Aracınız hayırlı olsun.
Bu kadar bilinçli bir modifiye sever olmanızı hakikaten takdir ettim.
Özellikle Honda markası çok karmaşık otomobil sevdalılarına hitap ettiği için tıpkı Bmw yada Tofaş gibi , yapılan uygulamaların çoğu absürt kalıyor bana göre.
1.6 125 hp LPG'li Civic'lere Type-R'ın yandan yemiş kopyalarını yaratmak çabası ile kültürsüzce yapılan işlemleri izlediğimiz maalesef sıklıkla oluyor.
JDM kafası mı desek , cehalet mi ayıramıyorum da.
Bana göre bir otomobilin orijinal hatlarını bozmadan ve belirli prensiplere uyumlu çalışmalar modifiye kabul edilir.
Hindistan işlemeli otobüslere çevirmek değil.
Evet Civic FC5-K7 kasalar da jant tasarımları hem çok kötü hemde çamurluk içinde kaybolup gidiyor.. Benim aracım da 16'' jant mevcut.. 55 yanaklı olduğu için köy yolu simülasyonlu çevre yolu atmosferin de büyük rahatlık sağlıyor. 45 yanaklı 17'lere de bindim arada bariz konfor farkı vardı. Fakat daha az yana yattığı için şase rijitleşmiş , direksiyon tepkileri de keskinleşmişti.
FE1'e geçiş yapmayı planlıyorum bu aralar 182 hp Exe olacağı için mecburen 17'ye atlayacağız.
En büyük derdim sizde yaşayacaksınız iğrenç kalite de Bridgestone Turanza ER-33'leri hangi ekonomik ölçüde kaliteli lastikler ile yenileyebileceğim olacak..