Yıl sonuna doğru belki bende alabilirim ama kesin değil
Lpg için istedikleri fark çok fazla, fiyat farkından dolayı lpg yi sonradan taktırmak daha cazip gözüküyor.
Uyum açısından sorun olacağını düşünmüyorum 2013 yılına kadar fabrikasyon lpg diye bir şey yoktu, piyasadaki tüm civicler sonradan lpg takıldı hepside piyasa da sorunsuz geziyor.
Lpg bakimini yetkili servis disindaki brc yetkili servislerinde de yaptirabilirsiniz. O bakimlar da sistemsel olarak honda tarafindan takip ve kabul ediliyor. fb7 yi 96k km ye kadar kullanan ve satan biri olarak, fabrikasyon montajli (eco) modeli her zaman ikinci elde de sonradan takilanlara nazaran tercih edilen bir araç oldugunu soyleyebilirim. Evet sonradan takilanlarda ben de bir sorun duymadim, gormedim ancak eco modelinin lpg sistemiyle daha uyumlu ve dayanikli oldugunu soyleyebilirim. Ornegin eco modelindeki buji iridyum bujidir ve 125k km ye kadar dayaniklidir. Tercih tabiki alici ve kullanicinindir. Saygilarkesinlikle katılıyorum . 1.6 125 beygirlik motor yıllardır kullanılan bir motor ve fabrikasyon lpgden önceki motorlarda yada fabrikasyon olmayan lgpli arabalarda bi sorun yaşayan görmedim ben şimdiye kadar. 6000tl tüpe verip her bakımdada 700 lira vermediğinizde 100000km sonra aşağu yukarı 12 13 bin tl garantisi bozulmasın diye vermiş olacaksınız. 3000 tl dışarda tüpe verip bakım başınada dışarda 300 tlye yaptırdığınız taktirde. toplam maliyeti size 6000 tl olacak. oluşabilecek her hangi bir sorunda ya da satarken değer kaybı anlamında elinizde 7000 tl bulunmuş olacak. Ayrıca lpg'de gelen ses başlığını incelerseniz. Fabrikasyon lpgde bayilerin ve servislerin onliralık plastik takozu koymaktan aciz olup müşterisine ses sıkıntısı yaşatmasını bunla ilgili hiç bir çözüm üretmeyişinide. Fabrikasyon lpg de oluşabilecek sorunların çözümüyle ilgili fikir sahibi olurken göz önünde bulundurun