CVT ne yazık ki çok kötü bir şanzıman hızlanmada... 1.5e neden koydular anlamıyorum... motora yazık etmişler... iyi seyirler...
https://youtu.be/95HqyUDxr4Y
https://youtu.be/95HqyUDxr4Y
CVT ne yazık ki çok kötü bir şanzıman hızlanmada... 1.5e neden koydular anlamıyorum... motora yazık etmişler... iyi seyirler...
https://youtu.be/95HqyUDxr4Y
Cvt şanzıman şehir içi konforlu sürüş için ideal bir şanzıman, şehir dışı ve ani hızlanmalar da başarılı değil, paylaşım için teşekkürler.
Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Tork Converter lı şanzıman da bu durum yok ama cvt de maalesef bir beygir sönümlemesi var. Sanırım en az 20 hp güç kaybı oluyor.
HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
CVT ne yazık ki çok kötü bir şanzıman hızlanmada... 1.5e neden koydular anlamıyorum... motora yazık etmişler... iyi seyirler...
https://youtu.be/95HqyUDxr4Y
Ben tesekkur ederim... CVT, 1.5 gibi güzelim bir motoru ne yazık ki öldürüyor... Avrupa'da manuel vitesi varken ülkemizde olmaması üzücü bir durum... TSI motorun namını bitirebilirdi... Leon'a ciddi bir rakip gelebilirdi... bunu nasıl düşünemediler anlamıyorum...
Çok katılmıyorum Bigbrother , siz ne kullanıyorsunuz 1,5 turbo mu . Ayrıca koyduğunuz video Toyota videosu , Civic in CVT sinde durumun aynı olduğu çıkarımını nasıl yaptınız.
Benim farklı bir konu başlığı altında daha önce yaptığım bir video paylaşımı var , yarın onu ve bir başka videoyu ekleyeceğim .
Benim kadar bu arabayı alırken CVT konusunda endişe taşıyan kimse olmamıştır herhalde ama şu anda fikrim tamamen değişti çok memnunum . Yanlış anlamayın sadece konforundan değil , performanslı sürüşlerde de gayet iyi , özellikle paddle Shift ten kullanırsanız
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Tork Converter lı şanzıman da bu durum yok ama cvt de maalesef bir beygir sönümlemesi var. Sanırım en az 20 hp güç kaybı oluyor.
HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Cvt belirli bir noktadan sonra lineer bir hizlanma saglar sanzumanin saglayacagini siz paddle shift ile attiginizda guc kaybi olur. Hissiyat olarak paddle shift daha iyi olsada kagit ustunde sanzuman bizden daha iyi vites atiyor.
Jatco cvt sanzumani hem cvt hem tork konvertoru dislisi var keske onu koysalardi. Cvt bi gün tüm sanzumanlarin onune gecicek jatco bi bakin derim keske japonlarda bu yonde hem disli hem kevlar kayis kullanilsaydi, bu performans kaybini onluyor.
iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.