(Atmosferik) İVTEC,VTEC MOTOR ÖMRÜ

Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Günümüzde turbo araçlar çok yaygınlaştı, ancak hala bakım maliyeti ve motor ömrü açısından sağlam olmasına karşın insanlar atmosferik motorları tercih edebiliyor özellikle honda ülkemizde hala çok ciddi atmosferik araç satışına sahip bunun sebebi cidden sorunsuzluk mu ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Atmosferik motorlar
- Daha az maliyetli.
- Bakımları ucuz.
- Kendini kanıtlamış.
- Sürücü hatalarını kapatabilir.
- Eksiği alt devirler ölü.
Turbolu motorlar
- Daha çok maliyetli
- Bakımları pahalı
- Yeni turboyla çok km. Yapılmadı.
- Artılar alt devirler kuvvetli. Sürüşü hisli ve zevkli. Rampa çıkışı güzel.
- Sürücü hatası ile motor elinde kalabilir.
- Daha dikkatli bakım ve takip ister.
- Devirli kullanmak tehlikeli.
Benim gördüklerim...

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Yani bügün baktığınızda honda nın atmosferik motoru yeni kasadaki motor fd6 dan beri aynı ünite satılmasa sevilmese zaten koymaz adamlar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Atmosferik motorlar
- Daha az maliyetli.
- Bakımları ucuz.
- Kendini kanıtlamış.
- Sürücü hatalarını kapatabilir.
- Eksiği alt devirler ölü.
Turbolu motorlar
- Daha çok maliyetli
- Bakımları pahalı
- Yeni turboyla çok km. Yapılmadı.
- Artılar alt devirler kuvvetli. Sürüşü hisli ve zevkli. Rampa çıkışı güzel.
- Sürücü hatası ile motor elinde kalabilir.
- Daha dikkatli bakım ve takip ister.
- Devirli kullanmak tehlikeli.
Benim gördüklerim...

Faaliyet ayn-ı lezzettir...

Kağıt üstünde haklı olabilirsiniz ama dizel turbolu araçlardan bile daha fazla bakım ücreti istiyor Honda. Ben şahsen 200 300 liraya takmıyorum fakat pişkinlik yapıyor olmaları sinirimi bozuyor.
 
Kağıt üstünde haklı olabilirsiniz ama dizel turbolu araçlardan bile daha fazla bakım ücreti istiyor Honda. Ben şahsen 200 300 liraya takmıyorum fakat pişkinlik yapıyor olmaları sinirimi bozuyor.

Yetkili servis her zaman daha pahalı bende fd6 nin bakımını eneos yağ ve bosch filitre seti ile 300 tl ye yaptırıyorum triger derdi yok ne bilim turbo vesayrede olmadığı için exstra başka birşey de yok bence makül


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Yetkili servis her zaman daha pahalı bende fd6 nin bakımını eneos yağ ve bosch filitre seti ile 300 tl ye yaptırıyorum triger derdi yok ne bilim turbo vesayrede olmadığı için exstra başka birşey de yok bence makül


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

https://forum.donanimhaber.com/vw-polo-periyodik-bakim-800tl--132169645 Bir şuraya bakın, bir sürü insan farklı farklı markaların fiyatlarını paylaşmış. Benim gördüğüm kadarıyla en pahalısı Honda.
 
https://forum.donanimhaber.com/vw-polo-periyodik-bakim-800tl--132169645 Bir şuraya bakın, bir sürü insan farklı farklı markaların fiyatlarını paylaşmış. Benim gördüğüm kadarıyla en pahalısı Honda.

Yetkili servisler pahalı malesef yaptıkları birşey de yok garantisi yoksa gitmeye deymez ayrıca bütün yetkili servisler honda toyota wv opel farketmeksizin yağı varilden koyar orjinal diye sen kendin alırsın eneos yağı orjinal japan


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
17 yaşında bir arabaya biniyorum.
Yağ (motul), yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, işcilik = 230 tl. Özel servis

Servislerin pahalı olduğunu şöyle açıklayanda duydum. Özel serviste 1 kişi parayı alırken. Diğer serviste çalışan eleman fazlalığı ve hiyerarşiden fiyatlar yüksek oluyormuş.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Yetkili servisler pahalı malesef yaptıkları birşey de yok garantisi yoksa gitmeye deymez ayrıca bütün yetkili servisler honda toyota wv opel farketmeksizin yağı varilden koyar orjinal diye sen kendin alırsın eneos yağı orjinal japan


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Gerek yok zaten


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Benim civic'ten önce 307'm vardı 2005 model. 2016 yılına kadar yetkili servis bakımlıydı zaten sonra sattım.

Periyodik bakımlar 400 lira civarındaydı. 2015 yılında triger değişimi dahil 10 yıl bakımına sadece 1080 lira ödemiştim. Honda sadece periyodik bakıma 1300 lira dedi bana.

+ olarak peugeot'ta servis 20000km'de yağ bakımı diyor. Triger içinse 120000 km ya da 10 yıl.

Kısaca Honda yetkili servisleri berbat.

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst