Civic FD6 Aracım 2006 fd6 kasa aşırı çekiş sıkıntısı var

Katılım
9 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
Sakarya
Aracınız
Civic FD6 2006
Herkese merhaba 2006 model fd6 elegance kasa manuel vitesli 212.000km Honda civic kullanıcısıyım aracımda tüptede benzindede aşırı derecede çekiş sorunu yaşıyorum düşük devirde sorun yok aniden hızlanmam gerektiğinde aracım gaz yemiyor ve tekleme yapıyor katalizör değiştirdim hava filtre kazanı değiştirdim egzoz manifolt kontrolü yaptırdım benzin enjektörleri gaz enjektörleri regülatör benzin şamandrası pompası ile birlikte değiştirdim egr valfi hava akışmetre map sensörü oksijen sensörü vs hepsi elden geçti aracın beynini bile değiştirdim sorun neyden kaynaklanıyordur sizce yardımcı olabilecek biri varmı
 
Katılım
9 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
Sakarya
Aracınız
Civic FD6 2006
Vites geçişleri kusursuz boş yere masraf yapmam yerine kendisinde aynı aracın 2009 olanı var km düşük ve full orjinal oynanmamış bir çok sensörü ve parçayı kendi aracından söküp benim aracıma takıp arıza tespiti yaptı sağ olsun sadece elektrik panosu ve araç motor beyninin geçmişte yazılımlı olmuş olma ihtimalinide göz önünde bulundurarak gereksiz masraf yapmamak adına denemeler yapıyorum siz kullanıcılarında bilgilerini alıp ustama 1 miktar yardımda bulunmak istiyorum fikir alış verişi gibi bir durum söz konusu şu anda


DSS
 
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
77
Tepki puanı
47
Konum
Batman
Aracınız
Civic FD6 2010
Cihaza bağladık motor arıza lambası bile yakmıyor araç tüpte kullandığım halde herhangi bir hata kodu yok arabamın bakımlarını yapan yakoçsa Honda özel servisi sahibi Yusuf saybo baskı balatadan şüpheleniyor şanzumanı açıp bakımını yapıp bir kontrol ettirmeyi düşünüyorum doğru olurmu acaba el atmadığımız bir tek orası kaldı oda değilse motoru rektefe ettiricem sizce doğru bir kararmı bu öneriniz nedir bunları yapmadan yapabileceğim başka bir arıza sebebi olabilirmi onu merak ediyorum çünkü bayağı masraf etmiş olucam araca
Baskı balata benim de aklıma geldi bu kontağı açıp el freni çekişi iken kaldırmaya çalışıyorlar falan öyle testler var baskı balata ta yönelik kontroller yapın
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Vites geçişleri kusursuz boş yere masraf yapmam yerine kendisinde aynı aracın 2009 olanı var km düşük ve full orjinal oynanmamış bir çok sensörü ve parçayı kendi aracından söküp benim aracıma takıp arıza tespiti yaptı sağ olsun sadece elektrik panosu ve araç motor beyninin geçmişte yazılımlı olmuş olma ihtimalinide göz önünde bulundurarak gereksiz masraf yapmamak adına denemeler yapıyorum siz kullanıcılarında bilgilerini alıp ustama 1 miktar yardımda bulunmak istiyorum fikir alış verişi gibi bir durum söz konusu şu anda


DSS
Geçmiş olsun
> Baskı balata testi rolantide ve rampa çıkışında belli olur. Kaçırıyor ise araç gitmez.
> Geçmişte işlem görmüş bir araç gibi duruyor.
> Yağ basıncı düşük kalıyor ise subaplar tam açılmaz. Bunun için vtec selenoid contasıda çıkarılıp bakılabilir.
> Krank ve egzantirik sensörleri orjinal olması önemli!
> Gaza basınca boğuluyor ise hava-yakıt karışımı ve ateşleme üçlüsünde bir anlaşmazlık var. Yani problem daha çok elektronik gibi duruyor. Belki tesisatı komple göz geçirmek lazım. Rektefiye ise çok farklı bir durum. Çözüm bu olmayabilir. Kolay bir yöntem olarak kompresyon testi ile kaçak varmı bakılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
Sakarya
Aracınız
Civic FD6 2006
Çok teşekkür ederim anlaşılır bir dilde açıklama yapmışsınız daha güzel bir açıklamada olamaz diye tahmin ediyorum serviste baktırıcam aracıma sanırım sorunum rektefiye olmadan hal olacak gibi gözüküyor
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Çok teşekkür ederim anlaşılır bir dilde açıklama yapmışsınız daha güzel bir açıklamada olamaz diye tahmin ediyorum serviste baktırıcam aracıma sanırım sorunum rektefiye olmadan hal olacak gibi gözüküyor
Ek olarak dip gazda araç maximum gücü elde etmek için ecu subapları maximum açar, yakıt fazla gönderir, oksijen sensörlerini kapatır açık sisteme geçip motor zenginde çalışması lazım. Bilgisayardan bu değerler tek tek kontrol edilmelidir. Afr değerleri ne alemde öğrenmeye çalışın.
 
Katılım
9 Tem 2021
Mesajlar
8
Tepki puanı
4
Konum
Sakarya
Aracınız
Civic FD6 2006
Sanırım bu son yazdığınız gaz ayarıyla ilgili olmalı yüksek devirlerde benzin takviyesi al diye bir seçenek var o açık olmasımı gerekiyor ben onu kapattırmıştım halbuki
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,689
Çözümler
6
Tepki puanı
8,750
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Sanırım bu son yazdığınız gaz ayarıyla ilgili olmalı yüksek devirlerde benzin takviyesi al diye bir seçenek var o açık olmasımı gerekiyor ben onu kapattırmıştım halbuki
Hayır o şart değil. Bu problemi benzinde de yaptığını belirtmişsiniz. Önemli olan yakıt hava karışımı sonucu egzosdan nasıl bir sonuç çıktığı önemlidir. Hani sindirim sisteminde bir rahatsızlık yaşandığı zaman doktor dışkı testi istemesi gibi düşünün. Antika bir misal oldu. Artık mazur görün. :)
 
Geri
Üst