- Katılım
- 27 Ara 2015
- Mesajlar
- 8,942
- Çözümler
- 9
- Tepki puanı
- 8,942
- Konum
- Konya
- Ad Soyad
- Ahmet Ö
- Aracınız
- Civic ES7 2001
> Kullanıcılar otomatik ile tecrübelerini aktarmışlar. Banada mantıklı geldi. Cvt için düşük süratle çıkılacak dik yokuşlar L konumunda kullanılır. Tek düz rampa ise hızı önceden arttırıp D konumunda da çıkılabilir.Adam diyor ki " Kartalın 35 le çıktığı yolu benim aracım 15 ile çıkıyor daha da hızlanmıyor"
Bu ne demek ? Araçta bariz bir problem var. L moduyla S moduyla ne alakası var ?
Ortalık karışmış. Ben çok dik rampada D ile çıktım hiçte öyle bir durum ile karşılaşmadım.
Bu otomobil D modunda da hızlanmalı.
Arkadaşlar mantıklı şeyler yazalım lütfen.
> Düşük hızda rampa çıkışlarında gaza çok basmak yerine sabit hızda ve sabit gazla, patinaj yapmadan çıkmak esastır. Aynı karda sürer gibi. Birde yolun tozlu ve taşlı olmasıda yere tutunmayı çok çok etkiler. Araç birde yüklü ise ön taraf hafifler tutunma kaybı birde orada yaşanır. Gariban Honda ne yapsın.
Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...