Doğrudur DSG de de aynı sorunlar var vollkswagen grubu 2016 itibariyle yağlı şanzıman kullanmaya başladı 2016 dan sonra bu sorun olmuyo diye biliyorum lakin fordun dizelleride yağlı dizel otomatik focuslarda bu sorunla karşılaşılmadıFordun kullandığı powershift şanzımanda olan bütün problemler genel olarak dsg şanzımanda da var.
Sanırım şuan en problemsiz çalışan sistem tork konvertörü tam otomatik sistem.
FD6 - FB7
Fordun kullandığı powershift şanzımanda olan bütün problemler genel olarak dsg şanzımanda da var.
Sanırım şuan en problemsiz çalışan sistem tork konvertörü tam otomatik sistem.
FD6 - FB7
Toyota corolla da cvt şanzıman olduğunu biliyordum ama ayrıca birde tork konvertörü olduğunu bilmiyordum. Bende 2017 corolla kullandım cvt şanzıman vites geçişleri falan gerçekten iyidi. Ama ben bir türlü toyotanın içine dışına alışamadım. 6 yıldır civic kullanıyorum.Pug/Citroen lerde kullanılan EAT6 (aisin üretimi) tork konvertörlüyü denediniz mi bilmiyorum ama o şanzımanı toyota satmak yerine kendi araçlarında kullanmış olsaydı efsaneler arasına ismini altın harflerle yazdırırdı. Bence kuruluşundan itibaren yaptığı en büyük yanlış bu oldu çünkü tork konvertörlü olmasına rağmen vites geçiş hissiyatı dsg ye yakın ve ş.içi tüketimlerini 5 litrelere çekmiş.Tork konvertörlü bir honda kullanıcısı olarak ben hayran kaldım,şanzımanın tepki süreleri çok iyi,sıfır kararsızlık sanki yüz yıldır o aracın altında o işi yapıyormuş gibi,gel gelelim Çok güzel bir şanzıman yanlış markanın elinde resmen heba oluyor.
iPhone cihazından gönderildi.
Toyota corolla da cvt şanzıman olduğunu biliyordum ama ayrıca birde tork konvertörü olduğunu bilmiyordum. Bende 2017 corolla kullandım cvt şanzıman vites geçişleri falan gerçekten iyidi. Ama ben bir türlü toyotanın içine dışına alışamadım. 6 yıldır civic kullanıyorum.
FD6 - FB7