2016 Civic Sedan'dan ilk kareler "

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Bu fotograflatin gizli cekildigini dusunmuyorum. Fotograflari sosyal ortamlarda yayarak insanlarin fikirleri dusuncelerine bakiyor olabilirler.

Fotolari ilgi cekmek icin erkenden kisitli olarak veriyorlar piyasaya, kia sportage icinde aynisini yaptilar, yoksa o araci normal bir gazeteci yakalarsa affetmezdi bencede her detayi yuksek cozunurlukte cekerdi
 

mrtklc

0
Katılım
15 Ocak 2015
Mesajlar
66
Tepki puanı
0
Honda Damla satış temsilcisiyle konuştum 2016 son çeyreginde cıkıcakmıs bu arac tr dede aynı modelmi olcak dedim evet dedi 120 ve 200 beygirlik seceneklerle olcakmış fiyat konusunda bi durum dogal olarak yokmuş
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Honda Damla satış temsilcisiyle konuştum 2016 son çeyreginde cıkıcakmıs bu arac tr dede aynı modelmi olcak dedim evet dedi 120 ve 200 beygirlik seceneklerle olcakmış fiyat konusunda bi durum dogal olarak yokmuş

Yine amerika lansmanindan 1 yil sonra gelecek demekki bize hondanin fabrikasinin bulundugu bir ulke icin cok kotu bir durum...
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
561
Tepki puanı
7
Konum
KOCAELİ
Aracınız
1- yalıtım konusu (rüzgar-yol sesi) 2- malzeme kalitesi 3- boya kalitesi bunlarda iyileşme bekliyorum.

4 - turbo vtec kesinlikle olmalı..atmosferik sürecekse piyasaya hiç çıkarmasın yeni aracı.

5- dış kaportada yan çamurlukları ya reno gibi plastik yapsınlar yada daha kalın sac kullansınlar..dün başıma geldi arkadaşla konusurken çamurluğun oraya dayadım elimi lup diye ses geldi çektim elimi hemen baktım çok hafif çöküntü olmuş.. açtım aracın kaputunu yandan elimi çamurluğun içine doğru sokup düzelttim çamurluğu.. o bolgede bomboş incecik bi sac var sadece..arkadaş yaslanmaya kalktı bi ara yaslanma sakın sakın çamurluk çöküyor diye feryat figan ettim :) yaya koruma ile alakası var diye düşünüyorum tamam da be mubarek bu kadar da yapılmaz..yayalara yan yan çarpmak da biraz uğraş gerektirir o da ayrı bi konu..bende çok önceden clio vardı yan çamurluk plastikti bastırırdım otururdum bişe olmazdı..özelliği olan bi malzeme nasıl bişeyse artık..
6- eğer resimlerdeki gibi bi iç tasarım olacaksa benim görüşümdür ben pek beğenmedim..o kolcak bardaklık kısmı felan arazi aracı hissi katmış..benim hayalim o bolge bmw lerdeki gibi biraz daha sportif ve havalı olmalı..
7- koltuklar fd6 da daha rahattı..ayrıca koltuklarda artık baldır desteği de sunulmalı..
8- tavan yüksekliği alçaltılmış eski kasaya göre..japonlar kendileri gibi kısa boylu olmayan insanlara da bu araçları sattıklarını unutmasınlar..fd6 daha iyiydi arka kısımda özellikle..arka koltukları biraz daha düşük seviyede konumlandırsalar iyi olur..arka kapıdan girip oturabilmek çok olmasada biraz sıkıntı gibi biraz dar-kısa tutmuşlar.
9- ışık paketi, iç ambiyans vs gibi şeyler opsiyon olarak sunulmalı..
10- continental contact 2 lastiklerle piyasaya sürmeyi artık bıraksınlar Allah aşkına..
11- frenler konusunda biraz daha iyleştirme yapılsa iyi olur..bircok fren testini izledim standarları karşılıyor ama daha da iyi olsa güzel olur..
12- direksiyon hafif kalıyor yuksek hızlarda..bu nedenle ruzgar etkisi de oluşunca, araç yuksek hızlarda güven vermiyor gibi bi durum oluşuyor.direksiyon yol tutuş hakkında biraz daha iyleştirme yapılmalı
13- Honda Türkiye de üretime geçmeli..her ne kadar asıl pazarları amerika olsa da bu ülkede tutulan ve sevilen bir marka..bu sekilde giderlerse diğer pazarlarda kaybederler..
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,294
Çözümler
9
Tepki puanı
13,139
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
1- yalıtım konusu (rüzgar-yol sesi) 2- malzeme kalitesi 3- boya kalitesi bunlarda iyileşme bekliyorum.

4 - turbo vtec kesinlikle olmalı..atmosferik sürecekse piyasaya hiç çıkarmasın yeni aracı.

5- dış kaportada yan çamurlukları ya reno gibi plastik yapsınlar yada daha kalın sac kullansınlar..dün başıma geldi arkadaşla konusurken çamurluğun oraya dayadım elimi lup diye ses geldi çektim elimi hemen baktım çok hafif çöküntü olmuş.. açtım aracın kaputunu yandan elimi çamurluğun içine doğru sokup düzelttim çamurluğu.. o bolgede bomboş incecik bi sac var sadece..arkadaş yaslanmaya kalktı bi ara yaslanma sakın sakın çamurluk çöküyor diye feryat figan ettim :) yaya koruma ile alakası var diye düşünüyorum tamam da be mubarek bu kadar da yapılmaz..yayalara yan yan çarpmak da biraz uğraş gerektirir o da ayrı bi konu..bende çok önceden clio vardı yan çamurluk plastikti bastırırdım otururdum bişe olmazdı..özelliği olan bi malzeme nasıl bişeyse artık..
6- eğer resimlerdeki gibi bi iç tasarım olacaksa benim görüşümdür ben pek beğenmedim..o kolcak bardaklık kısmı felan arazi aracı hissi katmış..benim hayalim o bolge bmw lerdeki gibi biraz daha sportif ve havalı olmalı..
7- koltuklar fd6 da daha rahattı..ayrıca koltuklarda artık baldır desteği de sunulmalı..
8- tavan yüksekliği alçaltılmış eski kasaya göre..japonlar kendileri gibi kısa boylu olmayan insanlara da bu araçları sattıklarını unutmasınlar..fd6 daha iyiydi arka kısımda özellikle..arka koltukları biraz daha düşük seviyede konumlandırsalar iyi olur..arka kapıdan girip oturabilmek çok olmasada biraz sıkıntı gibi biraz dar-kısa tutmuşlar.
9- ışık paketi, iç ambiyans vs gibi şeyler opsiyon olarak sunulmalı..
10- continental contact 2 lastiklerle piyasaya sürmeyi artık bıraksınlar Allah aşkına..
11- frenler konusunda biraz daha iyleştirme yapılsa iyi olur..bircok fren testini izledim standarları karşılıyor ama daha da iyi olsa güzel olur..
12- direksiyon hafif kalıyor yuksek hızlarda..bu nedenle ruzgar etkisi de oluşunca, araç yuksek hızlarda güven vermiyor gibi bi durum oluşuyor.direksiyon yol tutuş hakkında biraz daha iyleştirme yapılmalı
13- Honda Türkiye de üretime geçmeli..her ne kadar asıl pazarları amerika olsa da bu ülkede tutulan ve sevilen bir marka..bu sekilde giderlerse diğer pazarlarda kaybederler..

+ 1
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
152
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Konum
ordu
Fd6 ile başlayıp fb7 ile (arka tasarim hariç) devam eden oturaklı hem iç görünüm olsun hem ön camın konumlandırılması olsun o uzay mekiği gibi olan tasarım anlayışına nokta koyup fluance gibi bir araç yapmışlar. Hemen görüşlerimi aktarayım.
Ön tampon sislerin çerçeveleri ve ön çamurluklar fluance ile aynı. Fakat farı beğendim ama o logodan farlara uzanan krom emanet gibi duruyor.ön çamurluklara konumlandirilan turuncu sinyaller güzel bir detay olmuş.

Yan tatafa geçince tasarım olarak efsane denilen fd6 ya bile 10 basar. Hondadan beklenmeyecek kadar şahane bir gövde yapmışlar. Araçta spor sedan havası hakim. Bana yandan baktığımda özellikle arka kısmı panameranın gövdesini anımsattı.Daha buyuk ve gösterişli bir jantla çamurlukları dolduran lastiklerle bu araba trafikte efsane durur.

Arka kısma geçtiğimde yeni typer ın conseptinde arkada bagaj boyunca uzanan stopları anımsatmış . Farklı bir tasarim ve heybetli bir duruşu var. Bu stoplar gece muazzam görünür diye düşünüyorum.

İç mekanda ise en büyük hayal kırıklığı dijital gösterge grubundan vazgeçilmiş olması bana gore :(

Fiyat olarak 90 liranin uzerindeki rakamlar imkansız. Sonuçta C sınıfı bir araç. Fb7 yi 73-75 deniliyorsa bu arabanin hakki 80-85.
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
152
Tepki puanı
0
Yaş
2023
Konum
ordu
1- yalıtım konusu (rüzgar-yol sesi) 2- malzeme kalitesi 3- boya kalitesi bunlarda iyileşme bekliyorum.

4 - turbo vtec kesinlikle olmalı..atmosferik sürecekse piyasaya hiç çıkarmasın yeni aracı.

5- dış kaportada yan çamurlukları ya reno gibi plastik yapsınlar yada daha kalın sac kullansınlar..dün başıma geldi arkadaşla konusurken çamurluğun oraya dayadım elimi lup diye ses geldi çektim elimi hemen baktım çok hafif çöküntü olmuş.. açtım aracın kaputunu yandan elimi çamurluğun içine doğru sokup düzelttim çamurluğu.. o bolgede bomboş incecik bi sac var sadece..arkadaş yaslanmaya kalktı bi ara yaslanma sakın sakın çamurluk çöküyor diye feryat figan ettim :) yaya koruma ile alakası var diye düşünüyorum tamam da be mubarek bu kadar da yapılmaz..yayalara yan yan çarpmak da biraz uğraş gerektirir o da ayrı bi konu..bende çok önceden clio vardı yan çamurluk plastikti bastırırdım otururdum bişe olmazdı..özelliği olan bi malzeme nasıl bişeyse artık..
6- eğer resimlerdeki gibi bi iç tasarım olacaksa benim görüşümdür ben pek beğenmedim..o kolcak bardaklık kısmı felan arazi aracı hissi katmış..benim hayalim o bolge bmw lerdeki gibi biraz daha sportif ve havalı olmalı..
7- koltuklar fd6 da daha rahattı..ayrıca koltuklarda artık baldır desteği de sunulmalı..
8- tavan yüksekliği alçaltılmış eski kasaya göre..japonlar kendileri gibi kısa boylu olmayan insanlara da bu araçları sattıklarını unutmasınlar..fd6 daha iyiydi arka kısımda özellikle..arka koltukları biraz daha düşük seviyede konumlandırsalar iyi olur..arka kapıdan girip oturabilmek çok olmasada biraz sıkıntı gibi biraz dar-kısa tutmuşlar.
9- ışık paketi, iç ambiyans vs gibi şeyler opsiyon olarak sunulmalı..
10- continental contact 2 lastiklerle piyasaya sürmeyi artık bıraksınlar Allah aşkına..
11- frenler konusunda biraz daha iyleştirme yapılsa iyi olur..bircok fren testini izledim standarları karşılıyor ama daha da iyi olsa güzel olur..
12- direksiyon hafif kalıyor yuksek hızlarda..bu nedenle ruzgar etkisi de oluşunca, araç yuksek hızlarda güven vermiyor gibi bi durum oluşuyor.direksiyon yol tutuş hakkında biraz daha iyleştirme yapılmalı
13- Honda Türkiye de üretime geçmeli..her ne kadar asıl pazarları amerika olsa da bu ülkede tutulan ve sevilen bir marka..bu sekilde giderlerse diğer pazarlarda kaybederler..

Turbo vtec tabiki iyi bir alternatif olur ama turbo vtec motorun yaninda mevcut atmosferik motorun geliştirilmiş halini koysalar iyi bir seçenek olur.
Boşuna dememişler turbo haram beygirdir diye :)
Gunumuzde nekadar düşük hacim turbo ile yüksek sıkıştırma modası aldi başını gitsede ben atmosferikden yanayım. Mevcut 1.6 atmosferik motoru 145-150 hp yapabilseler hiç düşünmez onu tercih ederdim.
Tamam gaza dokununca uçmak farklı ama atmosferiğin tadı herzaman bambaşka. 7000 devirlerde atmosferik motorun iliklerine kadar saran titreşimi bana herzaman anlık güç patlaması yaşayan turbo arabalardan daha fazla haz vermiştir. Hondada çağa ayak uydurmak için mecburen turbo modasına geçti. Yapsana 15 sene önceki caanım 1.6 vti motorlardan. Yapıcakları turbo motor buyuk ihtimal üst devirlere çıkamayacak. 5-6 bin devirlerde kesilecek hondaya ben honda demem ;)
 
Geri
Üst