Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

Aklımda satıp FC5 almak vardı. Lakin vazgeçtim onlarda da şanzıman kayışında problem var o sebeple, FD6 until the end of my life diyorum
Honda’nın dayanıklılık üzerine ürettiği son Civic FB7 diyebilirim, sonraki kasalarda çağa ayak uydurma amacıyla ile dayanıklılıktan taviz vermeye başladı.
 
Fd6 aracım varken ben de görüyordum.
Ama fb7 de mümkün görünmüyor. 😀
Fd6 da 38 litre ile uzun yol rekorum 695 km idi. (Öyle 82 ile de gitmiyordum 110 civarıydı)
Fb7 de 32 litre ile Max 485 km yi gördüm.
FB7 ile km olarak değil ama tüketim ekranı verisi olarak 5.2ye inebildiğimi hatırlıyorum ama daha düşüğü hiç görmedim.
 
Bugün v kayış kontrolü sonrası hem gergi kütüğü hemde kayış değişimi yaptım. Kayıştaki çatlaklar zaten değiş beni dercesine bağırıyordu. Kütükte 4 senedir aracın bende olması ve öncesinde ise hiçbir işlem görmediğini düşünerek orjinal olan INA marka gergi taktım. Parçalar 2500 lira küsür tuttu işçilik benden 😀😀 Bozuk rulman sesini aşağıdaki linke bıraktım kontrol etmek isteyen için


Bozuk rulman sesi
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2025-05-13-19-18-18-508_com.miui.mediaviewer.jpg
    Screenshot_2025-05-13-19-18-18-508_com.miui.mediaviewer.jpg
    129.3 KB · Görüntüleme: 14
Detaylı iç temizlik, pasta cila, kör nokta uyarılı ayna camı eksikti servisten temin ettim. Kaput dalgalanmasına çözüm uyguladım. Sıfır lastikler, motor temizliği, son eksik olan jant göbeklerini de tamamladım. Yakıtı koyup gazlamak haricinde bişey yapmam muhtemelen daha. 😊
Kör nokta zımbırtısını kaça aldınız caba? Montajı servis mi yaptı?
 
Geri
Üst