Civic Si swap

Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
5
Tepki puanı
2
Konum
İzmir
Ad Soyad
Metin ykz
Yaş
29
Aracınız
Diğer Markalar
Merhaba ustalarım abilerim benim aklımda swap işi var eg kasa si sedan araca sahibim nekadar parçası zor bulunsada kasa görünüşü hoşuma gidiyor ve proje aracı yapmak istiyorum sizin önerilerinize ihtiyacım var. Bir süredir araştırıyorum K20A2 ile B16A2 arasında kaldım yapacağım araç tamamen hız ve tork amaçlı. K20 motoru nekadar istesemde hacim farkından dolayı ruhsata işletemeyeceğim için endişeleniyorum. İlk etapta çıkma sandık motor şanzuman atmayı ve ileride motor içine girerek turbolamayı düşünüyorum. Jant lastik boyutu, fren sistemi, direksiyon sistemi anlamadığım konular Buna göre fikirleriniz ve tavsiyeleriniz nelerdir?
 
Merhaba,

arkadaşım eg kasaya b16 swap yaptırmıştı Nazillide bilindik bir firmada, baya uzun sürmüştü. Bence niyetiniz günün sonunda turbolamak olduğu için söylüyorum; tek seferde turbolu şekilde bir proje daha mantıklı duruyor.
 
Yorumun için çok teşekkür ederim hocam şimdi halihazırda çıkma yürüyen motor atılcak atmosferik olarak o yüzden daha sonra turbolamayı düşünüyorum zaten maliyet oldukça yüksek turbo parçalarını zaman içerisinde alacağımı düşünüyorum şuan için turboya dayanıcak yüksek sıkıştırmalı kol piston tanesi 12 bin civarında işciliği ayrı. Peki ruhsat için nasıl bir yol izledi size bahsettimi?
 
Merhaba ustalarım abilerim benim aklımda swap işi var eg kasa si sedan araca sahibim nekadar parçası zor bulunsada kasa görünüşü hoşuma gidiyor ve proje aracı yapmak istiyorum sizin önerilerinize ihtiyacım var. Bir süredir araştırıyorum K20A2 ile B16A2 arasında kaldım yapacağım araç tamamen hız ve tork amaçlı. K20 motoru nekadar istesemde hacim farkından dolayı ruhsata işletemeyeceğim için endişeleniyorum. İlk etapta çıkma sandık motor şanzuman atmayı ve ileride motor içine girerek turbolamayı düşünüyorum. Jant lastik boyutu, fren sistemi, direksiyon sistemi anlamadığım konular Buna göre fikirleriniz ve tavsiyeleriniz nelerdir?
Maşallah bu dolar kurunda swap yapmak cesur işidir. Öncelikle bu işleri devamlı yapan profesyonel ustalar ile çalışmalısın. Sonra yapılan emek boşa gitmesin. Antalya'da tanıdığım biri seneler önce Es7'yi K20'ye çevirmişti. Gündelik kullanıyor. Ruhsata mutlaka işletmenin yolunu bulmuş olmalı. Özelden numarasını atarım. Fren sistemine kadar ciddi emek harcamıştı. Bütçen var ise mutlaka K20 öneririm ve kısa 5 ileri şanzıman. Hedef beygirde belirlemelisin. 250 istenirse ECU, üst kapak modifiye edilmelidir. Ciddi turbo düşünüyorsan en başta altyapıyı turboya dayanıklı olacak şekilde yaparsan faydalı olur. Modifiyenin sonu yok! Kullanım tarzına göre aracı şekillendir. Çok güçlü olup yolda yürümedikten sonra benim nazarımda hiç kıymeti olmaz.
 
Geri
Üst