AutoData 2020 Servis Raporu

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,949
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bence bilgide açıklanması gereken önemli bir nokta var, FD6 sahiplerinin yetkili servislere uğramasının en büyük nedeni orjinal parçanın piyasada bulunmaması, yani mecburiyetten.
Örneğin her FD6'nın motor kulağı için mutlaka serviste 1 veya 2 defa ziyaret ettiğine eminim ?
Yoksa Renault-Fiat-Ford-Opel gibi ciddi filo satışı olan araçların Civic gibi pek filosu olmayan araçtan daha az tamir ve bakım ihtiyacının olmasının imkanı yok, onların orjinal veya orjinal muadili parçaları piyasada çok çok rahat bulunabiliyor :)
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
674
Tepki puanı
197
Yaş
54
Bence bilgide açıklanması gereken önemli bir nokta var, FD6 sahiplerinin yetkili servislere uğramasının en büyük nedeni orjinal parçanın piyasada bulunmaması, yani mecburiyetten.
Örneğin her FD6'nın motor kulağı için mutlaka serviste 1 veya 2 defa ziyaret ettiğine eminim
Yoksa Renault-Fiat-Ford-Opel gibi ciddi filo satışı olan araçların Civic gibi pek filosu olmayan araçtan daha az tamir ve bakım ihtiyacının olmasının imkanı yok, onların orjinal veya orjinal muadili parçaları piyasada çok çok rahat bulunabiliyor :)

Dogru bir tespit. Bir de 2019-2020 de cok fazla civic satildi ve hepsi garanti kapsaminda.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Geri
Üst