Üyelerin Anlık Araç Fotoğrafları

Gerçekten çok doluydu araba hocam rampalarda devir çevirmekten arabadakiler başımız şişti dedi, özellikle tekir rampasını çok gürültülü tırmandık :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
fazla devire gerek yok hocam 3 binde sabıtleyip gıtmek lazım aksi taktirde bagrıo ama gitmıo turbosuz olmasının tek dezavantajı bu rampa performans ı ama atmosferik araca göre rampası iyi yinede

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Gerçekten çok doluydu araba hocam rampalarda devir çevirmekten arabadakiler başımız şişti dedi, özellikle tekir rampasını çok gürültülü tırmandık :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
 
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
Eski zaman,Honda'ya ilk binişim ve ilk sürüşüm,biraz gaz verip devir tırmanınca yukarı doğru, yav bundan ne güzel ses çıkıyor böyle deyip basmıştım gaza ,hakkaten bazen çok eğlenceli geliyor o ses bana, özellikle araba boş ve yüksüz ise?
 
Orası benim keyif tırmanış yerim hocam :D
5000 devir üstünde ortalığı yırtarak herkesi geçmenin tadını almadıysanız çok şey kaçırmışsınız :)
Hocam arabada yalnız ya da iki kişi ve bagaj da boş olunca dediğiniz de haklısınız ama arabanın içi dolu bagaj kapağı zor kapandı bu durumda inanın motor devir çeviriyor bağırıyor ama gitmiyor bir süre sonra da yolcuların kafası şişiyor :) Nedendir bilmiyorum otoyol bu defa aşırı kalabalıktı tekir'e tırmanırken orta şerit ve en sağ şerit tırlar tarafından işgal edilmişti sol şeritte en öndeki araçların 70'le gitmesinden dolayı kuyruk olmuştu o yüzden düşük hız da yüksek devirle çıktım tekir'e pek keyif vermedi :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Hocam arabada yalnız ya da iki kişi ve bagaj da boş olunca dediğiniz de haklısınız ama arabanın içi dolu bagaj kapağı zor kapandı bu durumda inanın motor devir çeviriyor bağırıyor ama gitmiyor bir süre sonra da yolcuların kafası şişiyor :) Nedendir bilmiyorum otoyol bu defa aşırı kalabalıktı tekir'e tırmanırken orta şerit ve en sağ şerit tırlar tarafından işgal edilmişti sol şeritte en öndeki araçların 70'le gitmesinden dolayı kuyruk olmuştu o yüzden düşük hız da yüksek devirle çıktım tekir'e pek keyif vermedi :)

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bende bayram dönüşlerinde genelde benzer durumla karşılaşıyorum, FB7de 3 kişi + bagajla birlikte 2.vites 6000 devirde 100 civarında sağlı-sollu çok geçiş yaptığım olmuştur, FC5te araç o devir bandında pek durmak istemeyebilir çünkü FC5te ayak pedalı en ufak geri harekette direk devir düşürümeye göre ayarlanmış, FB7de S modunda iken tam manuel modda olduğumda böyle bir durum oluşma ihtimali yok yani güç sürekli emrimde :)
Ek: FB7 kasa olarak FC5ten yaklaşık 100 kg hafif olduğu içinde yokuşta 1 nebze daha avantajlı :)
 
Hocam bende bayram dönüşlerinde genelde benzer durumla karşılaşıyorum, FB7de 3 kişi + bagajla birlikte 2.vites 6000 devirde 100 civarında sağlı-sollu çok geçiş yaptığım olmuştur, FC5te araç o devir bandında pek durmak istemeyebilir çünkü FC5te ayak pedalı en ufak geri harekette direk devir düşürümeye göre ayarlanmış, FB7de S modunda iken tam manuel modda olduğumda böyle bir durum oluşma ihtimali yok yani güç sürekli emrimde :)
Ek: FB7 kasa olarak FC5ten yaklaşık 100 kg hafif olduğu içinde yokuşta 1 nebze daha avantajlı :)
S modunda Fc5'de çok canlı hocam. Her hafta Tekir rampasını yara yara çıkıyor maşallah ?
 
Geri
Üst