• Forumumuzun gelişimini ve ayakta kalmasını desteklemek için, Özel üye olabilir veya Sticker alabilirsiniz, detaylar için lütfen TIKLAYIN!

Civic FK7 Araba telefon tutucu

Katılım
14 Eyl 2020
Mesajlar
7
Tepki puanı
3
Konum
istanbul
Aracınız
Civic FK7 HB 2019
Merhaba honda civic 2019 için telefon tutucu almayı düşünüyorum kullananlar varsa nasıl bişey alıyim bir iki video izledim ama torpidoya yapıştırılanlar deriye zarar veriyor diyor acaba doğrumu önerdiğiniz marka model varsa söylermisiniz.
 

h.k_Ahmed

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
5,398
Tepki puanı
4,919
Konum
Konya
Aracınız
Civic ES7 2001
> Cama yapışan ve mıknatıslı olanlardan pek önermem. Geçmiş konularada bir göz gezdirin.






Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
93
Tepki puanı
33
Konum
Antalya
Aracınız
Civic FC5 2020
İnanın kaçtane varsa denedim hiçbirinide kullanamadım, cama yapışanlanlar kötü ve kaba bir görüntü oluyor, mıknatıslı olanlar sallantıda filan düşüyor ve telefona yapışan mıknatıs kısmı telefona ayrı bi ağırlık ve kabalık katıyor zaten şimdiki telefonlar yeterince kaba, direksiyona takılanlar da kadran kısmını kapatıyor ve manevralarda insanın eline takılıyor, en son kaydırmaz ped gibi olandan aldım telefonu dikey yada yatay kullanabiliyorsunuz onuda pek kullanmıyorum ama yinede duruyor navigasyon için bazen iyi oluyor
 
Katılım
31 Ağu 2020
Mesajlar
16
Tepki puanı
29
Konum
Ankara
Aracınız
Diğer Markalar
hocam spigen'in havalandırma ızgarasına takılan mıknatıslısı var telefonum asus zenfone 5 o kadar uzun yol yaptım, ankara yolları malum bol çukurlu ve tümsekli 1 kere bile düşmedi manyetiği çok güçlü. şefaf kılıfın içine ince metali var onu koyunca da kaba durmuyor.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
976
Tepki puanı
663
Aracınız
Uzun zamandır bu ürünü bu şekilde kullanıyorum, Herhangi bir düşme, sallanma vs.. yok. yok20200916_152521.jpeg20200916_152548.jpeg

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

kayhanbozkus

Super Moderator
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,124
Tepki puanı
791
Konum
Ankara
FK7 kullanicilarinin kullandigi urunleri tavsiye olarak alirsaniz daha faydali olacaktir. FC5 aracima piyasada bulunan ve cogu kisinin memnun oldugu bir telefon tutucu almistim fakat FC5'lerin kalorifer petekleri biraz içe gömük olduğu icin kullanamamistim.

ES7 2004
FB7 2013
FC5 2017
TUCSON 2015
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
202
Tepki puanı
158
Konum
Türkiye
hocam spigen'in havalandırma ızgarasına takılan mıknatıslısı var telefonum asus zenfone 5 o kadar uzun yol yaptım, ankara yolları malum bol çukurlu ve tümsekli 1 kere bile düşmedi manyetiği çok güçlü. şefaf kılıfın içine ince metali var onu koyunca da kaba durmuyor.
Mıknatıs değildir o :)bence araba çeker :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

gunesec

Özel Üye
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
736
Tepki puanı
590
Konum
Ankara
FK7 kullanicilarinin kullandigi urunleri tavsiye olarak alirsaniz daha faydali olacaktir. FC5 aracima piyasada bulunan ve cogu kisinin memnun oldugu bir telefon tutucu almistim fakat FC5'lerin kalorifer petekleri biraz içe gömük olduğu icin kullanamamistim.

ES7 2004
FB7 2013
FC5 2017
TUCSON 2015
👍👍

Çok model denedim, orta ızgaraya takınca multimedia ya dokunuyor, sürekli basıyor bir yerlere. Cam kenarındaki havalandırmaya takınca zar zor duruyor, bu sefer de navigasyon falan açınca camdan yansıma yapıyor, aynayı göremiyorum.
 
Üst