Civic HB Sport Plus'a 1 sene ve 10000km dolmadan veda...İşte 1 senede neler oldu okusun arkadaşlar görsünler.

Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
3,502
Çözümler
1
Tepki puanı
2,069
Konum
BURSA
Aracınız
Civic FC5 2017
Hocam o boya aracta kaza oldugunda sorgulama içinn yapılıyor olabılır fitilinn altında zaten

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
25 May 2019
Mesajlar
29
Tepki puanı
39
Konum
istanbul
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.

Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.

En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.

Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.

İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.

Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.

Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.

Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.

İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.

Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.

Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.

Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
340
Tepki puanı
325
Konum
Kocaeli
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Mrb lar ben fk 7 1.5 sport kullanicisiyim daha önce Opel Renault alfa Romeo ve BMW m oldu.Hepsi 2.0 motorluydu ve performans araciydi daha sonra aile kurunca eşiminde rahatlıkla kullanabilmesi için Civic 1.4 sport aldım 2010 model araç yillinin ötesinde bir tasarıma sahipken bir o kadar düşük motor şanziman performansi sergiliyordu ışıklarda çoğu kez korna çalan oluyordu bu arabayla niye gitmion die :)tipe aldaniyordu millet ama arabanın sağlam oldugunu her zaman hissediyordum yol sesi olmayan bir Honda daha uretilmedi belki yeni crv ya da NSX olabilir ben 2 yilin sonunda Civic hb konseptinden memnun kaldığımız için fk7 Civic sport aldım inanın bu paraya bu tasarım ve motor yok.Saci ince yada başka şeyler çok mühim değil iki katı fiyatlı araçlar yolda ağlıyor ben gaza dokundum mu yeniden 25 yaşında gibi hissediyorum:) aynı zamanda çok ekonomik . Bence önemli olan bu araçtan keyif almaya ve sevmeye bakmak o zaman bu ufak ayrıntılar görünmez oluyor ...

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merhaba,
Aynen katılıyorum
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
340
Tepki puanı
325
Konum
Kocaeli
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Şimdi burda eksikliklerden bahsetmissiniz.saygi duyarım.bende dediğiniz bir çok sıkıntıyı yaşıyorum.fakat bu fiyata(ağustosta 142 bin e aldim)bu kadar zevk aldığım araba yoktu.yol tutuş olsun viraj performansı olsun çok hoşuma gitti.bir bahane üretip uzun yol yapmak istiyorum.yol sesi mi ?belki garip gelecek ama yol sesi benim hoşuma gidiyor sanki araca daha hakimmisim olan bitenden haberdarmisim gibime geliyor.hic pişman değilim.ve bundan sonra Allah nasip ederse BMW olur.digerleri Honda in genel anlamda yanına yaklasamaz .

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merhaba,
Aynen katılıyorum.
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
257
Tepki puanı
172
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Kusura bakmayın,siz yanlış tercih yapmissiniz.
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.

Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.

En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.

Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.

İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.

Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.

Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.

Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.

İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.

Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.

Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.

Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,468
Tepki puanı
1,266
Yaş
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.

Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.

En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.

Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.

İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.

Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.

Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.

Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.

İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.

Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.

Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.

Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.

‘Honda Motor Vites kutusu ve Direksiyondan oluşur ve yarış arabasıdır. ‘ Benim 2. Aracım kesinlikle Volvo S90 olacak ve bunu ileride saklayacağım ne zaman yaşlandıgım aklıma gelirse tekrar bineceğim.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,945
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.

Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.

En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.

Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.

İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.

Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.

Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.

Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.

İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.

Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.

Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.

Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.
FC5in kaporta kalitesinin önceki nesillerden daha zayıf olduğunu biliyordum ama sizin anlatımınızda özellikle cam tavan ciddi sorunlu görünüyor, FC5 sedanlarda bu sorun yok.
Açıkçası eski FD6mda da, FC5te de anlattığınız gibi arkadakilerle bağıra bağır konuştuğumu pek hatırlamıyorum :unsure:
Aracınız beklentilerinizi hiç karşılamamış, satarak en mantıklı hareketi yapmışsınız (y)
 
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
526
Tepki puanı
616
Yaş
35
Konum
İzmir
Aracınız
Honda CRV
Cam tavanda bi sikinti var Cunku arkadas diyo ki 80 km ugultu basliyor. Simdi benim 2011 model aracimda honda degil baska marka sunrof ugultu yapior ama 110 da basliyor perdeyi kapayinca ses direk kesiliyor cunku perde cok tül degil kalin bi malzeme Bu sese neden olan da sunroof fitili degismesi gerekiyor onu da bi ara halletcem 9 yildir gunes vuruo fitil eskimis. Ama 80 cok dusuk bi hiz arkadasa hakli. Ya bu tum hecbekler kronik sorunlu ya da siizin sunrof sikintili idi
 
Katılım
25 May 2019
Mesajlar
29
Tepki puanı
39
Konum
istanbul
Aracınız
Civic FK7 HB 2018
2006 model Mazda3'te,308'de açılabilir cam tavan kullandım. 120km gibi ses yapabilir. Mesela 308'de hiçbir şekilde ses yapmazdı. Bu webasto köşeli büyük camlı makas sistemli cam tavanlar çok sorunlu. Yabancı forumlara bakıyorum herkes şikayetçi, Mercedes sahibi de şikayetçi. Ama fk7 kasada, cam tavan oturumu çok sorunlu. Bu konuda Türkiye'nin en ünlü cam tavancılarından biri de, Honda servislerinde adı duyulmuş bir Honda ustası da müdahele etti. Benim makaslar değişti mesela. Sıfır fayda. Cam tavancı hiç dokunmaya bile lüzum görmeden haftada bir geliyor bu ben şimdi sana arabayı bıraktırsam senin 300tl'ni alsam da 1 ay sonra yine ses yapacak çünkü tavan gövde oturumu rijit değil, alışacaksın dedi müdahele etmedi.

Bu tek değil ki, ön kaput ta esneyip duruyor. Dikkat edin Cİvic'lere ön kaput çizgisi 3 aylık kullanımda düzgün kalan yok. Serviste de bunu konuştuk. Üstelik cam kenarlarına gelen kasnağın bağlantı bölgelerinde esneme de yapıyor üstten ışık altında düzgünce bakın kaput çizgisi de bozuluyor sanki gerilmiş gibi. Cam üstü gamzeleri de şasi esnemesinden. Benim aracım kapalı garaj aracı 9000km'de satıldı. Sokakta falan olması mümkün değil.

Benim sürücü koltuğu bel ayarım çok ses yapıyordu, serviste silikon sıktılar çıktım 200m sonra yine gıcırdamaya başladı. Aradım değiştireceğiz dediler Fren yapıyorsun gıcırdıyor, gaza basıyorsun gıcırdıyor. Evdeki yaşlı dede koltuğu gibi. Arabama binen misafirim sordu koltuk mu inliyor sen mi diye ;)

Bu karşılaştırmaları yapmak istemiyorum araba sevda işi, sevgi işi ama benim malım diye hesapsız savunmanın anlamı yok. Bu sınıfta kaliteli bir üretime binmiş bir insanı tatmin edecek bir araç olarak görmüyorum. Global platform, güzle bir motor, iyi yol tutuş. Ama sen sınıf standardı üretim kalitesi, ses yalıtımını eksik tutamazsın. Bu bizde spor araba gibi algılanıyor ama 180HP hiçbirşey değil ABD için normal aile sınıf arabası. Adam cvt koymuş arabaya ne sporu?

Arkadaşım RS aldı benimle hemen aynı tarihte. Klima kompresör sesi ile başladı derdi. Bindim baktım resmen vınlıyor. Kendiminkine baktım, tabii dinleyince duyuyorsunuz benim de 1 kademesinde fanlar vızıldıyor. Yahu bu kadar falso nasıl olabiliyor? Adam değiştirtinceye kadar akla karayı seçti. Ben onu bari umursamayayım dedim. Sedanda yol uğultusu zaten daha kötü, bagaj damlumbaz oluyor iyice. Ciddi bir ses yalıtımı yaptırmayı düşünüyor kapı içleri ve tabana ama arabayı söktürürse heryerinden tıkırtı geleceği konusunda da uyardım. Yürüyen iyi yalıtılmamış arka koltukta 80kmde ayak altında masaj gibi tırnaklı yolun uğultusunu yaşıyorsun.

Ben hala soruyorum, göz var nizam var. Sen o orta konsolu o şekilde birleştirip de fabrikadan çıkarabiliyorsan ben senin ürettiğin arabaya neden güveneyim? Teslim alırken dikkat edip görseydim asla teslim almazdım zaten ama kaçırmışız. O konsolu öyle birleştiren adam hiçbiryerine özen göstermez o net. Hat sonu kalite kontrolcü için o sorun değilse ne sorun olacak? Ben acemi sadece kullanıcı gözlerimle bunları kolayca görebiliyorsam onlar da görüyor ve boşver gitsin diyorlar o kesin.

Arabanızdaki sıkıntıları bilin, servise gidince bunları belirtin ve kayda geçirtin. Şikayet formuna yazdırın. Elbet Japonlar bu kötü İngiliz üretimini göreceklerdir. Bundan sonraki seride düzeltirler diyeceğim ama göreceğiz.
 
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
257
Tepki puanı
172
Konum
Eskişehir
Aracınız
Civic FC5 2019
Hatchback ler sıkıntılı o zaman.benim sedan Eco da cam tavan ,konsol açıklığı ,kaput dalgalanması ,arka koltukta konuşurken ondekinin duyulmamasi gibi sorunlarla hiç karailasmadim.bir tek yol gürültüsü var o da tekerin yolda gezerken verdiği hissi seviyorum.8 ay oldu aracı alalı 15 bin km yaptım 10 bin km su uzun yol.acayip zevkli araç 125 beygir olmasına rağmen.182 beygiri düşünemiyorum.gezmek için aldım aracı sırf o yüzden az yaksın diye Eco aldim.125 beygirin hepsini kullanıyorum yüksek devirler çok zevkli.araci sattıktan sonra araç aldınız mı? Sakıncası yoksa markasını öğrenebilir miyim?

MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst