2017 civic hb otomatik D ve S modda titreme

Katılım
1 Eki 2021
Mesajlar
50
Tepki puanı
33
Konum
bursa
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
2017 civic hb otomatik D ve S modda titreme oluyor durduğumda kırmızı ışıkta falan N ve R modda olmuyor sebebi ne olabilir gaza basınca yolda ilerlerken herhangi bir sorun yok araçta sadece lambalarda veya durduğumda yapıyor sebebi nedir sizce
 
Katılım
18 May 2022
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
Gökhan KILIÇ
Yaş
32
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Arkadaşlar titreme sorunu ile gittiğim servis Volant demişti 1 gün sonra bu fikirlerinden vazgeçtiler ve şanziman ustasina beraber gittik. usta sorunun şanziman ile ilgili olmadiğını daha once bu sorunla gelen olmadiğıni soyleyince motor kulaği ve sağ aks ın değişmesine karar verdiler . Değişim yapıldı ancak sorun devam etti. Bugün yetkili servis de şanziman yağı değişti yine sorun devam ediyor. Araç arizlarina bakildi normal denildi bir ariza yok .
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Arkadaşlar titreme sorunu ile gittiğim servis Volant demişti 1 gün sonra bu fikirlerinden vazgeçtiler ve şanziman ustasina beraber gittik. usta sorunun şanziman ile ilgili olmadiğını daha once bu sorunla gelen olmadiğıni soyleyince motor kulaği ve sağ aks ın değişmesine karar verdiler . Değişim yapıldı ancak sorun devam etti. Bugün yetkili servis de şanziman yağı değişti yine sorun devam ediyor. Araç arizlarina bakildi normal denildi bir ariza yok .
Ya şunu çözseler düzelecek! Devir saati neden 6000 e iniyor. 7000 de sabit kalması gerekirken rölantide düşüyor sebebi nedir? Düşmese titremiyor zaten.
 
Katılım
18 May 2022
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
Gökhan KILIÇ
Yaş
32
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Bunu sordum devir yükseltilse diye ; D modda beklemek şanziman isinmasina sebeb veriyor bu yüzden motor devri "ECU" tarafindan sanzimani korumak icin devir düşürülerek baski balata emniyeti sağlaniyor dendi . Hatta D modda 10 dk beklersek muhtemelen araç stop edeceğini dâhi belirttiler . Araç Işıklarda dururken N modda beklememiz gerekiyor . Ayrica Konudan bagimsiz sohbet sirasinda öğrendiğim Araç sürüş modumuza göre ( atik kullanim , yavaş kullanim v.s. ) kendini sürücüye göre devirleniyormuş ... bunuda N den D ye aldigimizda aracin "ANLIK" aldigi kasilma ile anliyoruz .
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Bunu sordum devir yükseltilse diye ; D modda beklemek şanziman isinmasina sebeb veriyor bu yüzden motor devri "ECU" tarafindan sanzimani korumak icin devir düşürülerek baski balata emniyeti sağlaniyor dendi . Hatta D modda 10 dk beklersek muhtemelen araç stop edeceğini dâhi belirttiler . Araç Işıklarda dururken N modda beklememiz gerekiyor . Ayrica Konudan bagimsiz sohbet sirasinda öğrendiğim Araç sürüş modumuza göre ( atik kullanim , yavaş kullanim v.s. ) kendini sürücüye göre devirleniyormuş ... bunuda N den D ye aldigimizda aracin "ANLIK" aldigi kasilma ile anliyoruz .
Valla o olayın çözülmesi lazım işte. Uzun beklemeler için N ye alınmalı tabiki. Sürüşe göre şekilleniyor evet ;)
 
Katılım
30 Tem 2021
Mesajlar
1
Tepki puanı
1
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2019
Öncelikle merhaba. Ben bu konuyu yabancı sitelerde çok araştırdım. Direk enjeksiyon motorlu 1.5 turbo araçların aksesuar üniteleri çalışmaz iken motor sıcaklığı optimum seviyeye geldiği zaman rölanti devri 600rpm e ayarlanmış. Titreşim aslında çok fazla yok fakat civiclerde özellikle sağ yolcu koltuğunun rezonansi iyi ayarlanmadigi için titreşimi çok belli ediyor. Vites N konumunda olursa veya aksesuar ünitelerinden herhangi birisi çalışırsa 700rpm yükselir ve titreşim hissedilmez hale gelir. Yazılım ile rölanti devri 600 den 700 e çekilebilir ama bence gerek yok.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Öncelikle merhaba. Ben bu konuyu yabancı sitelerde çok araştırdım. Direk enjeksiyon motorlu 1.5 turbo araçların aksesuar üniteleri çalışmaz iken motor sıcaklığı optimum seviyeye geldiği zaman rölanti devri 600rpm e ayarlanmış. Titreşim aslında çok fazla yok fakat civiclerde özellikle sağ yolcu koltuğunun rezonansi iyi ayarlanmadigi için titreşimi çok belli ediyor. Vites N konumunda olursa veya aksesuar ünitelerinden herhangi birisi çalışırsa 700rpm yükselir ve titreşim hissedilmez hale gelir. Yazılım ile rölanti devri 600 den 700 e çekilebilir ama bence gerek yok.
Yani yazın klima, kışın fan ısıtma vs en kötü farları açın titremez sürmeye devam :)
 
Geri
Üst