210 limiti

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,214
Çözümler
4
Tepki puanı
3,324
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Azraile abi deneme yapiyorum diyemezsin :D
 

nemlee

0
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
413
Tepki puanı
10
Konum
burSAkarya
Aracınız
Civic FC5 2020
Gerek o kadar hızlara.. 180-190 neyinize yetmiyor :)
Hondata falan pahalı iş. çok paralar harcayıp bu araçlarla yüksek hız yapmak mantıklı bir iş değil, alın bi tane S2000 istediğiniz kadar basın, hevesinizi alınca satarsınız
 
Katılım
11 Ara 2016
Mesajlar
103
Tepki puanı
2
Gerek o kadar hızlara.. 180-190 neyinize yetmiyor :)
Hondata falan pahalı iş. çok paralar harcayıp bu araçlarla yüksek hız yapmak mantıklı bir iş değil, alın bi tane S2000 istediğiniz kadar basın, hevesinizi alınca satarsınız
Bizim araba 70.000 TL s2000 130.000 TL abi keşke verseler 80-90 a bi s2000 de kredi çekip alsam
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
46
Konum
İstanbul
[MENTION=5494]XRedkitX[/MENTION] Henüz o limiti kaldıranı görmedim.

Kaldırılabiliyor mu dersen evet illaki kaldırılıyor. Allah vergisi değil sonuçta onuda bir insan yarattı. Lakin ECU'ya müdehale etmek gerekiyor. Ecu müdehalesi diğer araçlardaki gibi kolay değil bizim araçta. Japonlar bunun olmasını istemedikleri için bir takım güvenlik önlemleri almışlar sanırım.

Onu yapmamın yolu. HONDATA adında bir parça alınıyor. Bu parça aracın orjinal ECU'suna takılıyor ve bu şekilde müdehale sağlanıyor. Lakin sadece takmak değil birde bu Hondataya özgü bir yazılım var sanırım onunda olması gerekli diye biliyorum. O şekilde müdehale ediliyor. Yazılımda vs. bu şekilde yapılıyor araca. Hondata Türkiye'de sanırım yok. Yurt dışından getiriliyor. Ama fiyatları acaip pahalı. Parçasıydı, yazılım programıydı, birde bunu yapacak elemanıydı derken fiyatlar acaip uçuyor. (bana göre uçuyor başkasını bilemem).

Maksimum taş çatlasa 40-50 arası bir km fark olur yani toplamda 250-260 ı geçeceğini sanmam. O kadar para içinde bu hızlara çıkmasamda olur.

Benim bilgim bu yönde tabi. Teknoloji hergün ilerliyor gelişiyor. Farklı bir şekilde ve daha ucuz yolla yapabilen belki vardır ve ben bilmiyorumdur. Ama Türkiye'de ne duydum ne de gördüm.

Hondata parça değil , yazılım. İsterseniz tork ve güç artışı yapabildiğiniz gibi , bunları yapmayıp sadece hız limitörünü kaldırabiliyorsunuz . Fakat aynı parayı ödemek zorundasınız , buda dört yüz küsur Euro


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
46
Konum
İstanbul
Arkadaşlar aracım fc5 hb.244 e kadar çıktım. Devir hala 5500 civarında idi. Ayağımı gazdan çekmesem 6000 devire kadar sanırım 250 yi rahat görürdüm. 242 de iken resim çektim.

SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Üstad anlamadım , yazılımlımı aracınız , standart değil herhalde , güç ve tork artışı varmı , ya da sadece limitörü mü açtırdınız


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
Hondata pahalı değil. racechip taktırdığınız zaman da hemen hemen aynı rakamlara geliyor. Hondata ayrıca alt ve orta devir bandında daha fazla tork sunuyor,pedal tepkileri değişiyor. Benim insignia,bmw 116i ve 320i araçlarımda da racechip vardı. Hiçbirisinde hondatalı honda kadar pürüzlülüğü hissetmedim. Ben size yaptırın demem yaptırmayın da demem. Normalde hızlıda gitmem.sadece arabayı kendisine getirdim. Çünkü o kadar komik ki. Honda ülkelere göre araçlara sınırlama koymuş. Türkiye malezya 207. Abd galiba 230 du.
Araçta hondata yazılım var. Son hız iptali ve 6 psi lık program yüklü.
İsterseniz 3 psi lık programı da yükleyebilirsiniz. Gücüm torkum bana yeter derseniz sadece son hız sınırlayıcısını da kaldırabilirsiniz.
Araç 215 hp 275 tork oldu. Araba böyle oldu diye bu kadar uç limitlerde gitmiyorum. Ancak ara hızlanma,pedal tepkisi muazzam oldu gerçekten.
Aldınız, kullandınız, sıkıldınız tekrar stock haline dönebiliyorsunuz.




SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
46
Konum
İstanbul
Hondata pahalı değil. racechip taktırdığınız zaman da hemen hemen aynı rakamlara geliyor. Hondata ayrıca alt ve orta devir bandında daha fazla tork sunuyor,pedal tepkileri değişiyor. Benim insignia,bmw 116i ve 320i araçlarımda da racechip vardı. Hiçbirisinde hondatalı honda kadar pürüzlülüğü hissetmedim. Ben size yaptırın demem yaptırmayın da demem. Normalde hızlıda gitmem.sadece arabayı kendisine getirdim. Çünkü o kadar komik ki. Honda ülkelere göre araçlara sınırlama koymuş. Türkiye malezya 207. Abd galiba 230 du.
Araçta hondata yazılım var. Son hız iptali ve 6 psi lık program yüklü.
İsterseniz 3 psi lık programı da yükleyebilirsiniz. Gücüm torkum bana yeter derseniz sadece son hız sınırlayıcısını da kaldırabilirsiniz.
Araç 215 hp 275 tork oldu. Araba böyle oldu diye bu kadar uç limitlerde gitmiyorum. Ancak ara hızlanma,pedal tepkisi muazzam oldu gerçekten.
Aldınız, kullandınız, sıkıldınız tekrar stock haline dönebiliyorsunuz.




SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Süper , çok net sayısal bilgiler paylaşmışsınız teşekkürler. Bende de RS var , daha iki bin km de , üç bini görene kadarda pedalı dip yapmayacağım , fakat öyle çabuk 190 a çıkıyorki 207 de limitöre yakalananların psikolojisini anlayabiliyorum , elinde oyuncağı alınmış çocuğa dönüyorlardır.
Size bir iki sorum olacak aracınız kaç km de ve Hondata yazılımı yükleteli kaç km oldu . Bir de hiç bir arabamda Hondata yazılımlı Honda kadar pürüzlülük hissetmemiştim demişsiniz , bunu biraz açar mısınız ne demek istediniz


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
Örneğin 116i de araba çok dengesiz hızlanırdı.durup dururken sanki birisi arkadan çarpmış gibi araba sallanırdı. 320i de araç vites büyütürken kararsız kalırdı. Manuel vites küçültürken bir anda 2 vites birden atardı. Yine aynı şekilde arkadan araca çarpmışlar gibi vuruntu olurdu. Hondata da hiç bir kararsızlık,ölü nokta,vuruntu,hararet yok. Kullanırken de önümde turbo basınç göstergesi sürekli açık. Turbo göstergesini tam dolduracak kadar kuvvetli pedala basmıyorum ama araba çok güzel gidiyor.
Şunu özellikle belirtmek istiyorum. Hondata yazılımının en önemli artısı bana göre ars hızlanmalarda ki daha yüksek torku daha uzun devir bandında sunması.
bende s.booster da vardı. Hondata dan sonra söktüm. Gerek yok.
S.booster a 900 lira vermektense, 2000 lira vermek gerçekten arabayı güçlendirmek daha mantıklı bence.









SM-N950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst