Eksantrik sensörü değiştirmedim ama değiştirmeyi çok düşündüm ustalar durdurdu ondan olmaz diye hani bir laf var ya aracı benzim döküp yakacam diye o hale geldim bu şekilde hayatta satmam arabamı seviyorum o hızlı uçan durumunu yaşayınca kimseye anlatamıyorum kim binse bişey yok diyor zaten araç hemen tepki vermiyorkiBu dediğiniz daha farklı geldi. Araba soğukta iyi çalışıyor ısınınca veya sıkıştırıldığında işler değişiyor. Önce bobinler takım olmalı. Ateşlemede kısa bir zaman farkı bile etkiler. Vtec-2'lerde araç ısınınca aracı stop ettiren bozuk egzantirik sensörüdür. Araç soğuyunca tekrar çalışır. Fakat arıza lambası yanar. Sizde arıza lambası yanmıyor. İ-vtec motorlarda sistem farklı olabilir. Fakat net bildiğim yan sanayi parça takılıyor. Arıza yapıyor. Bu parça yan sanayi olduğu için arıza lambasını yakmıyor. Hararet göstergeniz orta seviyede olmalı.
En son bahsettiğiniz olay elektronik bir sıkıntı gibi duruyor.
Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
> Hocam sizin çok canınız yanmış. Size uzaktan müdahele ile bu iş olmayacak. Ankara'dasınız birçok ustaya gitmiş ve memnun olmamışsınız. Çalışma durumumuzu bilmiyorum fakat Konya'ya gelip kendi Honda ustamı size öneririm. Aynı yerde elektrik ustasıda var. Ben eskiden ilden ile hiç araç götürülürmü derdim. Daha yeni yaşadığım bir olay var. Babam Kütahya'da ikamet ediyor. Gitmediği usta kalmadı fakat problem çözen yok. Birçok para harcadı. Dedim bu böyle olmaz. Direk en yakın il olarak Eskişehir'de tanınan bilinen işin ehli özel Renault servisini aradım buldum randevu aldım ve gittik. Güzel ilgilendiler. Nihayet problemimiz çözüldü. Artık orayı takip edeceğiz.Eksantrik sensörü değiştirmedim ama değiştirmeyi çok düşündüm ustalar durdurdu ondan olmaz diye hani bir laf var ya aracı benzim döküp yakacam diye o hale geldim bu şekilde hayatta satmam arabamı seviyorum o hızlı uçan durumunu yaşayınca kimseye anlatamıyorum kim binse bişey yok diyor zaten araç hemen tepki vermiyorki