Brake Hold u hep aktif kullanma

Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
61
Tepki puanı
42
Konum
Tekirdağ merkez
Ad Soyad
Hilmi Işık
Yaş
26
Aracınız
Civic FE1 2021
Arkadaşlar iyi forumlar, aranıza aldığınız için teşekkürşer. Bugün itibariyle 2022 ex+ civic aracımı teslim aldım. Golf 7 den geçiş yaptım. Küçükbir sorum olucaktı. Bu el freninin arkasındaki brake hold tuşuna her bindiğimde basıp aktif ediyorum, golfte her zaman aktif olarak kullanılıyodu fakat hondada stop edip çalıştırınca her seferinde kendim tekrar aktif etmek zorunda kalıyorum. Bunu hep açık şekilde kullanmak için bir kod var mıacaba ? Teşekkürler73254644-2672-4227-9949-0B220898B59A.jpg


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Emniyet kemeri takılı olmadığında aktif edemiyorsunuz çünkü özelliği.
start stoptan farklı bir şekilde çalışıyor. o yüzden otomatik olarak aktif olmuyor.
 
Yok el freni değil hocam onun arkasındaki düğme, ışıklarda ayağımızı frenden çekince aracın frenli şekilde beklemesi olayı.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

2020 fc5 de de var değil mi bu. Işıklarda yokuşta vs durunca araç tutunuyordu Hatta bu işlem nasıl iptal olur diye bakınıyordum bende.

.........

Bu soruyu üstte linkini verdiğim kamertube kanalında Niyazi bey’e sorabilirsiniz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:
Kemer tokası alsak acaba sıkıntı olur mu ?

Çift taraflı tokalar da var. Plastik olmayan, metal, Üst tarafı yine kemere bağlanabilen. Bu şekilde olabilir.

Brake hold aktifken kemeri çıkartınca otomatik el freni devreye giriyor. Kemer şartı var sanırım.

Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Son düzenleme:
Çift taraflı tokalar da var. Plastik olmayan, metal, Üst tarafı yine kemere bağlanabilen. Bu şekilde olabilir.

Brake hold aktifken kemeri çıkartınca otomatik el freni devreye giriyor. Kemer şartı var sanırım.

Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

En kısa zamanda onlardan alıp deneyeceğim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
çift taraflı toka kullanmayın, böyle şeyler çok tehlikeli. tokayı üreten adamın hammadesine nasıl güveneceğiz. kaza anında kaç ton basınç binecek o tokaya.

devamlı aktif olmama sebebi, aracı brake hold'da bırakıp inme diye var.
mesela birinde ben aceleden el frenini çekmeyi unuttum indim, emniyet kemerini çıkarttığım anda el frenini çekti.

eğer yapmasa araç viteste ve çalışır halde kalacak, vw neden böyle yapmıyor onu da bilmiyorum.
 
çift taraflı toka kullanmayın, böyle şeyler çok tehlikeli. tokayı üreten adamın hammadesine nasıl güveneceğiz. kaza anında kaç ton basınç binecek o tokaya.

devamlı aktif olmama sebebi, aracı brake hold'da bırakıp inme diye var.
mesela birinde ben aceleden el frenini çekmeyi unuttum indim, emniyet kemerini çıkarttığım anda el frenini çekti.

eğer yapmasa araç viteste ve çalışır halde kalacak, vw neden böyle yapmıyor onu da bilmiyorum.

Vwde brake hold aktifken araçtan inmeye çalışırsanız otomatik olarak el freni çekiyo zaten. Honda niye böyle yapmamış anlamadım doğrusu


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
peki kemer takılı değilken aktif mi? vw sürdüm ama hiç denemedim.

honda'nın garip huyları var, 2020 öncesi ayna kapanma olduğu halde kapatmaz. araba hareket edince kapıları kilitlemez.

bayiye sorunca japonyada yasakmıs derler, amerika video'sunu izlersin onlarda vardır.
1 sene sonra özellik bize de gelir, e hani yasaktı dersin. cevap yok.

ben şimdi güvenlik için derim seneye bize de gelir :)
 
peki kemer takılı değilken aktif mi? vw sürdüm ama hiç denemedim.

honda'nın garip huyları var, 2020 öncesi ayna kapanma olduğu halde kapatmaz. araba hareket edince kapıları kilitlemez.

bayiye sorunca japonyada yasakmıs derler, amerika video'sunu izlersin onlarda vardır.
1 sene sonra özellik bize de gelir, e hani yasaktı dersin. cevap yok.

ben şimdi güvenlik için derim seneye bize de gelir :)

2016 golfüm vardı. Kemer takılı değilken de aktifti fakat şöför kapısını açınca otomatik olarak el freni çekiyordu. Benim burda dert yandığım konu kemer takılı veya takılı değilken değil. Her bindiğimizde tekrar aktif etmeye çalışmak. Vwde kapatmadan kendi kendine inaktif olma gibi bi durum yoktu.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
peki kemer takılı değilken aktif mi? vw sürdüm ama hiç denemedim.

honda'nın garip huyları var, 2020 öncesi ayna kapanma olduğu halde kapatmaz. araba hareket edince kapıları kilitlemez.

bayiye sorunca japonyada yasakmıs derler, amerika video'sunu izlersin onlarda vardır.
1 sene sonra özellik bize de gelir, e hani yasaktı dersin. cevap yok.

ben şimdi güvenlik için derim seneye bize de gelir :)

Evet doğru çok garip almandan geçince böyle şeylerin eksikliğini çekiyoruz. Kapı kitlememe olayıda apacayip bişey


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
videoyu izledim fakat aklıma bir soru takıldı yanlış düşünüyorsam kusura bakmayın otomatik arabalarda özellikle yokuşlarda önce n konumuna alarak el freni çekip sonra p konumuna almak gerekir bunun içinde hep söylenir şanzımana yük binmesin diye ama şu kodda bence bütün yükü direk şanzımana bırakır bu yüzden kullanışlı değil bence tabi önce n ye al yük şanzımana binmesin el frenini çek p ye al teorisi ne kadar doğru ise
 
Geri
Üst