5008 otv ye gırmıyor 247.4 bın olması lazım bızı asarAma 5008 baya pahalı C5'e göre.
5008 otv ye gırmıyor 247.4 bın olması lazım bızı asarAma 5008 baya pahalı C5'e göre.
Valla bende hıc sıcak bakmıyordum lakın yorumlar hep olumlu artıları fazla bundan dolayı dusunmeye basladım aslında CRV dusunuyorum OTV 290 bın bosu Tıguen kodaq ateca bunlar dha sıcak ama dolusu cok para ve degısıklık arıyorum sureklı almancıydım ornek cıvıc e bindem cok memnun kaldımGeçmiş peugeot deneyimlerimden bir tek ben mi korkuyorum Peugeot'tan
Bazen tabuları kırmak lazım...Ben de korkuyorum ablamların 307 vardı her yıl 4-5 bin liralık tamirat görüyordu. Periyodik bakım hariç tabi
Belki birgün inşAllah diyelimBazen tabuları kırmak lazım...
Aman gec kalma erken gellBelki birgün inşAllah diyelim
Acı ve bir okadar da tatlı bir tecrübe olmuş.@bacadir68 ve @SEAT-HONDA hocalarım, Yaklaşık 8 yıl önce ailedekilerde kullansın diye otomatik 307 aldım, aldığımda 60bindeydi, abuk sabuk birçok sorunu vardı ve bir şekilde tamir ettirdim, kondisyonunu çok iyi toparladım ancak 70bin km.lerde iken şehirlerarası yolculuk yaptığım bir gece ilçenin birinde ışıkta durdum ve bir daha yürümedi.
Aracın ön kaputundan beyza dumanlar yükseldi, iterek zar zor sağa çektim
Allah’tan kaskoluydu ve kaskonun çekicisi aracı Ankara’ya götürdü ama önünden duman yükselen araçla çekici gelene kadar nasıl stresler çektiğimi hayal edin işin garibi aracın önünden dumanlar yükselirken arıza lambası bile yakmıyordu
Servise aracı çektiğimizde baktık ki şanzıman içi komple yanmış Şanzımanı açan usta direk parçalara bakınca “bu şanzıman ayar tutmaz bence revizyon yerine çıkma araştırın” daha makuldür diyince çıkma bir 308 şanzımanı alıp revize ettirip taktırdım Bu işlemler sürecinde görüştüğüm şanzımancılardan en sağlam otomatikli araç hangisidir diye soruşturunca herkes tek cevap veriyordu, HONDA
Yani beni Honda markası ile tanıştıran Peugeot oldu aslında
Acı ve streslı bır sorun yasamıssınız gecmıs olsun Şimdiki 8 ılerı tam otomatık sanzıman kı bu ılerı bır teknolejı ve yetıstıremedıklerı ıcın tekrar 6 ılerı ye donule bılır. yanı alınacaklar lıstesınde en ıdeal bu araclar var Basta CRV dusunuyordum ama rakam otv yı kurtarmıyor@bacadir68 ve @SEAT-HONDA hocalarım, Yaklaşık 8 yıl önce ailedekilerde kullansın diye otomatik 307 aldım, aldığımda 60bindeydi, abuk sabuk birçok sorunu vardı ve bir şekilde tamir ettirdim, kondisyonunu çok iyi toparladım ancak 70bin km.lerde iken şehirlerarası yolculuk yaptığım bir gece ilçenin birinde ışıkta durdum ve bir daha yürümedi.
Aracın ön kaputundan beyaz dumanlar yükseldi, iterek zar zor sağa çektim
Allah’tan kaskoluydu ve kaskonun çekicisi aracı Ankara’ya götürdü ama önünden duman yükselen araçla çekici gelene kadar nasıl stresler çektiğimi hayal edin işin garibi aracın önünden dumanlar yükselirken arıza lambası bile yakmıyordu
Servise aracı çektiğimizde baktık ki şanzıman içi komple yanmış, Şanzımanı açan usta direk parçalara bakınca “bu şanzıman ayar tutmaz bence revizyon yerine çıkma araştırın” daha makuldür diyince çıkma bir 308 şanzımanı alıp revize ettirip taktırdım (Bu işlemler o dönem nerdeyse 6bin tl.ye mal olmuştu, şu anki 15bin gibi düşünebilirsiniz) Bu işlemler sürecinde görüştüğüm şanzımancılardan en sağlam otomatikli araç hangisidir diye soruşturunca herkes tek cevap veriyordu, HONDA
Yani beni Honda markası ile tanıştıran Peugeot oldu aslında