85.000 TL’ye Fb 7 kaç km bir araç alabilirim?

Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
Kırşehir
Merhaba Değerli Arkadaşlar,
Fahri Civic’li olarak 80-85.000 TL’ye Fb7 bir araç almak istiyorum. Fakat fiyatın karşılı olan aracın kilometresi kaç olmalı, kazası olursa ne olmalı bilmiyorum. Tecrübeli ve bilen arkadaşların yardımı talep ediyorum. Şimdiden teşekkürler.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bende 2012 fb7 var siyah renk 2.5 parça boy arka kapı çamurluk bagaj değişen yok tramer 3.ooo tl
Araç ankarada 82 istiyorum kmde 88.ooo de
Aracın boyalı parçaları etkiler
Konumu etkiler
Kmside etkiler fiyatı
Rengide erkiler
Aracım beyaz olasaydı 88.ooo tl isterdim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
18 nisan 2019'da, 68.000 Tl'ye,2013 model otomatik dream (en boş versiyon),beyaz aldım,2500 tl hasar kaydı ve 3 parça (sağ ön kapı ve çamurluk+sol arka çamurluk) boyası var 170.000 km'de ve ilk sahibinden aldım.
@apranaxi arkadaşında belirttiği gibi Aracın şanzıman çeşidi,donanımı,km'si,rengi,hatta boyalı olan parçanın yeri bile etkiler fiyatı,örneğin kaputun boyalı olması ciddi fiyat indirilmesini sağlarken,bagaj-kapı gibi parçalarda fiyat daha az etkilenir.O yüzden iyi irdeleyip bakmalısınız.
 
Bu fiyata 2012 veya 2013, boyasız-önemsiz bir parça boyalı,max 80-90.000 km de, Elegance alırsın diye tahmin ediyorum
 
77 ye 50 bin km'de 2012 fb7 var düşünürseniz, ilan falan vermedim zaten arabasiz kalma lüksüm yok, araçta 3 kazadan 5500 tramer var sadece sol ön çamurluk değişmiş, birde arka kapılar ve arka çamurluklar farklı zamanlarda sürtme kaynaklı boyanmış .
Ciddi bir kazasi yok..araç benzinli...
Motor şanzıman mekanik kusursuz..
Sigara içilmemis renk füme..
 
2 ay once 2013 model 45bin km de hatasiz boyasiz tramersiz fb7 premium otm 88bin liraya aldim..sen hesap et piyasayi buna gore :) arac eco ,fabrika lpgli...
 
Zor biraz. Piyasa daha yüksek.

4 ay önce boyasız tramersiz 58.000 km de, tüplü, otomatik vites Elegance model 2012 fb7yi 82.000 tlye aldım... Arkadaş 85.000 den bahsetmiş. Bu kadar kısa sürede fiyatların çok artacağını düşünmüyorum. Satış sitelerine çok inanmamak lazım, benim aldığım hafta adam farklı rengine 90.000 tl yazmıştı. Klavyesi olan yazıyor açıkçası. Acaba cidden o fiyata satabiliyor mu o satıcı ona bakmak lazım.
 
şahsen 85000 liraya ikinci el FB7 alacak olsam yıl olarak modeli en yüksek 2014 2015 gibi ama ufak kazalardan birçok boyalı ve değişen kaporta parçası olabilen, ancak şaseleri kesinlikle işlem görmemiş, airbag açmamış, emniyet kemerlerine direnç atılmamış, tavan kesme olarak başka araçtan eklenmemiş, iki araba birbirine eklenerek tamir edilmemiş, alttan yürür aksamı zarar görmemiş, sel hasarı olmayan, süspansiyon, alt düzen, motor ve şanzımanı düzgün olan servis bakımlı bir FB7 arardım:) boyalı ve değişen parçalar güvenliğe ve performansa etki etmediği sürece bunların sadece arabanın fiyatını düşürmesi avantajlı yapar en fazla sürüşte trim parçalardan kapılardan camlardan vs. birazcık tıkırtılar sesler gelebilir, yalnız alırken muadillerinden ucuza gelen satarken de ucuza gidecektir. Civic benzin veya lpg ile bakımları aksatılmazsa ve düzgün kullanıldığı sürece bir milyon km leri bile motor açılmadan rektefiye görmeden çok rahat devirebilir kanısındayım ikinci el alınca eskiden nasıl kullanıldığı bilinemiyor ama civic ler kötü ve hor kullanmaya karşı da oldukça dirençlidir.

Yani civic alırken km ye takılmak ta kötü, servis bakımlı düzgün ve sakin kullanılmış 200000km deki bir civic bulunsa.... genç bir sürücü tarafından sürekli kesici devirlerine sokularak vutututu şeklinde kullanılmış ve bakımları aksatılıp 30-40000km lerde yağı değiştirilmiş özel servis bakımlı 80000km deki bir civic ten daha iyidir. Bu ikisinin de boyası değişeni aynı miktarda olsa dahi.

birde kaza denen şey her zaman olabiliyor:) en azından değişeni boyası bol olup ucuza gelen ve düzgün tamir edilmiş bir araba şase motor şanzıman oynanmamış ellenmemiş sağlam ise, çıkma direklerden kesme tavan, arka ön ekleme, patlak airbag, patlak kemer ön gergisi, tavanda beton atma usülü 10kg macun vs. olmadığı sürece alındıktan sonra tekrardan ufak tefek kazalara sürtme vs. karışsa bile eyvah orjinalliği gitti boyanacak veya kaporta parçası değişecek değer kaybedecek kaygısı olmadan kafa rahat binilir.

tabi para sizin keyif sizin:) son karar sizindir. Bu sadece benim fikrim:)
 
Geri
Üst