Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

abi haklısın da mantık var göz var kullanım var... ben bir bujinin max 50 55 bin gittiğini bilen biriyim , bak başka bi örnek vereyim , mazda 2009 da aldım , 5000 de bi yağ değişimi diyordu duvar tablosunda servisde , ikinci gidişimde 10 bin yaptılar mesela...

ama ben gene de 5000 binde bir yağ değişimi yaptım :) (japonlarda 5000 7500 km de bir yağ değişimi idealdir ) yani şunu demek istiyorum kitapçık hatalı yada değil , ama bi buji 100 bin gitmez gidemez :) Koca firmaların muhendisleri 60 max değer vermiş kendi servislerinde motor bunyesinde , bi akıllı HONDA mı :)

ben referans alarak örnek vererek yazıyorum , körü körüne 60 bin demiyorum :) neyse konu uzamasın derim :) sonuçta bakımda bujiler kontrol ediliyor mutlaka değişir yetkili servis elemanları tarafından. :)
 
Sen istediğin zaman değiş.
Değiştikten sonra göreceksin arabada bi fark olmayacak .
Ben bu olayı fd6 dan beri biliyorum benimde kabullenmem uzun zaman almış idi inşallah sende kabullenecek sin ;)
Hatta 120 bin değil o bujiler 150 bine kadar gider.
 
bende gittiği yere gider diyorum ama genelde değişir o km gelmeden...

değişim olur yada olmaz onu şuan ki aracımda bilemiyorum haliyle daha gelmedim 45 50 binlere... :eek:k:
 
Birde unutmadan Honda nin kullandığı buji kristal uçlu idi sanırım diğerleri öyle değil. Farklı bir ismi de olabilir aklımda değil şu an uzun gitme sebebi olarak o söyleniyor idi.
 
[MENTION=3234]UK61[/MENTION] ustalara kulak asma derim adamlar bosuna mı 0&20 yağ yazmıslar kulakcığa bizim memlekette herkes cok biliyor zaten
Piston ve gömlek sürtünme oranına göre yağ inceliği gözlenir bizim kiler neye göre yorum yapıyor merak ediyorum.
 
Geri
Üst