Airbag tamirli araçlar hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan m2hamid
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
201
Tepki puanı
104
Konum
Istanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Tarcanlar bir videosunda buna deginmisti; biz artik isin ehli oldugumuz icin her aracin airbaglerini söküp bakmiyoruz, sadece supheli olanlari sokuyoruz ki yuzde 90 sorunlu çıkan araclar bunlar oluyor.

Boyaya ic dosemeye bakinca bile anlayabiliyor isin ehli olunca demekki demiştim bende.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
16 Nis 2019
Mesajlar
102
Tepki puanı
139
Yaş
43
Konum
Çorum
Aracınız
Civic FB7 2013
Tarcanlar bir videosunda buna deginmisti; biz artik isin ehli oldugumuz icin her aracin airbaglerini söküp bakmiyoruz, sadece supheli olanlari sokuyoruz ki yuzde 90 sorunlu çıkan araclar bunlar oluyor.

Boyaya ic dosemeye bakinca bile anlayabiliyor isin ehli olunca demekki demiştim bende.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
@onur77 bey,Tarcanlar videolarında dediğiniz deyimi kullanıyorlar,bunu bende duydum ama bir tanede gümüş gri yeni megane sedan videosu var,onu bir izlerseniz araçta şüpheli olabilecek hiçbir durum söz konusu değil ve sadece 12.000 km'de boyasız bir araç,altı da gayet temiz,fakat airbagler açılmış ve işlem görmüş,konsol değişmiş.Yani bu arabanın airbaglerini söktürmeye benim gözüm kesmez kolay kolay,bu videoları izledikten sonra sıfır araç daha mantıklı geliyor,varsın en boşu olsun diyorum kendi kendime.Keşke bu firma her ile bayilik alsa fakat şimdilik kadere 45 deyip almaya devam edeceğiz.
 
Katılım
16 Nis 2019
Mesajlar
102
Tepki puanı
139
Yaş
43
Konum
Çorum
Aracınız
Civic FB7 2013
Airbag direnç atan adamı direkt hapse atıcan.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu fikre kesinlikle katılıyorum,ancak emniyet kemerleri bile o kadar pahalı ki;hasar kaydı yüksek görünmesin diye direnç atılarak işlem yapılması daha makul geliyor hepimize,çünkü hasar kaydı yükseldikçe aracın değer kaybı da o kadar artıyor.Sonuçta 100 bin liralık araçta 25 bin lira hasar kaydı olunca hepimiz kafamızı başka yöne çeviriyoruz.Aslında serviste orjinal parça kullanılarak tamir görmüş araç tercih etmek varken,sırf "ilerde satamam" korkusu ile malesef bundan kaçınıyoruz.
 
Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
685
Çözümler
2
Tepki puanı
615
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2015
Bu fikre kesinlikle katılıyorum,ancak emniyet kemerleri bile o kadar pahalı ki;hasar kaydı yüksek görünmesin diye direnç atılarak işlem yapılması daha makul geliyor hepimize,çünkü hasar kaydı yükseldikçe aracın değer kaybı da o kadar artıyor.Sonuçta 100 bin liralık araçta 25 bin lira hasar kaydı olunca hepimiz kafamızı başka yöne çeviriyoruz.Aslında serviste orjinal parça kullanılarak tamir görmüş araç tercih etmek varken,sırf "ilerde satamam" korkusu ile malesef bundan kaçınıyoruz.

Zaten hasar kaydı takıntısı bizi bu yola iten. Önce bu takıntıdan kurtulmak lazım.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

LooSii

Özel Üye
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
225
Tepki puanı
412
Yaş
43
Konum
Çekmeköy
Aracınız
Civic FB7 2015
Bir insan kaskosu olmasına rağmen sırf hasar kaydı yazmasın diye aracını dışarıda yaptırabilir. Buna bişey diyemem, tercih meselesi. Ama aracı satarken herkes tüm kusurları söylüyor mu? Asıl mesele burada başlıyor. Çünkü aracı alacak kişi kontrol ettirse bile ekspertizde herşey ortaya çıkmıyor. Raporda yazmıyorsa herşeyi orijinal sanıyor.

Tramer kaydı oluşmasın diye aracını kendi tamir ettiren kaç kişi emniyet kemerine direnç atıldığını, airbag'lerin tamir edildiğini söylüyor? Kusurdur veya değildir, kişiye göre değişir. Ama yapılan işlemlerin hepsinin söylenmesi gerekir. Aksi halde karşı tarafın hakkına girilmiş olur. Bilerek almak var, bilmeden almak var.

MI 8 Explorer Edition cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst