Olmaz mı 180hp olmasa da 2011-2014 yıllarında satılan 160hp 1.4 TSI var

1000km de 1 litre yağ yakar 35000km de piston kırar

bir diğer marka Opel Astra K kasa var mesela 1.4 turbo 150hp aynı sorunlara ilaveten egzantrik dişli sıyırır subap eritir piston patlatır

hele 180 hp lik polo gti var ki neyse

yazmayayım cenaze töreni gibi
187hp lik hyundai kia grubunun 1.6 Turbo GDI motoru var bu motor 2016 yılında Kia pro ceed modelinde 205hp gibi bir güç ile piyasaya sunulmuş idi, onda bu tip büyük problemler yok, ilaveten subap sistemi otomatik iticili olması lazım yani elle subap ayarı yok ve bildiğim kadarıyla tipik 5w-30 API SN tam sentetik yağ ile çalışıyor bizdeki gibi Honda Type 2.0 0w-20 yağ gibi özel bir yağa ihtiyacı da yok ama Honda nın 1.5 Turbo VTC sinden 1.5 kat fazla benzin harcıyor hatta 2 katı harcıyor. Lakin otomatik şanzımanlı opsiyonu da yok
Yemişim motorunu

C segmenti hatchback otomobillerinde bağımsız arka süspansiyonu maliyet, dayanıklılık ve hafifletme yalanları ile üretimden kaldırıp Seat Leon, Polo ve Golf gibi modellerin arka süspansiyonunda burulma kirişli dingil sistemine dönen bir marka varsa o da VAG tır
virajlarda el sallayın bu arabalara
yakında arka süspansiyonu bağımlı tip tek dingil sistemi üzerine oturtulmuş Passat ı da piyasaya sürerler bu daha teknolojik daha güzel diye

tok kapı sesi için gider alırlar

bizim Civic lere de laf sokarlar sizin Honda nın arka süspansiyonu biraz dayanıksızmış diye
160hp gibi güçleri supercharger+turbocharger şeklinde iki farklı kompresör aşırı besleme ünitesi ile elde edebilmişlerdir, bakınız bu güçleri bazıları tek bir ufacık turbo ile nasıl elde etmiş??
Honda nızın kıymetini bilin Honda çok iyi bir otomobil olmayabilir değildir de ama gerçekten özenilerek diğer avrupa markalardaki gibi ticari kaygılar olmadan mantıklıca ve katı kurallarla tasarlanmış iyi bir otomobildir.