170 Bin km bakımında yaptıklarım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Erkan44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Hocam ben 80 bindeyken aldım aracı aldığım zaman tüp taktırdım şu an 140 binde ve hiç subap ayarı yaptırmadım ilk zamanlarında gazda 220-230 rahat basıyordu araç şimdi 190 nı zor görüyor bunda bi etkisi varmıdır. Birde motordan "D" konuma aldığım zaman motordan ufak bi vuruntu sesi geliyor sanki pistonun teki vuruyormuş gibi geliyor. Sebebi ne olabilir. bilen varsa cevaplarsa sevinirim.

SM-G900FQ cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Subap ayarı zamanın çoktan gelmiş, subaplar çok sıkıştığı için vuruntu yapmaya başlamış gibi görünüyor. Bence en kısa zamanda subap ayarını yaptırın.
 
Katılım
11 Eyl 2018
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Konum
Malatya
Hocam ben 80 bindeyken aldım aracı aldığım zaman tüp taktırdım şu an 140 binde ve hiç subap ayarı yaptırmadım ilk zamanlarında gazda 220-230 rahat basıyordu araç şimdi 190 nı zor görüyor bunda bi etkisi varmıdır. Birde motordan "D" konuma aldığım zaman motordan ufak bi vuruntu sesi geliyor sanki pistonun teki vuruyormuş gibi geliyor. Sebebi ne olabilir. bilen varsa cevaplarsa sevinirim.

SM-G900FQ cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Şanzıman yağı ve filtresine baktır. Honda da şanzıman kolay kolay hata vermez büyük ihtimalle yağ değişim zamanı geldi


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst