Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,196
Çözümler
9
Tepki puanı
13,014
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Civic yazılı kapı mandal korumalarıda grçen hafta geldi, montajını ancak yaptım. Beyaz olanlarından bir takım fazla var. Onuda siyah arabaya siyahmı beyazmı daha iyi olur dedim, kararsız kalıp ikisinide getirttim. Siyah olanı taktım. Beyaz olanlar elden çıkarılacak. :)
b6eb587177153e863a60a61a6cc247d2.jpg
6d79e0dd2ba344f3ceb8c0dc2ec23f8d.jpg


MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Beyaz takım duruyormu :)
 

DADAŞ

0
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
1,146
Tepki puanı
514
Konum
İzmir
Ad Soyad
Fırat Kaplan
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2013
Dış kayışı nasıl bir kayış hocam?
Bir de fren hidroliği ne şekilde değiştirildi işlemi gördünüz mü?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
963
Tepki puanı
23
Yaş
33
Konum
İzmir - Aliağa
Aracınız
Dış kayışı nasıl bir kayış hocam?
Bir de fren hidroliği ne şekilde değiştirildi işlemi gördünüz mü?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Dış kayış ya.
(marş motoru, klima, alternatör. Vs.) bağlı olduğu kayış.) açıp kaputu baktığınızda 1 tane kayış var zaten.
Çatlamış 1-2 yerden. Değiştirdim gitti...


Fren hidroliğine gelince de; tekerlekler söküldü. Diskin oradaki tıpadan 13 anahtar ile açıldı. Arabanın içindeki birisi de 1 sn hızlıca darbeli bir şekilde pedala bastı çekti sürekli.

Zaten ilk önce hortumlardaki hidrolik bitti. Havalı geldi biraz. (oda zaten süt gibi geliyor) Sonra da tekrar hidrolik geldi.(şeffaf'a dönüyor) Biraz daha dreyn ettikten sonra kapattı. Tabi haznedeki yağa sürekli ekliyor bu arada. Böylelikle 4 teker de değiştirildi.

Yağın nemlendiğini düşünüyorum. 3.5 sene oldu. Kaynama noktası baya düşmüştür. Ki bunu da tecrübe ettim. Performanslı kullanımlarda fren baya düşüyor. Uzun süreli frenlemelerde de kayıp oluyordu.

Şimdi deneyimleyecek durum olmadı. Bakacaz :)

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

DADAŞ

0
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
1,146
Tepki puanı
514
Konum
İzmir
Ad Soyad
Fırat Kaplan
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2013
Dış kayış ya.
(marş motoru, klima, alternatör. Vs.) bağlı olduğu kayış.) açıp kaputu baktığınızda 1 tane kayış var zaten.
Çatlamış 1-2 yerden. Değiştirdim gitti...


Fren hidroliğine gelince de; tekerlekler söküldü. Diskin oradaki tıpadan 13 anahtar ile açıldı. Arabanın içindeki birisi de 1 sn hızlıca darbeli bir şekilde pedala bastı çekti sürekli.

Zaten ilk önce hortumlardaki hidrolik bitti. Havalı geldi biraz. (oda zaten süt gibi geliyor) Sonra da tekrar hidrolik geldi.(şeffaf'a dönüyor) Biraz daha dreyn ettikten sonra kapattı. Tabi haznedeki yağa sürekli ekliyor bu arada. Böylelikle 4 teker de değiştirildi.

Yağın nemlendiğini düşünüyorum. 3.5 sene oldu. Kaynama noktası baya düşmüştür. Ki bunu da tecrübe ettim. Performanslı kullanımlarda fren baya düşüyor. Uzun süreli frenlemelerde de kayıp oluyordu.

Şimdi deneyimleyecek durum olmadı. Bakacaz :)

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Teşekkürler cevap için
Hayırlı olsun


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst