Evet araç otomatik 190 hp ye kadar R16 nın şanzıman sıkıntı çıkarmıyormuş. Üzeri için şanzıman yağı soğutucu tavsiye ediyorlar.
Yazılım olarak da direk R20 nin yazılımını bu R16 nın beynine atabiliyorum. Yani teorik olarak 2.0 Crv motoru takılmış gibi olacak araç
Hazır turbo kitleri çok daha pahalıya geliyor ve genlde R18 ler için. Yani 250+ hp güçler için tasarlanmış kitler, benim öyle bir güç isteğim ve kaldıracak şanzımanım yok . Ayrıca R18 lerin Us beyinleri kolaylıkla programlanabiliyor fakat R16 ve 20 nin beynine hondata ile bağlanıp kolayca programlayamıyorsunuz.
Hondanın otomatiklerinin en büyük sıkıntısı çok uzun 5 oranı olması. Performanslı kullanımda uzun 4 oranlı bir şanzıman gibi gidiyor aslında. Manuel olanları ise çok daha kısa oranlara sahip. O sebeple çok daha hzılı gidiyorlar.
Aracı uzun süre daha kullanmak isteidğim için öncelikle 2.0 yaparak aracı biraz daha zevkli bir araba haline getirmeye çalışıyorum. Yoksa kar elde edeyim, vaktim param gitsin gibi bir düşüncem yok