Civic ES7 3000 devirin üstüne çıkamıyorum?

Katılım
18 Mar 2025
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Adana kozan
Ad Soyad
Cengiz mertkan
Yaş
21
Aracınız
Civic ES7 2004
öncelikle hayırlı günler diliyorum aracım benzin enjektör arızası ile sorun başladı işeme yapmıştı 4 tane yenisini aldım çıkma sıfır bulamadım değiştirttim değiştirtirken de sibop ayarı yaptırdım ilk gün sorunsuz bindim sabahına arabayı marşı bastım baya uzun süre sonra çalıştı ustaya götürdüm kablo tesisatından dedi kablo tesisatını yaptırdım 15 bin paramı aldı ama sorun düzelmedi kablo tesisatını yapan adam kapağı açtı emme sibobunun biri hiç çalışmıyor bak dedi belki ondan gitmiyor bu araba dedi sonuç olarak aynı tesisat değişti bobinler yeni ama sorun aynı 3000 deviri geçince araba gaz yemiyor benzinde de aynı tüpte de aynı kafama takılan konu şu o sibobun biri neden diğeri gibi çalışmıyor hareket etmiyor var mı önerisi olan teşekkür ediyorum
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
9,145
Çözümler
11
Tepki puanı
9,060
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geçmiş olsun hocam, kompresyon testi yaparak birşeyler öğrenilebilir.
Subap çalışmıyor ise kapak revizyon istiyor olabilir.
Vtec sistemi aktif olmuyor olabilir.
Subap düzgün çalışmaz ise soğuk marşta araç zor çalışır.
Subap ayarı soğuk motora yapılır.
 
Katılım
18 Mar 2025
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Adana kozan
Ad Soyad
Cengiz mertkan
Yaş
21
Aracınız
Civic ES7 2004
Geçmiş olsun hocam, kompresyon testi yaparak birşeyler öğrenilebilir.
Subap çalışmıyor ise kapak revizyon istiyor olabilir.
Vtec sistemi aktif olmuyor olabilir.
Subap düzgün çalışmaz ise soğuk marşta araç zor çalışır.
Subap ayarı soğuk motora yapılır.
Enjektörü takmadan ve beraberinde sibop ayarı yapmadan önce 4 ü de 160 çıkıyordu enjektör taktık sibop ayarı yaptır bir gün kullandım ikinci gün arza lambası yakıp sönmeye başladı kompresör testi yaptığımızda 3 ve 4 üncü göz 90 çıkmaya başladı sibop ayarını emme 15 egzoz 25 yapmışlar sibobunun çalışmadığını yani çok az hareket ettiğini gözlemlediğim göz 4 yağ ekleme kapağını açınca az çalıştığını görüyorum tekrardan sibop ayarı yaptırsam düzelir mi ona göre sibop ayarı yaptırdığım yere götürücem eğer kapaktansa bi Honda ustasını bulucam
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
9,145
Çözümler
11
Tepki puanı
9,060
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Enjektörü takmadan ve beraberinde sibop ayarı yapmadan önce 4 ü de 160 çıkıyordu enjektör taktık sibop ayarı yaptır bir gün kullandım ikinci gün arza lambası yakıp sönmeye başladı kompresör testi yaptığımızda 3 ve 4 üncü göz 90 çıkmaya başladı sibop ayarını emme 15 egzoz 25 yapmışlar sibobunun çalışmadığını yani çok az hareket ettiğini gözlemlediğim göz 4 yağ ekleme kapağını açınca az çalıştığını görüyorum tekrardan sibop ayarı yaptırsam düzelir mi ona göre sibop ayarı yaptırdığım yere götürücem eğer kapaktansa bi Honda ustasını bulucam
Subap ayarı baştan yanlış yapılmış ki?
Emme 20 egzoz 25 olacak. Ustanız tecrübeli değil! Emmeyi çok düşük yapmış araç nasıl hava alacak?
İlk baş kompresyon iyi ise güzel. Subap ayarı tekrar yapılmalı. Motor tam soğuk olmalıdır.
Subap ayarından önce kapak ustası da kontrol etsin. Değişmesi gereken bir şey var ise boşuna ayar yaptırmayın.
 
Katılım
18 Mar 2025
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Adana kozan
Ad Soyad
Cengiz mertkan
Yaş
21
Aracınız
Civic ES7 2004
Subap ayarı baştan yanlış yapılmış ki?
Emme 20 egzoz 25 olacak. Ustanız tecrübeli değil! Emmeyi çok düşük yapmış araç nasıl hava alacak?
İlk baş kompresyon iyi ise güzel. Subap ayarı tekrar yapılmalı. Motor tam soğuk olmalıdır.
Subap ayarından önce kapak ustası da kontrol etsin. Değişmesi gereken bir şey var ise boşuna ayar yaptırmayın.
Herşey enjektör ve sibop ayarı sonrasında başladı çok önerdiler BMW motoru yapıyor ona Sibop ayarı mı yapamicak dediler büyük bi tecrübe oldu sürekli bu araçlar ile uğraşmayan ustaya yağ değiştirtmem artık
 
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Konum
osmaniye
Ad Soyad
Rüştü Tokalı
Yaş
23
Aracınız
Civic ES7 2003
Herşey enjektör ve sibop ayarı sonrasında başladı çok önerdiler BMW motoru yapıyor ona Sibop ayarı mı yapamicak dediler büyük bi tecrübe oldu sürekli bu araçlar ile uğraşmayan ustaya yağ değiştirtmem artık

Çözüldümü? Yardımcı olmak isterim!


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
28 Şub 2024
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Konum
osmaniye
Ad Soyad
Rüştü Tokalı
Yaş
23
Aracınız
Civic ES7 2003
öncelikle hayırlı günler diliyorum aracım benzin enjektör arızası ile sorun başladı işeme yapmıştı 4 tane yenisini aldım çıkma sıfır bulamadım değiştirttim değiştirtirken de sibop ayarı yaptırdım ilk gün sorunsuz bindim sabahına arabayı marşı bastım baya uzun süre sonra çalıştı ustaya götürdüm kablo tesisatından dedi kablo tesisatını yaptırdım 15 bin paramı aldı ama sorun düzelmedi kablo tesisatını yapan adam kapağı açtı emme sibobunun biri hiç çalışmıyor bak dedi belki ondan gitmiyor bu araba dedi sonuç olarak aynı tesisat değişti bobinler yeni ama sorun aynı 3000 deviri geçince araba gaz yemiyor benzinde de aynı tüpte de aynı kafama takılan konu şu o sibobun biri neden diğeri gibi çalışmıyor hareket etmiyor var mı önerisi olan teşekkür ediyorum

Sibobun birisi emme tarafında sadece vtec açınca açılmaya başlar vtec çalışma sistemi budur ustama selamlar olsun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
18 Mar 2025
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Adana kozan
Ad Soyad
Cengiz mertkan
Yaş
21
Aracınız
Civic ES7 2004
Sibobun birisi emme tarafında sadece vtec açınca açılmaya başlar vtec çalışma sistemi budur ustama selamlar olsun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bilmeyen ustaya götürünce öyle oluyormuş motor inecek dedi kalsın dedim Honda özel servise götürdüm adam baktı sorun beyinde dedi o adamın çalışmıyor dediği Vtec sibobu bilmediği işe burnunu sokmasın dedi bana da bi ders oldu bilmeyen adama kaputu açtırmam artık 😀
 
Katılım
18 Mar 2025
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Konum
Adana kozan
Ad Soyad
Cengiz mertkan
Yaş
21
Aracınız
Civic ES7 2004
Çözüldümü? Yardımcı olmak isterim!


Tapatalk kullanarak iPhone a
Üstünde takılı olan vti enjektörlüymüş orjinaline dönderirken soket uymuyordu o işten anlamayan ustacık usta demek istemiyorum artık galiba kısa devre yaptırmış beynin 1. Enjektör çıkışını yakmış bana motoru indirip bakmak lazım dedi
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Geri
Üst