CVT vs Manuel Vites Hızlanma Karşılaştırması

NoFeaR

BYD
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,065
Çözümler
4
Tepki puanı
3,538
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
43
Aracınız
Diğer Markalar

maksu

0
Yönetici
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
2,794
Tepki puanı
589
Konum
ankara / dikmen
Aracınız
Honda CRV
Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Tork Converter lı şanzıman da bu durum yok ama cvt de maalesef bir beygir sönümlemesi var. Sanırım en az 20 hp güç kaybı oluyor.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
286
Tepki puanı
10
Konum
Ankara
Aracınız
Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Tork Converter lı şanzıman da bu durum yok ama cvt de maalesef bir beygir sönümlemesi var. Sanırım en az 20 hp güç kaybı oluyor.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Ben tesekkur ederim... CVT, 1.5 gibi güzelim bir motoru ne yazık ki öldürüyor... Avrupa'da manuel vitesi varken ülkemizde olmaması üzücü bir durum... TSI motorun namını bitirebilirdi... Leon'a ciddi bir rakip gelebilirdi... bunu nasıl düşünemediler anlamıyorum...
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
47
Konum
İstanbul
CVT ne yazık ki çok kötü bir şanzıman hızlanmada... 1.5e neden koydular anlamıyorum... motora yazık etmişler... iyi seyirler...

https://youtu.be/95HqyUDxr4Y

Çok katılmıyorum Bigbrother , siz ne kullanıyorsunuz 1,5 turbo mu . Ayrıca koyduğunuz video Toyota videosu , Civic in CVT sinde durumun aynı olduğu çıkarımını nasıl yaptınız.

Benim farklı bir konu başlığı altında daha önce yaptığım bir video paylaşımı var , yarın onu ve bir başka videoyu ekleyeceğim .

Benim kadar bu arabayı alırken CVT konusunda endişe taşıyan kimse olmamıştır herhalde ama şu anda fikrim tamamen değişti çok memnunum . Yanlış anlamayın sadece konforundan değil , performanslı sürüşlerde de gayet iyi , özellikle paddle Shift ten kullanırsanız


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

rider

0
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
182
Tepki puanı
65
Yaş
47
Konum
İstanbul
Ben tesekkur ederim... CVT, 1.5 gibi güzelim bir motoru ne yazık ki öldürüyor... Avrupa'da manuel vitesi varken ülkemizde olmaması üzücü bir durum... TSI motorun namını bitirebilirdi... Leon'a ciddi bir rakip gelebilirdi... bunu nasıl düşünemediler anlamıyorum...

Leon u da fazla abartmışsınız bence , RS den önce üç yıl Giulietta 170 Hp TCT kullandım , 0-100 ü 7,6 saniye olan bir arabaydı , Leon FR la falan hiç problem yaşamadım , daha ziyade Scirocco ların stock olmayanları bela oluyordu.

Dynamic modda kullanırsan Alfa nın çift kavraması bambaşkadır DSG falan hikaye kalır , işte onun İçin RS i almadan önce CVT yüzünden uykularım kaçmıştı. Ama inanın boşunaymış, alıştıktan ve kullanmayı öğrendikten sonra CVT yi tek geçerim .RS bana ne sürüş keyfi ne performans olarak Giulietta yı aratmıyor , aralarındaki bariz fark Giu biraz daha atak ve çevik hissettiriyordu , RS ise daha güçlü ve dengeli


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
286
Tepki puanı
10
Konum
Ankara
Aracınız
CVT güçlü performans sunabilen bir aktarma değil. Daha ziyade ekonomik sürüş için tasarlanmış bir şanzıman... bu bilinen bir durum... 1.5 motorun tam gücü manuel ile çıkıyor... yapılan testler bunu gösteriyor...
 

ywzckr

0
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
1,167
Tepki puanı
884
Konum
Samsun
Çok katılmıyorum Bigbrother , siz ne kullanıyorsunuz 1,5 turbo mu . Ayrıca koyduğunuz video Toyota videosu , Civic in CVT sinde durumun aynı olduğu çıkarımını nasıl yaptınız.

Benim farklı bir konu başlığı altında daha önce yaptığım bir video paylaşımı var , yarın onu ve bir başka videoyu ekleyeceğim .

Benim kadar bu arabayı alırken CVT konusunda endişe taşıyan kimse olmamıştır herhalde ama şu anda fikrim tamamen değişti çok memnunum . Yanlış anlamayın sadece konforundan değil , performanslı sürüşlerde de gayet iyi , özellikle paddle Shift ten kullanırsanız


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Cvt belirli bir noktadan sonra lineer bir hizlanma saglar sanzumanin saglayacagini siz paddle shift ile attiginizda guc kaybi olur. Hissiyat olarak paddle shift daha iyi olsada kagit ustunde sanzuman bizden daha iyi vites atiyor.

Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Tork Converter lı şanzıman da bu durum yok ama cvt de maalesef bir beygir sönümlemesi var. Sanırım en az 20 hp güç kaybı oluyor.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Jatco cvt sanzumani hem cvt hem tork konvertoru dislisi var keske onu koysalardi. Cvt bi gün tüm sanzumanlarin onune gecicek jatco bi bakin derim keske japonlarda bu yonde hem disli hem kevlar kayis kullanilsaydi, bu performans kaybini onluyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
286
Tepki puanı
10
Konum
Ankara
Aracınız
Cvt belirli bir noktadan sonra lineer bir hizlanma saglar sanzumanin saglayacagini siz paddle shift ile attiginizda guc kaybi olur. Hissiyat olarak paddle shift daha iyi olsada kagit ustunde sanzuman bizden daha iyi vites atiyor.



Jatco cvt sanzumani hem cvt hem tork konvertoru dislisi var keske onu koysalardi. Cvt bi gün tüm sanzumanlarin onune gecicek jatco bi bakin derim keske japonlarda bu yonde hem disli hem kevlar kayis kullanilsaydi, bu performans kaybini onluyor.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bilgilendirme için teşekkürler
 
Geri
Üst