Hakan bey teşekkürler. Aslında yeni değilim uzun süredir üye idim fakat silinmiş üyeliğim tekrar üye olmak zorunda kaldım. Malum forumda Avansis -İsmail ve diğer arkadaşlar tanırlar. Bu sebeple kendimi tanıtma gereği duymadım. Kusura bakmayın.
Bagaj konusunda; Kesinlikle yapılması taraftarıyım. Kapılardan ziyade bagaj çok önem taşıyor aslında. Arka amortisörlerin olduğu davlumbaz üstlerindeki sesi kesebilmek adına yapılmalı. Başka araçlarda davlumbaz üstlerine bakıldığında ziftli keçelerle bir kat yapıştırılmış ve üzerine boya yapılmış şekilde görebilirsiniz eğer sanayilerde dolaşırsanız. Bunun önemi aslında davlumbazdaki metal sesini absorbe etmek amaçlıdır. Tamamen kaplanmasa da, metal rezonansını azaltabilmek amaçlı bu uygulama sesin dağılmasını önleyerek tok bir sese dönüştürür ve yayılım olmadığından sesi absorbe eder (emer) . Ben özellikle bu konuda yapılması taraftarıyım. Alt tabana yapmak ses izolasyonundan çok aracın ömrünü arttırmak ve su ile temasını engelleyerek olası paslanmalardan kurtulmak için yapılmalı. Gerçi 1 top bitüself ile bagajda heryer yapılacağından başlandı mı bagajın her yeri oluyor.
Ben bagaj kapağına yapamadım malzeme bitti. Fakat yapmayı düşünüyorum. Ayrıca Eğer yanıcılık konusunda araştırmadım eğer yanıcı değil ise ön kaput altına da düşünüyorum. İleri zamanlarda.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Tüm dostlara ve arkadaşlara tekrardan merhaba..