Bu Arıza İşareti Ne Anlama Geliyor?

m2hamid

Super Moderator
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
4,189
Tepki puanı
3,978
Konum
Türkiye
Aracınız
Civic FB7 2013
Kaput yada bagaj açık ikazı gibi ama en doğrusu kullanım kitapçığına bakmak.
 
Katılım
21 Haz 2019
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Konum
159654k
Aracınız
Civic FC5 2018
Yükselen kaput sisteminde bir problem varsa görünür böyle diyor
 

UK61

Super Moderator
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
1,696
Tepki puanı
684
Konum
Trabzon-Bursa
Kaput için geçerli pop up hood system uyarı ışığı diye biliyorum. Kaza anında yaya koruma amaçlı yapılmış.

Örnek video : TIKLAYIN
 
Katılım
23 Şub 2018
Mesajlar
189
Tepki puanı
60
Konum
Ankara
Aracınız
Bu konu ile ilgili bir başlık vardı, araştırırsanız bulurunuz,
Arkadaşın biri kedi ya da köpeğe çarpmış ve sistem devreye girmiş,
Değişim için 20 bin TL gibi bir fiyat olduğu yazılmıştı

İnşallah sizin sorununuz daha basittir
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
248
Tepki puanı
77
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2018
Merhaba. Sorun ile ilgili çözüme ulaştınız mı? Bizi de bilgilendirirseniz çok memnun oluruz.
 
Katılım
26 Eki 2018
Mesajlar
40
Tepki puanı
25
Konum
TRABZON
Aracınız
Kullanma klavuzu sayfa 69-70 de (yükselen kaput sistemi) sorularınızın cevabını bulabilirsiniz. Ben klavuzu cep telefonuma indirdim sizde de yüklüyse bir göz atın sayfaya. sistemin hangi koşullarda bu ışığı yakabileceğine dair bilgiler var.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
248
Tepki puanı
77
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2018
Ben hangi koşullarda bu uyarı lambası yanıyor diye sormadım zaten. Yükselen kaput ikazı ekranda çıktığında biz kullanıcıların yapabileceği hiç bir şey yok. Kullanım klavuzunda da belirtildiği gibi aracı yetkili servise götürmeniz gerekiyor.

Bu sebeple sürecin ne durumda olduğunu öğrenmek istedim.

Forumda genel olarak kullanıcılar soruyu soruyor, cevabını alınca sorun çözüldü diye dönüş yapmıyorlar. Ya da ilk defa bir kullanıcının karşılaştığı bir problemse sordukları, cevap alamayınca tekrar foruma uğrayıp "Sorunu şöyle çözdüm arkadaşlar bilginiz olsun" diye tenezzül edip cevap vermiyorlar. Bu durumda da bilgi alışverişi değil, bilgiyi alıp kaçmak oluyor yaptıkları.

Gelelim sorumun daha geniş kapsamlı şekline:

- Arkadaşın ekranında çıkan bu ikazdan sonra yetkili servise gitti mi?
- Gittiyse nasıl bir işlem yapıldı?
- Yapılan işlem için herhangi bir ücret alındı mı?
- Yapılan işlem garanti kapsamında bir işlem mi?
- Herhangi bir parça değişimi yapıldı mı?
- Ya da sadece araç bilgisayara bağlanıp hata kodu silinerek mi düzeltildi?
- Aracına hala bu şekilde mi biniyor?

Bu soruların kullanım kılavuzunun hangi sayfasında yazıyorsa bizi de bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
 
Üst