anladığım kadarıyla durum şu: Eğer radyoda kalırsan ve. 89.4 e gidersen de kitleniyor
Ancak mesela Radyo Spor, Fenomen gibi başka frekanslarda sorun olmuyor. Zira alarm yayınının yapıldığı firakanslardan birisi 89.4

Ancak eğer USB ye alırsan arka planda tüm frekansları dolaşıyor olmalı, saniyeler sonra kilitleniyor set.
Kara yollarına yazdık ancak anlatamadım
Honda Türkiye Çamkıran hondaya bilgi vermiş, oradaki yetkili aradı beni, kendisine anlattım durumu hatta ingilizce mail gönderebileceğimi söyledim ama o kendi ingiltere ofise yazacağını söyledi
resim de yolladım bakalım birşey çıkacak mı?
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Bluetooth üzerinden müzik dinlerken dahi kitleniyor alarm yazısı 5 saniyede bir yanıp sönüyor değişik sesler çıkıyor. O arada yakalayıp yeniden başlatırsan düzeliyor yoksa devre dışı kalıyor multimedya ekranı. Ben tünellerden geçerken güç düğmesine basarak "SES GÜCÜ KAPALI" konumuna getiriyorum tünelden çıkınca çalmaya devam ediyorum bu şekilde sorun olmuyor. Yani bu bir çözüm değil ama en azından donmuyor ekran .
 
Katılım
12 Ara 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
İzmir
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Dediğiniz gibi her türlü kilitlenme oluyor, ben de aynı şekilde kapatıyorum ancak tünel 4 dk da geçiliyor, her sabah rezillik
Honda satıcınıza siz de resim vs ile şikayet yapabilir misiniz, tek isteğimiz bunu kapatmak, servis menü opsiyon da olur.
 
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FC5 2019
Selamlar,

2019 Eco Executive aracımda da aynı sorun var. Artık bıktırdı. Geçiş güzergahımda ki tünellerden dolayı multimedya sistemini kullanamaz oldum.
İstanbul Honda Damla Plaza'ya defalarca kez sorunu dile getirdim. Ve Whatsapp üzerinden sorunun videosunu paylaştım ama nafile.
Buna bir çözüm üretilecek mi bilmiyorum. Ama durum çok canımı sıkmaya başladı.
Öylede pis bir şey ki multimedyayı yeniden başlatamıyorum. Evet diyene kadar seçenek kısmını da kapatıyor.

 

seckins33

0
Yönetici
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
2,674
Çözümler
2
Tepki puanı
2,971
Konum
Adana
Aracınız
Civic FC5 2019
Selamlar,

2019 Eco Executive aracımda da aynı sorun var. Artık bıktırdı. Geçiş güzergahımda ki tünellerden dolayı multimedya sistemini kullanamaz oldum.
İstanbul Honda Damla Plaza'ya defalarca kez sorunu dile getirdim. Ve Whatsapp üzerinden sorunun videosunu paylaştım ama nafile.
Buna bir çözüm üretilecek mi bilmiyorum. Ama durum çok canımı sıkmaya başladı.
Öylede pis bir şey ki multimedyayı yeniden başlatamıyorum. Evet diyene kadar seçenek kısmını da kapatıyor.

Merhaba, yetkili servise gidip kayıt açtırdınız mı? Yoksa sadece telefonda veya serviste yüzyüze konuşup o şekilde mi servisten ayrıldınız?
 
Geri
Üst