Chicago auto show 2017

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cnyt01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Cnyt01

0
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
91
Tepki puanı
2
Konum
İstanbul
Aracınız
Bizim insanımız araç alırken "ya buna tüp takılır mı babacan?" "Hee takılmıyo muymuş, dizel alak o zaman" kafasında gittiği sürece firmalar da misal Dacia, bu millete arka elektrikli camı bile çok görür. Hem o kadar kısıtlı seçenek var hem de The Power of Dreams. Dalga geçiyorlar bizimle :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

IMG_1154.JPG

Oradakiler 2 küsür litre ve ya turbo . Hyundai bile 2.0t benzindi ayıptır ya :)
 

mRocK

0
Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
122
Tepki puanı
2
Aracınız
Sevgili arkadaşlar bu tartışmanın sonu yok biliyorum ancak hiçbir ülkede bizdeki vergi sistemi yok hem otomobili alırken firmaya ödediğinizden daha çok parayı devlete hem de yakıt alırken rafineri çıkışının 3-4 katını devlete ödüyoruz hal böyle olunca pazar politikası değişiyor firmaların Honda'nın en büyük pazarı Amerika ve orada hala atmosferik motorlar tutuluyor çünkü benzin ucuz ve dizel Amerika'da tercih edilmeyen ve VW yaşadıklarını düşünürseniz mantıklı değil Amerika için. Dolayısıyla Honda zaten bildiğiniz üzere dizel motor geliştirme üzerine eğilmiyor elindeki seçenekler arasında Türkiye pazarına en uygun olan 1.6 atmosferik ve LPG seçeneği. Şanzıman konusuna gelirsek uzak doğu araçlarının son kasalarını inceleyin hepsi CVT şanzımana geçti Honda Toyota hyndai Nissan.

Bu kadar kızmaya da gerek yok Renault VW Ford gibi alternatifleriniz var tercih edebilirsiniz. Ben şahsen bir Honda fanatiği değilim ilk defa bir Honda sahibi oldum. Renault megane, ford focus, Toyota corolla, hyndai elantra, Opel astra hepsini inceledim test sürüşünü yaptım (VW maalesef çünkü 3ay sonra gelecek katalog üzerinden araç satıyorlar) fiyat pazarlığına girdim hiç biri en üst donanımını almadığınız sürece Civic'e (orta donanımının) benzer özellikler sunmuyor en üst donanım ile hepsi Civicten en az 5-6bin pahalıya geliyor.

Mesela Civic'te geri görüş kamerası ön arka park sensörleri, sunroof, çelik jant, elektronik park freni standart (ilk etapta aklıma gelenler) hangi markanın orta donanımda bunlar var?

Neyse çok uzun oldu. Kısaca her markanın artısı eksisi var her markanın kendince müşterisi var her müşterinin de göz önünde bulundurduğu farklı kriterler var herkes kendi kriterine hitap eden marka ve modeli tercih eder.

Son olarak Türkiye'yi adam yerine koymuyorlar lafını çok kullanmak istiyorsanız insanları 2-3 ay sırada bekleten Türkiye'ye en ufak yatırım yapmayan 4 farklı marka ile satış yapan VW grubu için kullanın


2016 Elegance Eco AT
 
Katılım
14 Ara 2016
Mesajlar
27
Tepki puanı
0
Sevgili arkadaşlar bu tartışmanın sonu yok biliyorum ancak hiçbir ülkede bizdeki vergi sistemi yok hem otomobili alırken firmaya ödediğinizden daha çok parayı devlete hem de yakıt alırken rafineri çıkışının 3-4 katını devlete ödüyoruz hal böyle olunca pazar politikası değişiyor firmaların Honda'nın en büyük pazarı Amerika ve orada hala atmosferik motorlar tutuluyor çünkü benzin ucuz ve dizel Amerika'da tercih edilmeyen ve VW yaşadıklarını düşünürseniz mantıklı değil Amerika için. Dolayısıyla Honda zaten bildiğiniz üzere dizel motor geliştirme üzerine eğilmiyor elindeki seçenekler arasında Türkiye pazarına en uygun olan 1.6 atmosferik ve LPG seçeneği. Şanzıman konusuna gelirsek uzak doğu araçlarının son kasalarını inceleyin hepsi CVT şanzımana geçti Honda Toyota hyndai Nissan.

Bu kadar kızmaya da gerek yok Renault VW Ford gibi alternatifleriniz var tercih edebilirsiniz. Ben şahsen bir Honda fanatiği değilim ilk defa bir Honda sahibi oldum. Renault megane, ford focus, Toyota corolla, hyndai elantra, Opel astra hepsini inceledim test sürüşünü yaptım (VW maalesef çünkü 3ay sonra gelecek katalog üzerinden araç satıyorlar) fiyat pazarlığına girdim hiç biri en üst donanımını almadığınız sürece Civic'e (orta donanımının) benzer özellikler sunmuyor en üst donanım ile hepsi Civicten en az 5-6bin pahalıya geliyor.

Mesela Civic'te geri görüş kamerası ön arka park sensörleri, sunroof, çelik jant, elektronik park freni standart (ilk etapta aklıma gelenler) hangi markanın orta donanımda bunlar var?

Neyse çok uzun oldu. Kısaca her markanın artısı eksisi var her markanın kendince müşterisi var her müşterinin de göz önünde bulundurduğu farklı kriterler var herkes kendi kriterine hitap eden marka ve modeli tercih eder.

Son olarak Türkiye'yi adam yerine koymuyorlar lafını çok kullanmak istiyorsanız insanları 2-3 ay sırada bekleten Türkiye'ye en ufak yatırım yapmayan 4 farklı marka ile satış yapan VW grubu için kullanın


2016 Elegance Eco AT

Sonuna kadar haklısınız hocam. Ben Türkiye'yi adam yerine koymuyolar derken zaten sadece Honda'dan değil bütün araç markalarından bahsettim. Yurtdışındaki standartlarda araç satışı yapan Mercedes-Benz, BMW harici hangi firmalar var Türkiye'de? Bunda araçların hitap ettiği insan kitlesi en büyük etken. Herkes istediğini tercih etmekte özgür elbette. Yazdığımda belirttiğim gibi kimsenin malına ortak değilim. Ben de bir Honda Civic sahibiyim. Araçtan neler beklediğimiz önemli. Honda kendi markasından ziyade Türkiye'de her kesime hitap eden bir marka olmalı diyorum sadece. Tüplü sıfır araba satıyorum misyonundan başka bir şey göremiyorum ben şuan. Eğer doluluk kıstassa gidip Hyundai de alabiliriz 63.000 ₺'ye Panoramik Cam Tavanlı Civic'te olmayan bir çok özelliğin sahibi ve buna rağmen B Segment bir i20. Benim burda yakındığım mesele çok kısıtlı seçenekler sunması. Donanım konusunda hala çok eksik var bazı şeyleri standart sunması çok iyi. Ama burda yakındığım mevzu kasa seçenekleri, motor seçenekleri, 1.5 Turbo RS geliyor CVT geliyor neden manuel seçeneği yok misal? Tamamen performans odaklı bir araç halbuki.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Cnyt01

0
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
91
Tepki puanı
2
Konum
İstanbul
Aracınız
Hocam yine biraz insaflı Honda. Şaşırdım orta paketten sonra nerdeyse herşey var. Yıllardır VW kullanıcısı olarak ilk defa Honda aldım bakalım daha kullanma şansım olmadı . İstanbul trafiği için otomatik mecbur bizim için . Bakalım 1.5 turbo nın gücünü ne kadar törpülüyor bu CVT.
 
Geri
Üst