Hocam o boya aracta kaza oldugunda sorgulama içinn yapılıyor olabılır fitilinn altında zaten
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merhaba,Mrb lar ben fk 7 1.5 sport kullanicisiyim daha önce Opel Renault alfa Romeo ve BMW m oldu.Hepsi 2.0 motorluydu ve performans araciydi daha sonra aile kurunca eşiminde rahatlıkla kullanabilmesi için Civic 1.4 sport aldım 2010 model araç yillinin ötesinde bir tasarıma sahipken bir o kadar düşük motor şanziman performansi sergiliyordu ışıklarda çoğu kez korna çalan oluyordu bu arabayla niye gitmion die tipe aldaniyordu millet ama arabanın sağlam oldugunu her zaman hissediyordum yol sesi olmayan bir Honda daha uretilmedi belki yeni crv ya da NSX olabilir ben 2 yilin sonunda Civic hb konseptinden memnun kaldığımız için fk7 Civic sport aldım inanın bu paraya bu tasarım ve motor yok.Saci ince yada başka şeyler çok mühim değil iki katı fiyatlı araçlar yolda ağlıyor ben gaza dokundum mu yeniden 25 yaşında gibi hissediyorum aynı zamanda çok ekonomik . Bence önemli olan bu araçtan keyif almaya ve sevmeye bakmak o zaman bu ufak ayrıntılar görünmez oluyor ...
Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Merhaba,Şimdi burda eksikliklerden bahsetmissiniz.saygi duyarım.bende dediğiniz bir çok sıkıntıyı yaşıyorum.fakat bu fiyata(ağustosta 142 bin e aldim)bu kadar zevk aldığım araba yoktu.yol tutuş olsun viraj performansı olsun çok hoşuma gitti.bir bahane üretip uzun yol yapmak istiyorum.yol sesi mi ?belki garip gelecek ama yol sesi benim hoşuma gidiyor sanki araca daha hakimmisim olan bitenden haberdarmisim gibime geliyor.hic pişman değilim.ve bundan sonra Allah nasip ederse BMW olur.digerleri Honda in genel anlamda yanına yaklasamaz .
MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.
Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.
En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.
Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.
İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.
Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.
Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.
Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.
İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.
Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.
Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.
Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.
Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.
Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.
En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.
Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.
İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.
Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.
Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.
Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.
İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.
Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.
Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.
Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.
FC5in kaporta kalitesinin önceki nesillerden daha zayıf olduğunu biliyordum ama sizin anlatımınızda özellikle cam tavan ciddi sorunlu görünüyor, FC5 sedanlarda bu sorun yok.Robot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.
Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.
En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.
Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.
İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.
Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.
Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.
Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.
İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.
Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.
Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.
Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.