[MENTION=14]timothyblue[/MENTION] Merhaba;
Ben daha evvel çok az bir süre kullandım sonra Kalabalıklaşınca önce Fransıza sonra Cıvıc'e yönlendim
Umarım aşağıda yazdıklarımın faydası olur .muha.
1-Bu arabayı alacaksan Kesinlikle Ustanı iyi seç Araç
Wankel Motor Bu Motor yapısı gereği yağ yakar ve belirli aralıklarla yağlanmaları gerekir (Ben 3500-4000 km arası yağlatırdım ) ama bunu bilmeyen birçok usta motoru 10.000 - 15.000 lerde yağlıyor ve motorun ömrünü yiyiyorsun (bir de eforlu kullanımı katınca düşün motorun halini 9000 devirde (*)redline yapan bir araca bineceksin :driver
(*) devir saatindeki kırmızı (yüksek devir ) alanda seyahat edersen red line yapmış oluyorsun... [
]
2-Öyle yakıt 10- 11 lt falan yakmıyor yakıtı 13-14 civarında (baya baya yakıyor anlayacağın)
3-Motor Teknolojisi bir muamma (Wankel Motor) Benim başıma gelmedi 15 gün kullandım sattım ama Motora "Türkiyede el atılmıyor"deniyordu ..Sebep motor teknolojisini kimse bilmesin diye Araç paketlenip Japonyaya gönderiliyormuş falan filan....
4-Ben 2008 de 45 bine satmıştım 2.eli zayıf ama bilen alır temizse araç
5-Vergi dilimi aslında 2600 cc olmasına rağmen motor özelliğinden dolayı 1300 cc dilimi üzerinden
yani avantadasın al benisi o yüzden fazla
k: 1300+1300 =2600 cc motor Beygir gücü ise =400 beygir
6-Dikkat !
Rektifiye yi unut
7-Bu arabaya LPG oalyı benim kafamda hep vardı sonra güldüm kendime satmamım sebebi o zaten rotary motora lpg
8-sonuç olarak hafif araç kalkışta sıkıntı ve bana sorarsan madem aksiyon arıyorsun ben S2000 derim ayrıca düz vites olması dev bir handikap ;spor araç olduğu için araç otm. olmalı ve mutlaka ve mutlaka direksiyondaki kulakçıkları olmalı
selamlar saygılar