- Katılım
- 27 Ara 2015
- Mesajlar
- 9,082
- Çözümler
- 10
- Tepki puanı
- 9,013
- Konum
- Konya
- Ad Soyad
- Ahmet Ö
- Aracınız
- Civic ES7 2001
> Günlük araçlarda etanol farkı çok zor hissedilir.
> Videoda gayet güzel açıklanmış. Etanol konulmasının asıl sebebi vuruntuyu önlemektir. Bunda en çok etkilenen araçlar turbolu ve sıkıştırması yüksek olan araçlardır.
> Forumda ise Rs, Fk7 ve Typer kullanıcıları hissedebilir. Etanoldaki %3 değişimi ise araçlar ecudan kendisi tolerans eder diye düşünüyorum.
> Daha yüksek modifikasyon yapanlar için etanol şarttır ve miktarıda o nispette artar. Sebep daha büyük turbo ve daha çok sıkıştırmaya yakıtın dayanması gerekiyor. Misal güçlü bir altyapısı olan bir motorda bizim kullandığımız benzin ile 350 hp. güç alınırken, etanol devreye girdiğinde 650 hp. güce kadar çıkılabilir. Bu yüzden modifiye severler için candır. 30 litresi 500 tl. civarı.
Faaliyet ayn-ı lezzettir...
> Videoda gayet güzel açıklanmış. Etanol konulmasının asıl sebebi vuruntuyu önlemektir. Bunda en çok etkilenen araçlar turbolu ve sıkıştırması yüksek olan araçlardır.
> Forumda ise Rs, Fk7 ve Typer kullanıcıları hissedebilir. Etanoldaki %3 değişimi ise araçlar ecudan kendisi tolerans eder diye düşünüyorum.
> Daha yüksek modifikasyon yapanlar için etanol şarttır ve miktarıda o nispette artar. Sebep daha büyük turbo ve daha çok sıkıştırmaya yakıtın dayanması gerekiyor. Misal güçlü bir altyapısı olan bir motorda bizim kullandığımız benzin ile 350 hp. güç alınırken, etanol devreye girdiğinde 650 hp. güce kadar çıkılabilir. Bu yüzden modifiye severler için candır. 30 litresi 500 tl. civarı.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...