Sizin aracın direksiyon tekerlek arasındaki parçalarıyla ilgili detaylı bilgim yok. Ancak direksiyon mafsalı denilen bir parça var. O işlevini yitirdiği zaman direksiyonda değişken sertleşmelerle birlikte toplamada azalma hatta bazen hiç toplamama gibi durumlar oluşur. Mitsubishi L200’de başıma gelmişti ve direksiyon mafsalı tamir edilerek sorun bir süreliğine çözülmüştü. Kökten çözüm için direksiyon kutusu değişmeliymiş ancak fiyatı 8.000 TL civarlarında olduğu için tercih etmemiştik. Adana’da sanayide bir direksiyoncuya sanırım 150-250 TL civarı bir fiyata tamir ettirmiştik.
Direksiyonda belirgin sertleşme yokmuş. Toplamada belirgin azalma da yoksa işittiğiniz ses tek taraflı olduğu için bence de rotilden kaynaklanıyor olma ihtimali daha yüksek.
Umarım nokta atışı tespit, kaliteli parça&işçilik ve düşük maliyetle kolayca çözülür problem hayırlısıyla...