Yeni Honda Civic,City ve Accord yılsonuna doğru Türkiye'ye geliyor

Turbo LPG Türkiye şartlarında kulağa çok hoş geliyor, fiyatlar ne seviyede olacak acaba ?
 
Bence unutulan yada atlanilan bir nokta var. Ne kadar tasarruflu olacak acaba? Direk enjeksiyonlu bir motor. Karma sistem LPG olacaksa biriktar benzin tüketecek. Bu benzin +LPG karma olaraka % kaç tasarruf sağlayacak. LPG olması bu yakıt fiyatlarıyla ne kadar yakıtta düşüş sağlayacak. Aynı vergiyi verip daha düşük güçte motoru idare etmeye değecek bir rakam olacak mı asıl sorular arasında bence bunun da olması lazım.
 
Bence unutulan yada atlanilan bir nokta var. Ne kadar tasarruflu olacak acaba? Direk enjeksiyonlu bir motor. Karma sistem LPG olacaksa biriktar benzin tüketecek. Bu benzin +LPG karma olaraka % kaç tasarruf sağlayacak. LPG olması bu yakıt fiyatlarıyla ne kadar yakıtta düşüş sağlayacak. Aynı vergiyi verip daha düşük güçte motoru idare etmeye değecek bir rakam olacak mı asıl sorular arasında bence bunun da olması lazım.
Bu yüzden senelerce tsi motorlara hiç LPG taktıran görmedim. İlk yatırım maliyetinin fazla oluşu ve az tasarruf ettirmesinden dolayı. Fabrika çıkışlı LPG li olursa belki yeterli talebi görür.?
 
Bu yüzden senelerce tsi motorlara hiç LPG taktıran görmedim. İlk yatırım maliyetinin fazla oluşu ve az tasarruf ettirmesinden dolayı. Fabrika çıkışlı LPG li olursa belki yeterli talebi görür.?
Honda bu belli mi olur 1.5 LPG 130 HP seçeneği sırf LPG olduğu için 1.5 182 likten bile pahalı olabilir. Eco ile düz 1.6 arasında hemen hemen 10 bine yakın fark vardı mesela. Bakalım bekleyelim görelim. Ama nedense karma sistem bana hiç mantıklı ve tasarruflu gelmiyor gibi.
 
Bu yüzden senelerce tsi motorlara hiç LPG taktıran görmedim. İlk yatırım maliyetinin fazla oluşu ve az tasarruf ettirmesinden dolayı. Fabrika çıkışlı LPG li olursa belki yeterli talebi görür.

Fabrika çıkışlı dahi olsa bu lpg sistemi sıralı mı olacak turbolu motorlarda yoksa direk benzin tüketimi olmadan sadece cng ile çalışabilecek mi ?
 
Fabrika çıkışlı dahi olsa bu lpg sistemi sıralı mı olacak turbolu motorlarda yoksa direk benzin tüketimi olmadan sadece cng ile çalışabilecek mi ?
Muhtemelen karma sistem olur. Direk sıvı LPG sistemi çok daha maliyetli ve birazcık sıkıntıları var. LPG tankının oraya yüksek basınç pompası koyuluyor vs. Biraz daha maliyetli ve meşakkatli bir iş. Karma sistemde de benzini biraz fazla tükettiği için ne derece tasarruflu olur bakalım görelim. Ettiğimiz tasarrufu başta aracı alırken vereceksek bı anlamı kalmıyor olayın.?
 
Geri
Üst