#Aire #Değil #Ciğere #Yatırım...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Reis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,942
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Sizlerede maşallah ayar işini anlayan az ben araştırdım çok bi veri bulamadım...
Headers ım aşağı tarafına wideband için sensör takılıyor ayar afr ye göre yapılıyor...
Oksijen sensörleri iptal mi oluyor?
Arıza ışığı ne alemde.
Ayarlanabilir beyin takarsak ayar daha kolay olurmuş. Emisyondan geçer mi oda ayrı mesele.
Aracınız lpgli mi?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 

Reis

0
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
120
Tepki puanı
13
Aracınız
[MENTION=2650]h.k_ahmet[/MENTION]
Sensörler yerinde onları iptal edersen kontağı açtığın gibi arıza lambası yanar...
Arıza ışığı bende bir iki kere yaktı sildirdim şimdilik bi sıkıntı yok...
Düz boru ve kat iptali olunca emisyondan geçmez kat takılı olmalı...
Ayarlanabilir beyin bir seçenek ama hep ayar gerektirebilir ve seni kendinden soğutabilir maliyeti çok yüksek...
Arabam lpg li ve bu yapılanlardan sonra iki boy beni geçen araçla yaptığımız denemelerde araya tır sokabilecek seviyeye geldi...
Tüm bunlar yapılabilir imkan meselesi önemli olan senin arabanla aranda olan bağın satacaksan hiç girme ama benim gibi ölüm bizi ayırana kadar diyosan bence değer...
Ben arabamı yarış yapmak için yüklemedim benim arabamda diğerleri gibi zırıltılı bi egzoz sesi duyamazsın ailece biniyorum ama spontane gelişen trafik içindeki tüm meydan okumalarda tabiki haddimi bilerek karşılık verebiliyorum...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,942
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
[MENTION=2650]h.k_ahmet[/MENTION]
Sensörler yerinde onları iptal edersen kontağı açtığın gibi arıza lambası yanar...
Arıza ışığı bende bir iki kere yaktı sildirdim şimdilik bi sıkıntı yok...
Düz boru ve kat iptali olunca emisyondan geçmez kat takılı olmalı...
Ayarlanabilir beyin bir seçenek ama hep ayar gerektirebilir ve seni kendinden soğutabilir maliyeti çok yüksek...
Arabam lpg li ve bu yapılanlardan sonra iki boy beni geçen araçla yaptığımız denemelerde araya tır sokabilecek seviyeye geldi...
Tüm bunlar yapılabilir imkan meselesi önemli olan senin arabanla aranda olan bağın satacaksan hiç girme ama benim gibi ölüm bizi ayırana kadar diyosan bence değer...
Ben arabamı yarış yapmak için yüklemedim benim arabamda diğerleri gibi zırıltılı bi egzoz sesi duyamazsın ailece biniyorum ama spontane gelişen trafik içindeki tüm meydan okumalarda tabiki haddimi bilerek karşılık verebiliyorum...
Güzel bilgiler.
İki boy açan araç neydi? Tır güzel olmuş.
0-100 ve 200 denemeniz var mı?
Yakıtta bir değişiklik oldu mu?

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 

Reis

0
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
120
Tepki puanı
13
Aracınız
Arkadaşımın ies i ile denemeler yapmıştık...
Video yok maalesef...
Yakıt tüm bunlara rağmen azaldı bile diyebilirim...
İki sene önce İzmir e 17-18 kuruş yaktı son değerler uzun yolda 26 kuruş kadar...
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,942
Çözümler
9
Tepki puanı
8,942
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Arkadaşımın ies i ile denemeler yapmıştık...
Video yok maalesef...
Yakıt tüm bunlara rağmen azaldı bile diyebilirim...
İki sene önce İzmir e 17-18 kuruş yaktı son değerler uzun yolda 26 kuruş kadar...
Araç güçlü olunca kasayı daha rahat taşır. Buda size yakıt tasarrufu olarak gelir. Tam istediğim modifiye tarzı olmuş. Maşallah. Mutlu ve huzurlu şekilde kullanmanız dileğiyle.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Geri
Üst