merhaba, ben yine babamın aracı için bir sey soracaktım yine ama bu benim suçum sanırım :/
araç yüksek devirlerde kullanıldığında yokuş çıkarken, 1 dakika bile olsa, motor arıza ışığını yakıyor, sakin kullanımda ise bir süre sonra sönüyor.
yani 1 dakika kullanımda yokuş yukarı oldugundan mı yanıyor arıza ışığı, bana erken geldi de onu danışayım dedim.
aracı ilk aldığımızda sanırım daha kullanmayı bilmezken, yaklaşık 2 yıl önce yaz mevsiminde aracı engebeli asfalt yolda kullanırken otomatik olan aracımız kullanıma bağlı sürekli vites değiştirmek zorunda kaldı. motor arıza ısıgı yandı.onemsemedım. aynı sekılde kullanmaya devam ettım. sonra arac gaz vermeme ragmen yavaslamaya basladı, once yuksek vıtesler oldu sonra dusuk vıteslerde derken aracı durdurdum saga cektım. sonra hıcbır sekılde hareket ettıremedım, fren de tutmuyordu sadece el frenı ıle duruyordu arac. aracı cekıcı ıle tamırcıye cektırdık. kayseride 'honda metin' denılen ustaya goturduk. otomatık sanzuman konusunda iyi oldugunu soylemıslerdı. neyse metın usta " bu araclar 150 000-200 000 arasında boyle seyler yapabılıyor" dedi, sanzuman indi, vitesle ilgili diskler yanmış dedi?(hatırladıgım bu kadar malesef) parcaları bize gosterdi kapkara olmuslardi, disk(yada dişli?)lerden bikaç tanesi yanmış ama takımı komple değişmesi lazım denildi, neyse yapıldı.
Ama ben bu sürüş olayını kimseye söylemedim hala içimde o zamanlar kullanmayı bilmiyormusum diyorum kendıme.
Arıza yaptıgı yerde bırcok kez daha hızlı da olsa kullandım ama aynı sorunu yasamadım sukur
lakin arac 4000 devırlerde kullanılınca 1 dakıkada bıle motor arıza ısıgını yakması endıselendırıyor beni. aynı problemı yasayacagımdan korkuyorum.
aracın motorunda 2. el olmasına bağlı bir sorun u var mıdır? nedendir ki bunun sebebi?
araç yüksek devirlerde kullanıldığında yokuş çıkarken, 1 dakika bile olsa, motor arıza ışığını yakıyor, sakin kullanımda ise bir süre sonra sönüyor.
yani 1 dakika kullanımda yokuş yukarı oldugundan mı yanıyor arıza ışığı, bana erken geldi de onu danışayım dedim.
aracı ilk aldığımızda sanırım daha kullanmayı bilmezken, yaklaşık 2 yıl önce yaz mevsiminde aracı engebeli asfalt yolda kullanırken otomatik olan aracımız kullanıma bağlı sürekli vites değiştirmek zorunda kaldı. motor arıza ısıgı yandı.onemsemedım. aynı sekılde kullanmaya devam ettım. sonra arac gaz vermeme ragmen yavaslamaya basladı, once yuksek vıtesler oldu sonra dusuk vıteslerde derken aracı durdurdum saga cektım. sonra hıcbır sekılde hareket ettıremedım, fren de tutmuyordu sadece el frenı ıle duruyordu arac. aracı cekıcı ıle tamırcıye cektırdık. kayseride 'honda metin' denılen ustaya goturduk. otomatık sanzuman konusunda iyi oldugunu soylemıslerdı. neyse metın usta " bu araclar 150 000-200 000 arasında boyle seyler yapabılıyor" dedi, sanzuman indi, vitesle ilgili diskler yanmış dedi?(hatırladıgım bu kadar malesef) parcaları bize gosterdi kapkara olmuslardi, disk(yada dişli?)lerden bikaç tanesi yanmış ama takımı komple değişmesi lazım denildi, neyse yapıldı.
Ama ben bu sürüş olayını kimseye söylemedim hala içimde o zamanlar kullanmayı bilmiyormusum diyorum kendıme.
Arıza yaptıgı yerde bırcok kez daha hızlı da olsa kullandım ama aynı sorunu yasamadım sukur
lakin arac 4000 devırlerde kullanılınca 1 dakıkada bıle motor arıza ısıgını yakması endıselendırıyor beni. aynı problemı yasayacagımdan korkuyorum.
aracın motorunda 2. el olmasına bağlı bir sorun u var mıdır? nedendir ki bunun sebebi?