Bayiden aldığımız güncel fiyatlar

Ben 170-180 bin bandına ne olursa olsun c segment bir araç almam şu piyasada,bunlar çok ciddi fiyatlar... Kendini amorti etme şansı iki yıl söz konusu olamaz ikinci elde,belki günden güne tüm ürünler zamlanıyor ama bu fiyat bandından alınan c segment bir araç, kendini bu rakamlardan amorti etmesi oldukça uzun zaman alacak zannımca... Uzak hedefi olanların dışında şu an bu fiyattan alanlar kârda olmayacaktır,sadece daha ucuza almış olacaktır.Arac seçiminde çok tutucu değilim, ihtiyac doğrultusunda fayda maliyet oranına bakarım, örnek vermek gerekirse hb bir araç işimi görüyor ise 2017 Auris 120 bin liraya alınabiliyorken,170 Civic e vermeyi doğru bulmam kendi adıma... Bakalım rakamlar nereye kadar tırmanacak, son olarak bitirirken, kış için gerekli hazırlıkları unutmayalım değerli arkadaşlar :)
 
Ben 170-180 bin bandına ne olursa olsun c segment bir araç almam şu piyasada,bunlar çok ciddi fiyatlar... Kendini amorti etme şansı iki yıl söz konusu olamaz ikinci elde,belki günden güne tüm ürünler zamlanıyor ama bu fiyat bandından alınan c segment bir araç, kendini bu rakamlardan amorti etmesi oldukça uzun zaman alacak zannımca... Uzak hedefi olanların dışında şu an bu fiyattan alanlar kârda olmayacaktır,sadece daha ucuza almış olacaktır.Arac seçiminde çok tutucu değilim, ihtiyac doğrultusunda fayda maliyet oranına bakarım, örnek vermek gerekirse hb bir araç işimi görüyor ise 2017 Auris 120 bin liraya alınabiliyorken,170 Civic e vermeyi doğru bulmam kendi adıma... Bakalım rakamlar nereye kadar tırmanacak, son olarak bitirirken, kış için gerekli hazırlıkları unutmayalım değerli arkadaşlar :)

Bu mesajınız burda dursun, yeni yıl zamlarından sonra tekrar bakarsınız. 2019 Şubat ayında 118-120 TL’ye sıfır eco ELEGANCE LPG’li araç sahipleri, hem arabaya bindiler, hemde 30 bin tl kar ettiler (şu an itibari ile) Yani, alanın zarar etmesini bırakın, her geçen ay da kara geçiyor. Benim bu mesajım da burda dursun. (Çok değil, 2 ay sonra tekrar istişare ederiz.)
 
Tam olarak bunu diyorum ben de,120 ye alan arkadaşlar kaça satıp,ne kadar daha ekleyip yenisini alabilecek,ben 103 e aldım,130 satsam 170 e yenisini almak için 40.000 lira vereceğim, bir yıl içinde oluşan manzara.Bu böyle her zaman olmaz belli periyodik dilimler vardır,iki üç yıl evler çok ciddi prim yapar, araçlar yerinde sayar,dolar alırsın fırlar belli bir dilimden sonra oda yerinde sayar,ve şimdi yakın gelecek otomobiller için bunu söylüyor ,tabi şahsi fikirler, yatırım tavsiyesi yapmıyoruz, istişare dediğiniz gibi.Kastettigim , maalesef aldığımız yanımıza kar kalmıyor satıp yenisi almak bir dert arada uçurum oluşuyor.Keske ne ikinci el ,ne de sıfırlar alım gücümüzü bu kadar sömürmese...
 
508000 Tl lik passatın 305000 Tl si vergi.
Vergiler böyle olduğu sürece 0 araçta, 2. El de haliyle bu vergiler peryodunda değerlendiriliyor.
Malesef kar,zarar,fırsat,v.s hepsi birbirine giriyor. 0 mı alayım? Yok o paraya 2.el bunu alayım...
 
Sıfır arttıkça ikinci elde o ölçüde artıyor bu kadar basit. Vergi düzenlenmesi yapılmazsa ve hurda teşviki kalkarsa 2020 de fiyatların ne olacağını kestirmek zor değil. Yılbaşında ÖTV indirimi sebebiyle uygun fiyata araç alıp kar eden arkadaşlar oldu, her şey kısmet elbette. Bu arkadaşlar çok güzel bir karla arabayı satıp sıfır almayacaksa onun için aleyhe bir durum oluşmuyor eğer yerine şıfır alacaksa dediğiniz gibi çok ta esprisi kalkıyor ikinci elde kar etmesinin. Ama sattıktan sonra model düşürüp 10 ay önce 32 lira olan megane 2 ye 35 verecekse ve düşük model arabayla yoluna devam edecekse o zaman güzel para kazanmış olacak.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bana satış elemanı şuan 167 den satıyoruz dedi ne kadar gerçek veya yalan emin değilim. Geçen ay 163.500 çekiyorlardı hurda indirimli fiyatına.

Önerim mutlaka farklı şehirleri arayın doğu batı demeden. Ben en yüksek fiyatları İzmir, Ankara ve Eskişehir'deki bayilerden aldım. En uygunda İstanbul'daki Ayışığı vermişti.
 
Unutmadan bir bilgi daha paylaşayım. Hondanın Halkbank ve vakıfbank ile kendi anlaşması var. Uygun faiz oranları ile 0 araç için kredi veriyor. Örneğin (ama bakın örnek) 80000 4 yıl için 0,80 gibi.
Devletin kampanyası çok avantajlı gelmedi bana . 50000 verip peşin peşin 5000 i senden alıyor. Vadesi v.s cazip yanı yok . Yalnız bu bahsettiğim piyasaya göre baya uygun gibi.
Bayi olarak İnciroğlunda satış müdürü Salim Bey, temsilci Zeynep Hanım. İkisi de çok ilgili ve tamamiyle müşteri yanlısı insanlar. Yakınlarda olup düşünen olursa kesinlikle tavsiye ederim. İkisinden de Allah razı olsun

Hocam aslında yerli otomobile teşvik kredi faiz oranları günümüz taşıt kredileri ve ihtiyaç kredilerine oranla çok cazip şuanda.
 
Tam olarak bunu diyorum ben de,120 ye alan arkadaşlar kaça satıp,ne kadar daha ekleyip yenisini alabilecek,ben 103 e aldım,130 satsam 170 e yenisini almak için 40.000 lira vereceğim, bir yıl içinde oluşan manzara.Bu böyle her zaman olmaz belli periyodik dilimler vardır,iki üç yıl evler çok ciddi prim yapar, araçlar yerinde sayar,dolar alırsın fırlar belli bir dilimden sonra oda yerinde sayar,ve şimdi yakın gelecek otomobiller için bunu söylüyor ,tabi şahsi fikirler, yatırım tavsiyesi yapmıyoruz, istişare dediğiniz gibi.Kastettigim , maalesef aldığımız yanımıza kar kalmıyor satıp yenisi almak bir dert arada uçurum oluşuyor.Keske ne ikinci el ,ne de sıfırlar alım gücümüzü bu kadar sömürmese...

Mantığınız doğru size katılıyorum. Aldığın aracı bir kaç ay sonra ya da yıl sonuna diyelim 5 bin lira kar ederek satıyorsun alacağın araç belki eski aracını aldığın tarihten 10 bin lira zamlanmış olacak.,
Bence kısa sürede al sat yapan kazanmıyor hocam. Araçtan kar edebilmek için en az bir-iki yıl geçmesi gerek. Tabi kar ederek satıp bu kez de yeni araç alamamak var :)
 
Geri
Üst